VanDamScum
Well-Known Member
Itselleni peli oli aikoinaan myös todella positiivinen yllätys. Jaksoin jopa hieman jauhaa, että sai erilaisia asuja auki mitä en siis yleensä tee missään pelissä. Ilmeisesti pomppivien megatissien ja persauksen yhdistelmä sai minut sen verran pauloihin, että jaksoin tähän käyttää aikaa.Kyllä mä nyt vaa ai että tykkään tästä, jotenkin tää taistelu on vaan hemmetin hyvin tässä tehty. Jos jo näin lyhyen ajan sisällä alkaa taistelu sujuu niin tuskin maltan oottaa että alan saamaan lisää kykyjä ym namiskuukkelia auki. Hyvä vaan että tää ei oo sitä sokeena nappien hakkaamista vaan vaatii hieman taitoakin. Mikskä tätä nyt vois kutsua, oisko "souls n'slash" ?
Pelin soundtrack iskee myös kun 100 volttia, pelimaailman tutkiminen hauskaa että mitä kaikkea nyt löytääkin, mutta on pakko kyllä myöntää että en tiie oisko peli herättänyt niinkään paljon mielenkiintoa jos päähahmona ois ollut joku keski-ikäinen karvainen paksu ukkoSanokoot kukkahattutädit mitä tahansa, mutta ohan tämmösellä tissipeppu cyborg ninjamiekka työtöllä pelaaminen paljon hauskempaa, en usko että Nier Automata olis siinäkää toiminut päähahmona karvainen paksu ukko.
Vielä kun alkais saamaan pian lisää kaikki asuja, kyllä nyt tyyli ennen kaikkea. Hyvältä vaikuttaa ja uskon että tässä on viihdettä koko rahan edestä, noh nyt on toki uuden pelin kuherruskuukausi, mutta kyllä mä suurena pelien kuluttajana monesti osaan jo tunnistaa onko luvassa hauskaa vai kakkaa, toki kaikissa peleissä on myös niitä miinuksia, mutta enemmän uskon tässä niitä plussia olevan.
Oon jo monet pelit ostanut sen verran jälkijunassa että tässä foorumilla menee ketjut melkolailla yksinpuheluks mutta menkööt.![]()
Pelin combat ja tarina toimi myös tosi hyvin. Viimeistään loppuvastuksessa tulee sellaiset Elden Ring-vibat että