Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-pelaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc
Ja onhan tuo Steam OS ollut saatavilla jo ainakin 10 vuotta. Nyt se tietenkin on parempi kuin koskaan ja ottaa varmaan enemmän tuulta siipiensä alle.

"Yhdistä Steam- ja Gog-tilisi Microsoft-tiliin, jonka jälkeen saat Game Pass-tilauksella myös näiden kauppojen kirjastot käyttöösi!"

Itse veikkaisin jotain tuollaista skenaariota, tai ainakin toista näistä vaatimuksista. Voihan tässä toki olla myös sama tilanne kuin Asus Rog Dog Xbox Ally V-Rally Box X Ex-Box-käsilaitteessa. Eli kyseessä on PC, jota kuitenkin markkinoidaan vahvasti "Xbox PC:nä", mikä tarkoittaa logoa, sovellusta ja Windowsia. Sehän voi sitten pyörittää suoraan PC-versioita Xboxille julkaistuista peleistä, joita on tietenkin jo runsas määrä. En tiedä, että onko tästä "Xbox-puolesta" niinkään ollut tarkempaa puhetta, kun huomio tuntuu keskittyvän "PC-puoleen". Taaksepäin yhteensopivat pelit toiminevat joko PC-versioina tai emulaattorikerroksen avulla.

Niin kuin täällä on jo aika moni kirjoittanutkin, PC:n pelit ovat paljon halvempia konsolipeleihin verrattuna. En tiedä mikä motivoisi ostamaan pelit Xboxin omasta kaupasta PC:llä, jos sama peli on myynnissä myös Steamissa tai Gogissa. Tämä tuskin on se ykkösvaihtoehto Microsoftillekaan, vaikka lopulta pääasia lienee pelien myynti jotain kautta. Tuskin nykyistä konsolisukupolveakaan loputtomasti pidetään mukana, varsinkin kun myynnit jäivät vaatimattomaksi. Siinä mielessä monen version myynti samalla kertaa ei liene järkevää.

On luvattu ainakin GOG ja steam, mutta täytyy sanoa että itsekkään en vielä usko että tässä ei olisi jotain ketunhäntää haudattuna.
Voi olla että olen missannut uutisen, mutta onko oikeasti vielä mitään luvattu? Vai onko kaikki ollut huhua tähän mennessä?

Tässähän on Microsoftilla nyt pala purtavana, että kuinka paljon halutaan painottaa omaa kauppaa ja kuinka paljon muuta. Vapaus olisi tietysti kuluttajille hyvä. Jos kuitenkin laitteesta tehdään konsolimainen, niin se voi olla suljetumpi kuin mitä huhut antavat olettaa. Tai ainakin suoraan paketista suljetumpi. Tottakai jos taustalla pyörii Windows joka tapauksessa, niin saahan sen varmasti auki ja sitten voi tehdä mitä haluaa.

Verrattuna Steam Machineen, niin Helixin täytyy joka tapauksessa olla selvästi tehokkaampi ja/tai tehosuhteessa halvempi, että sille on järkevä markkina. Oikeasti tehokas PC mukavan pienessä lootassa telkkarin viereen, joka vielä olisi taaksepäin yhteensopiva Xboxin konsolipelien kanssa, niin kyllä siinä voisi olla potentiaalia. Se olisi vielä superhienoa, jos laitteessa olisi sisäänrakennettu levyasema, jotta myös fyysiset versiot vanhemmista Xbox peleistä toimisivat. Tai ehkä löytävät jonkun toisen keinon miten fyysiset pelit saadaan "lunastettua".

Voi olla että olen missannut uutisen, mutta onko oikeasti vielä mitään luvattu? Vai onko kaikki ollut huhua tähän mennessä?

Tässähän on Microsoftilla nyt pala purtavana, että kuinka paljon halutaan painottaa omaa kauppaa ja kuinka paljon muuta. Vapaus olisi tietysti kuluttajille hyvä. Jos kuitenkin laitteesta tehdään konsolimainen, niin se voi olla suljetumpi kuin mitä huhut antavat olettaa. Tai ainakin suoraan paketista suljetumpi. Tottakai jos taustalla pyörii Windows joka tapauksessa, niin saahan sen varmasti auki ja sitten voi tehdä mitä haluaa.

