Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuli viimein testattua demoa pleikkarilla ja peli tippui ainakin mun ostoslistalta sillä onnistuin kuolemaan jo casual tasolla kun ei aivojen multitasking riitä siihen, että tarkkailee ja väistelee vihollisten hyökkäyksiä ja samalla ratkoo sitä hacking minipeliä.
Muutenkin tuo minipeli on sellainen, että se tulee varmasti käymään kohtuu vanhaksi jo parin tunnin jälkeen kun sitä tehdään jokaisen vihollisen kanssa.
Jos joku tekee pc versiolle modin jolla tuon saa kokonaan pois tai läpäistyä yhdellä napin painalluksella niin saatan kiinnostua uudestaan.
Hyvin tehty räiskintäpelikään ei ole itsestäänselvyys. Itse ainakin otan mieluummin sellaisen, kuin jotain ihmeellisiä minipelejä sisällään pitäviä gimmickejä väkisin muuten hyvään shooteriin lisättynä. En tosin ole kyseistä peliä pelannut, joten en osaa sanoa, onko tuo minipeli siinä sellainen, joka minua sinänsä ärsyttäisi. Riski siihen toki on, kun kuulostaa ainakin jossain määrin päälleliimatulta ratkaisulta. Sellaisista en yleensä pidä peleissä. Erityisesti ärsyttää, mikäli sellainen vaikuttaisi olevan lähinnä sen takia tehty, että jotenkin lähes väkipakolla erotuttaisiin muista peleistä, mutta todellisuudessa pilataan vain pelin pelattavuutta,Nii nii, eli sä haluat poistaa pelistä sen mikä on noh, siis koko pelin idea ja tehää tästä ihan perus shootterin?![]()
Nii nii, eli sä haluat poistaa pelistä sen mikä on noh, siis koko pelin idea ja tehää tästä ihan perus shootterin?![]()
Ei voinut vastustaa, scifi on aina scifi.. itsellä ihan alkua vasta takana ja iloisesti on keveä kaari alussa, näytetään, opastetaan toimintoihin. Ekassa hubista lähdetyssä tehtävässä oli ilo huomata että jollain siirtimellä pääsee hubiin takaisin tuhlaamaan haettuja upgradeja ja pisteitä (toki paluu tehtävään resetoi vihut) ja toinen oli että ihan kiva että kenttään oli "piiloteltu" noita upgrade ja perus krediitejä, ei ollut mikään suora putki. Ps5 Prolla on kyllä ihan nätti peli.Tämä muuten on prismassa ps5:lle vielä sunnuntaihin asti s-etukortilla 51e.
Mikä tää juttu on ku suomen kieliseen tekstiin laitetaan väärinkirjoitettua enkkua? En ymmärrä.hyvältä vaikuttaa rewikat, mutta täys hintaisena pelinä jää hommaamatta pelillä on ilmeisesti kestoa vain 8-11 tuntia, eli tämä tosiaan on capcomin peli tuon keston suhteen, voi olla tosin että kattelen kun joku muu pelaa pelin, näin olen toiminut aika monen näiden lyhyempien pelien kohdalla, että katson playtrought youtubesta kun vaikka joku cohh läpäisee pelin. sidecontentin kanssakin kesto on ilmeisesti jotain 14-16 tunnin luokkaa.
tein tosiaan vielä tämmöisen, eli analysoin kaikki rewikat ja sen antoi tämmöiset lukemat
Ei kai siinä mitään järkeä ole, mutta jos paljon käyttää englanninkielistä lähdemateriaalia niin se tulee luonnostaan ja kuulostaa "paremmalta". Usein myös jotkut englanninkieliset sanat kuvaa paremmin asiaa kuin suomenkielinen vastine.Mikä tää juttu on ku suomen kieliseen tekstiin laitetaan väärinkirjoitettua enkkua? En ymmärrä.
Itse peliä en oo ostamassa vaikka scifi meneekin. Ei vaikuta hyvältä hakkeroiminen kesken räiskinnän. Korkeintaan alelaarista lähtee.
Kontrolleissa nyt ehkä tuo R1 "väistö" iski tunteisiin... miksi mäppäys noin.. (en ole kurkkinut onko vaihtoehtoja..)