Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos kehittäjät jatkavat pelin korjausta niin tästä voi olla johonkin. 25€ ei ole paha hinta varsinkaan jos se saadaan toimivaan kuntoon.

Tuo kiinnostaa kyllä. Just Causet ovat minun Guilty Pleasure - pelejä. Varsinkin kakkonen oli kyllä hyvää viihdettä :D

Mahdollisesti menee piakkoin hankintaan ja kokeiluun.
Just Causet ovat loistavia, mutta tämä ei ole niiden kaltainen lainkaan. Kannattaa oikeasti lukea tästä pelistä ennen ostopäätöstä. Arvostelujen keskiarvo on siinä 50 pojon tienoilla.

Just Causet ovat loistavia, mutta tämä ei ole niiden kaltainen lainkaan. Kannattaa oikeasti lukea tästä pelistä ennen ostopäätöstä. Arvostelujen keskiarvo on siinä 50 pojon tienoilla.
Joo ei näytä olevan ihan samanlainen peli. Toki, vaikutti silti ihan kiinnostavalta. Katsotaan.

YARR!, all the mighty pirates, ens viikolla mennään ja isosti, kun PC:llä alkaa Early Access, itselleni heittämällä yksi odotetuimpia indie pelejä, peli vähä kun Valheim with pirates, ja itse kun olen pirates fani henkeen ja vereen niin tätä tullaan pelamaan niin maan pirusti. tais olla 1,5 miljoonaa wishlistiä joten myynnit tulee olemaan pelillä infernaaliset saa nähdä aiheuttaako samanlaisen hype myllyn kun valheim kun se ilmestyi

Mielenkiintoinen projekti suomalaiselta tyypiltä. Peli alkaa suomesta ja kun pääset määränpäähän aktivoituu permadeath mode joka poistaa tallenuksen. Selviytymispeli joka ei ehkä ole itselle mutta mielenkiintoinen idea.

Alusta asti seurannut projektia ja demoa pelaillut paljon. Peli muistuttaa enemmänki stalkeria ja tarkovia, jotka on itselleni aika rakkaita pelejä. Tämä tulee kyllä ehottomasti ostettua. Aika harvassa pelissä on permadeath ominaisuus, joka näissä peleissä kiehtoo. Stalker anomalyssa on kyseinen valinta, joka kulkee nimellä ironman ja se päällä on ollut kiva pelailla. Samoten my summer/winter caris kyseinen permadeath. Suosittelen lataamaan ja kokeilemaan demoa, jos hiemankin tälläinen peli kiinostaa.

Mielenkiintoinen projekti suomalaiselta tyypiltä. Peli alkaa suomesta ja kun pääset määränpäähän aktivoituu permadeath mode joka poistaa tallenuksen. Selviytymispeli joka ei ehkä ole itselle mutta mielenkiintoinen idea.

Tuotakin peliä seurannut jo jonkun aikaa kiinnostuneena. Itse vain en ole noiden Early Acces pelien perään. Mielummin kokeilen sitä valmista peliä sitten joskus.

bafkreifkhpdvgad3leckjp4atxmvrzx4a656svxuydirm7stjgieblfcfy

bafkreifynlev3chb4fzwthqpyszhlm5hxdvzqcvffm7wuwudi3fat4y2m4

bafkreibhtwgwwfstnwcphjhutv2qiq6y4wxg5jgt2qwus2uhhwdghji5cq
Viikolla 15 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

Listauksessa on paljon pelejä Triple-i Initiative striimistä.

Pian nähdään onko tähän vuotajaan luottamista. huhuilee uuden Metro pelin julkistusta ensiviikolle.

Edit: Vanha versio uudesta Metro pelistä oli myös vuotanut Discordiin.

1775900239825.png

"the game was about hunter and took place from Jan 2033 to Dec 2034 it was fully open world, had a full crafting system with alt ammo types and more. You had an upgradeable NBC suit, Khan and Bourbon were main characters too. There were rumours in different stations you could disprove such as alcohol numbing radiation and females wearing NBC suits shooting quicker than males."

Viimeksi muokattu:
Ai että, uutta Metroa on kyllä odotettu. Exodus oli kyllä aivan loistava. Pitäisi pelata se Sam Story dlc siitä vielä.
Aivan loistava peli todellakin! Ihan parhaita mitä olen pelannut koskaan. Olen muuten samassa asetelmassa, että tuo Sam’s Story on jäänyt vielä pelaamatta. Tai no, aloitin sitä muistaakseni, mutta jäi kuitenkin kesken, kun joku tosi odotettu peli veikin mennessään. Ihan hyvältä tuokin lisäri sinänsä vaikutti muistaakseni. Tosin se itse päätarina oli silti jotenkin vielä innostavampaa pelattavaa.

Aivan loistava peli todellakin! Ihan parhaita mitä olen pelannut koskaan. Olen muuten samassa asetelmassa, että tuo Sam’s Story on jäänyt vielä pelaamatta. Tai no, aloitin sitä muistaakseni, mutta jäi kuitenkin kesken, kun joku tosi odotettu peli veikin mennessään. Ihan hyvältä tuokin lisäri sinänsä vaikutti muistaakseni. Tosin se itse päätarina oli silti jotenkin vielä innostavampaa pelattavaa.
Itsehän tein niin hurjasti, että pelasin kaikki Metrot putkeen. Ehkä siksi ei sitä DLC:tä enää jaksanut pelaa. Pitäå se pelata ehdottomasti joskus.

Metro 2039:n ensikatsaus järjestetään 16. huhtikuuta klo 20 Suomen aikaa.

Ei oikeen tietoa minkälaisia pelejä nämä on mutta Gothic trilogia saa porttaukset PS 4/5 ja Xbox series konsolit.

Ainakin PS storen kuvauksen mukaan peli olisi tulossa myös PS4 mutta twiittauksessa ei mainita Xboxilla kuin Series konsolit joten en tiedä onko sille tulossa edelliselle sukupolvelle.

En ole pelannut Gothicia, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, että ovat kaikki kulttiklassikkoja.

Mielenkiintoisia pelejä kuitenkin. Eiköhän tule vähintään seurattua, että miten nykypäivänä selviytyvät.

Ylös Bottom