Lollipop chainsaw repop (pc)
Tämä tuli eilen ostettua kun oli steamissa 27e ja tänään pelasin kahdesti läpi.
Heti ekana tuli otettua kyllä muutama modi.
Enhanced Lollipop Visuals
Original Title Artwork
Controller Prompt Replacement PS4 PS5 Switch
Original Loading Screen
Visual modi poistaa muutaman häiritsevän efektin kuten bloomin ja lens flaren.
Tuon kanssa mulla ei ole oikein mitään valitettavaa pelin ulkonäön suhteen ja linkin takaa löytyy myös pari vertailu kuvaa joista ekassa on eroa kuin yöllä ja päivällä.
Aloitus ja latausruudut tuli myös vaihdettua alkuperäiseen sillä repop version käyttämä kuva on aivan kamala ja Juliet näyttää siltä kuin joku olisi lyönyt sitä naamaan ja siksi sillä on toinen silmä puoliksi ummessa.
Mua ei ole koskaan minkään muun pelin latausruutu häirinnyt niin paljoa mitä tässä ja onneksi sen sai muutettua.
Original title artwork linkin takaa löytyy myös vertailu noista kahdesta.
Viimeinen korvaa vakiona olevat xbox ohjaimen kuvakkeet pleikkarin tai switchin kuvakkeilla.
Kyllä tämä edelleen on erittäin hyvä peli vaikka ekan kierroksen aikana tulikin kirottua ja onneksi päätin pelata heti uudestaan läpi sillä nyt kun kontrollit ja kombot oli edes hiukan selkäytimessä niin kaikki sujui paljon paremmin.
Ja kuten todettu niin graafisella puolella mulla ei ole valittamista tuon modin kanssa sillä peli on värikäs, kuva puhdas ja ruudunpäivitys sulava.
Siitä kyllä iso miinus ettei peli tarjoa muita säätöjä kuin resoluution ja sen pelaatko ikkunassa vai koko ruudulla.
Musiikki puolella häiritsee vain hey, mickey biisin puute sillä se nykyinen biisi ei vaan toimi ollenkaan tuon korvikkeena.
No sentään kaupassa soi vanha tuttu lollipop biisi.
Tähän kyllä on olemassa modi joka laittaa vanhat musat takaisin, mutta steamin puolella joillakin oli ollut ongelmia sen kanssa joten en kokeillut.
Varsinkin kun tuo yks ainoa biisi on se jonka todella haluaisin takaisin.
Välivideoissa oli kyllä huulisynkka oikeastaan aina pielessä, mutta en osaa sanoa onko vika pelissä vai omassa koneessa.
Lisäksi tässä oli varsinkin pomo matseissa joku ihme bugi jossa sä et voinut enää liikkua samalla kun ammut sillä chainsaw blasterilla.
En tiedä mistä tuo johtuu, mutta vahingossa huomasin, että kun painoi target lock nappia kerran tai kaksi niin homma alkoi taas toimimaan.
Mulla oli kyllä target lock täysin manuaalinen enkä noissa tilanteissa sitä koskaan käyttänyt ja luulisi, että senkin kanssa voi liikkua ja ampua samaan aikaan.
Ekalla kierroksella tuo tuotti varsinkin sen hippi mimmi pomon kohdalla ongelmia kun siinä oli tärkeää pystyä liikkumaan ja ampumaan samaan aikaan.
Silloin kun vasta huhuiltiin remakesta niin sanoin, että Zed tullaan varmasti sensuroimaan ja on sitä ilmeisesti hieman vesitetty sillä se ei kummallakaan kerralla käyttänyt "cunt" sanaa.
Lisäksi sillä on myös eri ääninäyttelijä joka kovin yrittää kuulostaa samalta kuin Jimmy Urine orkkiksessa, mutta on se vaisumpi.