ItseMestari
Well-Known Member
Microsoft ei oo tainnu ketään pommittaa. Joten en ymmärrä miten näitä voi verrata keskenään. Microsoft on ihan laillisin keinoin päässy siihen asemaan, eikä taida herättää paheksuntaa sellaisissa määrissä. Bill Gates on ihan kovaa työtä tekemällä saanu Windowsin aikaan. Eli jotain harmittaa se, et joku on onnistunut kehittämään jotain nerokasta, ja sen ansiosta saanu paljon rahaa. En oikeesti ymmärrä miks se on jotenkin huono juttu, et jollain on vähän enemmän pätäkkää takataskussa ku jollain toisella. Kateus tulee ekana mieleen. Pitäähän nyt sellaisia pienen pieniä (Sony, Nintendo) yrityksiä tukea, ettei iso paha Mikkis popsi kaikkea kitaansa.
No mulle riittää se et pääsen pelaamaan (kuhan ei oo Venäjällä tai Israelissa kehitettyjä pelejä).
En oikeastaan verrannut Xboxin ja Israelin tilanteita toisiinsa. Tarkoitukseni oli vain tuoda esiin, että minäkin olen valmis boikotoimaan yrityksiä tai tuotteita, jos kyse on asiasta, jota en omien arvojeni perusteella voi hyväksyä.
Esimerkiksi Israelin toimintaa Palestiinassa en hyväksy, ja siksi olen päättänyt boikotoida israelilaisia tuotteita. Ymmärrän siis täysin sen ajatuksen, että kuluttaja voi vaikuttaa lompakollaan.