Verrattuna Steam Machineen, niin Helixin täytyy joka tapauksessa olla selvästi tehokkaampi ja/tai tehosuhteessa halvempi, että sille on järkevä markkina. Oikeasti tehokas PC mukavan pienessä lootassa telkkarin viereen, joka vielä olisi taaksepäin yhteensopiva Xboxin konsolipelien kanssa, niin kyllä siinä voisi olla potentiaalia. Se olisi vielä superhienoa, jos laitteessa olisi sisäänrakennettu levyasema, jotta myös fyysiset versiot vanhemmista Xbox peleistä toimisivat. Tai ehkä löytävät jonkun toisen keinon miten fyysiset pelit saadaan "lunastettua".
Joo, olet oikeassa, ei ole mitään vahvistettu. Itse suhtaudun hyvin skeptisesti tähän, enkä vähiten siksi että pitääkseen kilpailukyvyn jonkinmoisena playstationiin, laitetta olisi lähes pakko subventoida ja se ei taas onnistu ilman oman storen pakottamista.

Lisäksi PC-puolella suhtaudutaan kaikinmoisiin kytköksiin äärimmäisen vihamielisesti, se on jo nähty tapauksissa missä peli on yrittäny sisältää pakkologgautumisen vaikkapa playstation networkkiin. Pienikin blokkeri tässä niin moni PC puolelta äänestää jaloillaan.

Joo, olet oikeassa, ei ole mitään vahvistettu. Itse suhtaudun hyvin skeptisesti tähän, enkä vähiten siksi että pitääkseen kilpailukyvyn jonkinmoisena playstationiin, laitetta olisi lähes pakko subventoida ja se ei taas onnistu ilman oman storen pakottamista.
Joo, kohtuu hankala yhtälö.
Lisäksi PC-puolella suhtaudutaan kaikinmoisiin kytköksiin äärimmäisen vihamielisesti, se on jo nähty tapauksissa missä peli on yrittäny sisältää pakkologgautumisen vaikkapa playstation networkkiin. Pienikin blokkeri tässä niin moni PC puolelta äänestää jaloillaan.
Tämäkin on totta. Playstation Network on se räikein esimerkki, kun se on ollut ehkä eniten myös tietoturvan suhteen tapetilla, joten sitä tililinkitystä ei haluta tehdä. Mutta samalla ei haluta tehdä yhtään mitään muitakaan tililinkityksiä.

Tämä kertoo hyvin sen, että tietylle segmentille (PC pelaajat ja vielä kärjistettynä Steam käyttäjät) tietyt asiat ovat tärkeämpiä kuin se varsinainen peli. Ja hyvä niin. Näin on mahdollista antaa edes jonkinlaista painetta alustanomistajien ja julkaisijoiden suuntaan. Helldivers 2:n kanssa nähtiin, että se painostus kannatti.

Sehän Microsoftilla on tässä pienoisena valttikorttina, kun jo käyttöjärjestelmään kirjaudutaan. Näin ollen tili on jo olemassa. Siis jos käyttää Windowsia, eikä lähde paikallisten tilien kanssa säätämään. Vaatiiko kaikki Microsoftin julkaisemat pelit Steamissa kirjautumista Microsoft tilille, sitä en tiedä. Ainakin monet niistä peleistä näyttävät myyvän hyvin, joten ehkä kirjautumista ei vaadita. Tai sitten kun käyttäjä on jo kirjautunut Windowsiin, niin se menee vähän niinkuin siinä samalla.

Taisi vain olla Spencerin toive, että saisi Steamit ym Helixille. No eiköhän näistä aleta ensi vuoden puolella kuulemaan lisää. Epic taisi kyllä sanoa, että olisivat heti mukana jos mahdollista.

Toki olen myös miettinyt, että miten jotkut välikädet pystyvät myymään niin halvalla Steamin koodeja. Onko nämä Enebat ja muut välikädet saaneet koodit myyntiin osana jotain bundleja vai miten tämä toimii? Juuri ostin alle kahdella eurolla Eiyuden Chronicle: Hundred Heroesin ja suoraan Steamista tämä olisi juuri nyt ollut 70% alennuksella 14,99€.
En osaa yksittäisistä paikoista sanoa, mutta mm. isthereanydeal.com ottaa huomioon vain kauppapaikat jotka eivät operoi harmaalla alueella vaan koodien lähteet ovat tarvittaessa jäljitettävissä.

