Carve snowboarding (quest 3s)
Tästä tuli testattua vaan trial versio, mutta vaikutti ihan hyvältä joten laitoin listalle odottamaan alennusta sillä tässä on vain 7 rinnettä ja hintaa 20e.
Uusia rinteitä avataan suorittamalla tehtäviä. Time trial moodissa tietenkin vaan lasketaan rinne mahdollisimman nopeasti ja temppu moodissa pitää tehdä tiettyjä temppuja.
Miinuksena se, että jos vaikka heti ekassa rinteessa valitset time trial moodin ja siinä laskun aikana grindaat 10 metriä joka on yks temppu puolen tehtävistä niin tuota ei merkata suoritetuksi.
Toinen miinus on se kuinka temppujen nimet tulee helvetin isoilla kirjaimilla näkyviin kun niitä tekee. Joo se on hienon näköinen, mutta samalla blockaa näkyvyyden täysin.
Ohjaus kuitenkin tuntui heti alussa yllättävän luontevalta.
Suosittelen testaamaan.
Tuo tuli pari päivää sitten pelattua
Otin tavoitteeksi vaan saada kaikki radat auki kun se kuulemma on varsin haastavaa, mutta tämä olikin aika pian julkaisun jälkeen päivitetty pelaaja ystävällisemmäksi ja mulla meni hieman yli 2 tuntia avata kaikki rinteet.
Rinteet siis avataan saamalla edellisestä rinteestä tarvittava määrä mitaleja ja vain kerran mun tartti yrittää saada puuttuva mitali temppu moodissa ja muuten tein vaan time trial kisoja.
Tämä on nyt vielä muutaman päivän tarjouksessakin 7e hintaan joten jos yhtään kiinnostaa niin nyt se demo testiin.
Mä tykkäsin niin paljon, että tämä saa jäädä pysyvästi questin sisuksiin kun kokoakin on alle 2gt.
Sitten tuli pelattua
medal of honor: above & beyond (quest 3s) joka oli ihan jees räiskintä vaikka tuota onkin paljon haukuttu varsinkin pc puolella.
Tästä tuli aika paljon ps2 ajan medal of honorit mieleen sillä tehtävät on lineaarisia putkia, mutta maisemissa on vaihtelua ja luvassa on perus ranskalaista kylää, lumista norjaa ja laivalla sekä sukellusveneessäkin käydään ja pari kertaa ollaan myös lentokoneen turretissa.
Pituuttakin on 8-10 tuntia.
Jos moninpeliä miettii niin serverit on ilmeisesti suljettu jo kaks vuotta sitten.
Se tässä kyllä häiritsi kuinka usein täyssä käytetään fade to black efektiä kun ei ole jaksettu animoida npc hahmojen menemistä johonkin.
Ne voi vaikka sanoa menevänsä vaan läheisen kumpareen päälle scouttaamaan vihollisen tukikohtaa, mutta tuossakin ruutu menee mustaksi ja sitten ne vaan on siellä jo valmiina kiikarit kourassa. Sitten taas välilla ne kyllä juoksee pois kuvasta.
Sama homma ilmeisesti ihan pc versiossakin joten kyse ei ole edes questin rajoituksista.
Siitä iso plussa kuinka ennen tehtävän aloitusta sa voit asehuoneessa myös opetella käyttämään kaikkia eri laitteita ja mekaniikkoja mitä siinä tehtävässä tulee vastaan.
Gallerian puolella on myös yli tunnin verran videoita joissa veteraanit kertoo omista kokemuksistaan.
Tän vois kuvitella pelaavansa joskus uudestaankin ja mun mielestä ihan ok ostos 30e ale hinnalla.