Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed Shadows

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Edit neuvoja kaivattaisiin.

Mitä ovat ne satunnaisesti eri paikoista löytyvät "key" jutut? Niitä saa muistaakseni aina 30 yhdellä kertaa. Mutta mihin niitä tarvitsee. En ole vielä keksinyt.

Tähän unohtui viimeksi vastata vaikka varmaan jo tiedätkin vastauksen kun kysymys on esitetty kesäkuussa, mutta tästä saattaa olla hyötyä uusille pelaajille.
Eli pelin animus vallikosta löytyy exchange jossa voi noilla avaimilla ostaa niitä helix kaupan kamoja vaihtuvasta valikoimasta.
Toinen kategoria päivittyy viikottain ja toinen päivittäin.
Tässähän on myös viisi "battle passia" jotka löytyy animus valikon projects kohdan alta ja siellä kun menee anomalies välilehdelle niin näkee viikottaiset tehtävät joita tekemällä noissa battle passeissa edetään.
Tuo on siitä fiksusti tehty, että sä voit vapaasti vaihtaa sitä mikä battle pass sulla on aktiivisena ja parista niissä on heti neljäntenä palkintona 1000 avainta joilla saa jo jotain kivaa ostettua.

Nytkin siellä on Naomen tanto n.900 avainta jonka erikoisuus on se, että se aina kun teet weakpoint iskun niin Naome tiputtaa savupommin ja googlen mukaan tuo ei edes käytä niitä sun taskussa olevia pommeja joten tuolla voi käytännössä spämmätä niitä taistelussa ellei tuota ole nerfattu.
Mun oli tarkotus ostaa tuo, mutta odottelin ihan rauhassa hahmon tasojen nousua, koska tuo ase on ostettaessa samalla tasolla, mutta en mä sitä enää tarvitsekaan kun mulla on trinket jonka toinen kaiverrus antaa 1% vulnerable damagea jokaista assassin kykypuussa käytettyä pistettä kohden ja toinen kaiverrus joka antaa 1% damagea lisää jokaista käyttämätöntä mastery pistettä kohden ja maksimi on 200%.
Lisäksi yhden toisen kaiverruksen ansiosta mun tarttee vaan juosta vihollista päin niin Naome hyppää sen selän taa ja vihu menee siihen haavoittuvuus tilaan ja tuo vaatii vain pari juoksuaskelta joten sitä voi tehdä taistelussa jatkuvasti.

Yasukella on myös tuo perus damage boost kaiverrus ja ellei se muuten olis jo kauhea tappokone niin siitä tule kokoajan vaan kovempi, koska mulla on jo kaikki kyvyt mitä haluan joten jokainen extra taso ja tapettu daisho samurai antaa aina 1% lisää damagea :D

Nyt on jo 50 tuntia kellossa ja aivan tuhoton määrä tehtävää jäljellä, mutta onneksi ei ainakaan vielä kyllästytä.
Omasta piilopaikastakin alkaa muodustomaan ihan kiva "mini kylä".

Ylös Bottom