Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistinpas viimeinki tilata kirottu 4. Tuli silloin syksyllä käytyy katsomas leffa tyttären kanssa ja itse pidin hyvänä lopetuksena "sarjalle". Kuvassa myös nunna päiväpeitto. Minulla ja vaimolla on jo perinne, että halloween kuukausi päättyy the nun, annabelle ja kirottu leffoihin ja tietenkin aikajärjestyksessä. Olisi kyllä mukavaa nähä lisää Ed & Lorraine Warrenin tarinoita leffa muodossa.
Näytä liitetiedosto 20456
Itsekin pidän noista leffoista, mutta kyllä ne Ed ja Lorraine Warrenin kirjat on helvetisti (heh heh) pelottavampia kuin nuo filmatisoinnit. Monet yöunet menettänyt niiden kirjojen parissa.

Olisikohan tämä oikea ketju tälle? Elokuviin liittyy käyttötarkoituksen mukaan. Ja on oheislaite/tuote.
Ostin melkoisesta tarjouksesta tuollaiset älyrillit. Idea on kun vihaan yli kaiken lentämistä ja lentokenttiä ja joutuu kuitenkin jonkun verran sitä tekemään niin jos saisi siitä vähän siedettävämpää.

Olen tottunut kurjistumaan kattelemaan koneessa jostain pädiltä tai jopa kännykästä jotain Netflixejä yms mitkä nyt yleensä antaa tallentaa suoraan laitteelle leffoja ja sarjoja. Ihan saatanan vammasta ja hankalaa.

Kiinnostaa nähdä miten ne pelaa. Ikinä edes kokeillut moisia vitkuttimia. En tietenkään odota mitään VR kokemusta näiltä muttei se olekaan noiden tarkoitus. Eikä noiden kuvanlaatukaan varmaan päätä huikaise kun on vain 1080p per silmämuna. Sentään OLED ja 120Hz. 800nits mutta näitä käyttäisikään missään auringonvalossa. Jos sitä kattelee noita simpsoneita yms koneessa ilman että päähän sattuu niin riittää mulle mainiosti.

Ja bonuksena kuitenkin vielä että mun ihan perus aurinkolasit on samanlaista aviator mallia niin menee ihan täydestä. :)
Jaha, täällä onnistun lainaamaan itseäni 'vastaa' toiminnolla. Erikoista.
No, oli mitä on, nyt oli ensimmäistä kertaa käytössä nämä tuolla oikeassa elämässä. Kyllä sanon että nämä toimii, peilaa sen puhelimen näytön silmille ja jos ihan totta puhutaan niin pläräilin tän foorumin juttuja tuolla Uber ja kauppareissuilla. Yhden kerran kaupassa meinasin jotain toista henkilöä päin kävellä. Oli semmoinen vanhus ni tiedä millaista vahinkoa olisi tullut jos olisin hänet jyrännyt nurin.

Eli että järjen kanssa liikkeellä jos tämmöisiä käyttää. Opin nyt itse tuosta tuon. Turha vissiin sanoa ettei rattiin näiden kanssa kannata lähteä.

Ylös Bottom