Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suoratoistopalvelut ovat tuhonneet koko alan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Strooper12
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toinen seikka mikä vaikuttaa positiivisesti kokemukseen on mielestäni se, kun elokuvasta on maksanut ja sen vaihtaminen seuraavaan ei ole niin helppoa, niin elokuvan seuraamiseen keskittyy paremmin. Meikäläisen adhd-aivoille nää nyky streamaus palvelut sopii huonosti, kun niissä aina voi vaihtaa seuraavaa jos elokuva ei ikäänkuin heti "lähde".
Mulla on tämä sama ongelma, hirveän vaikeaa mistään suoratoistosta aloittaa mitään kun sen leffan tai sarjan löytämiseen menee jo tunti aikaa kun ei osaa päättää mitä kahtos ja oisko sittenkin tuo toinen parempi. Fyysisiä itsekkin suosin ja vaikka olis vähän kehnompi leffa nii se tulee kuitenkin levyltä katsottua aina loppuun asti.

Joo, on fyysisen media suhteen valinnat jotenkin arvokkaampia kun siihen hankkimaansa tuotteeseen on sitoutunut eikä sen mukana tule satoja vaihtoehtoja.

Vaihtoehtojen määrä ajaa myös siihen että usein ei kuluteta kuin viihdettä, joka on hehkutettua hottia ja/tai arvosanojen kärkipäässä.

Tosin ei edes tarvitse olla suoratoistoa että tuohon ajautuu, sillä harvemmin sitä tarvitsee ostaa pelejä, jotka on saaneet vähemmän hyviä arvosanoja kun niitä paremmin arvosteltujakaan ei ehdi kaikkia pelata.

Mulla on tämä sama ongelma, hirveän vaikeaa mistään suoratoistosta aloittaa mitään kun sen leffan tai sarjan löytämiseen menee jo tunti aikaa kun ei osaa päättää mitä kahtos ja oisko sittenkin tuo toinen parempi. Fyysisiä itsekkin suosin ja vaikka olis vähän kehnompi leffa nii se tulee kuitenkin levyltä katsottua aina loppuun asti.
Joo, näin se on. Jos elokuva on todella hyvä, niin pystyn kyllä siihen keskittymään, mutta jos elokuva on kehnompi, niin kyllä sitten nämä ongelmat alkavat. Streamauspalveluissa ehkä vähän todennäköisemmin katsookin kehnomman elokuvan. Tämä yhdistettynä vaihtamisen helppouteen aiheuttaa toisinaan ongelmia.
Mulla oli aluksi tuo valinnanvaikeus ongelma, mutta olen mielestäni päässyt siitä eroon. Osittain se johtuu siitä, että elokuvatarjonta esim. Viaplayssa on suht rajallinen, niin pikkuhiljaa sieltä ne "parhaat" loppuu. Olen oppinut luottamaan IMDb arvosanaan. Se antaa suuntaa siitä onko elokuva millä tasolla. Alle 6.0 arvosanan elokuvia ei tule katsottua, pitää olla lähempänä seiskaa. Ainakin Viaplayssa näkyy kyllä hyvin nämä arvosanat.
Tosiaan vähän kehnompikin elokuva tulee sitten kyllä katsottua levyltä loppuun asti.

Minäkin katson imdb-arvosanoja mutta enemmän merkitsee mistä elokuva kertoo. Mielenkiintoinen juoni riittää vaikka elokuva ei niin hyvin sen toteuttamisessa olisi onnistunutkaan.

Ylös Bottom