Olen oman moraalisen dilemmani ratkaissut sillä että olen ostellut vain paikoista jotka ovat ko. paikan listoilla mukana. Kyllähän siinä säästäisi jos ostaisi harmaan alueen kauppapaikoista, mutta olen nyt omalta osaltani päättänyt näin.

"
We only cover shops that we consider authorized. That means we can be reasonably sure the keys are sourced from legitimate sources (either directly from publishers or from authorized distributors). This ensures that the risk of the keys being invalid is minimal and the developers still get their cut.

You can see the list of all shops we cover in Shops page."

Ja oikeastaan olen ostanut tuoltakin listalta lähinnä ehkä 5-7 eri paikasta. Muutaman sentin säästöä en ole nähnyt niin isoksi että viitsisin sen vuoksi luoda uusia tunnuksia ja jaella luottokorttitietoja taas uuteen paikkaan

Viimeksi muokattu:
Sehän Microsoftilla on tässä pienoisena valttikorttina, kun jo käyttöjärjestelmään kirjaudutaan. Näin ollen tili on jo olemassa. Siis jos käyttää Windowsia, eikä lähde paikallisten tilien kanssa säätämään. Vaatiiko kaikki Microsoftin julkaisemat pelit Steamissa kirjautumista Microsoft tilille, sitä en tiedä. Ainakin monet niistä peleistä näyttävät myyvän hyvin, joten ehkä kirjautumista ei vaadita. Tai sitten kun käyttäjä on jo kirjautunut Windowsiin, niin se menee vähän niinkuin siinä samalla.
Itse en vähempää voisi haluta taas yhtä tiliä lisää johonkin kun nykyään ei voi enää kaupassakaan kohta käydä ilman että on kyseisen firman sovellus puhelimessa, mistä sitten saa "kätevästi" tarjous kerrallaan klikata niitä aktiiviseksi sen sijaan että saisi kaikki tarjoukset suoraan niistä tuotteista, mitä sattuu ostamaan.

Kaupan käytäviltä ja sivupoluilta takaisin aiheeseen, eli paikalliseen tiliin: Itse ainakin käytän kaikkia koneita aina työpaikan koneesta lähtien paikallisen tilin kanssa. Mitään säätämistähän siinä nimenomaan ei ole kun on yksi tili vähemmän ja kone toimii kuin normaalisti tai perinteisesti. Itselle nämä pakolliset tilit on siis yhä ns. "nykyajan hömpötyksiä", joihin en ole lähtemässä mukaan ellen siitä jotain hyötyä näe.

Suurin osa kaikesta, mitä tuo tili tarjoaisi, on jo Googlen systeemin kautta tarjolla ja siihen on sitoutunut, joten itsellä ei ole mitään tarvetta toiselle vastaavalle, saati ylipäänsä sille, että koneessa on joku tili. Jos Windows on aiemminkin toiminut ilman sitä, niin en näe miksi se ei voisi sitä tehdä jatkossakin - ainakin niin kauan kuin se vain on mahdollista eikä siihen pakoteta niin ettei sitä pysty kiertämään. Nykyäänhän sen kierto on vielä erittäin yksinkertaista vaikka peruskäyttäjä ei sitä ehkä hoksaakaan tai tiedä.

Kaupan käytäviltä ja sivupoluilta takaisin aiheeseen, eli paikalliseen tiliin: Itse ainakin käytän kaikkia koneita aina työpaikan koneesta lähtien paikallisen tilin kanssa. Mitään säätämistähän siinä nimenomaan ei ole kun on yksi tili vähemmän ja kone toimii kuin normaalisti tai perinteisesti. Itselle nämä pakolliset tilit on siis yhä ns. "nykyajan hömpötyksiä", joihin en ole lähtemässä mukaan ellen siitä jotain hyötyä näe.
En tiedä millainen firma kyseessä, mutta ei tietenkään meilläkään isossa pörssiyhtiössä mitään omia Microsoft tilejä käytetä, vaan ihan Active Directory siellä takana on joka antaa käyttöoikeudet. Ei tietenkään myöskään paikallinen Windows tili, mutta ei siitä sen enempää.
Nykyäänhän sen kierto on vielä erittäin yksinkertaista vaikka peruskäyttäjä ei sitä ehkä hoksaakaan tai tiedä.
Tätä siis tarkoitin sillä säätämisellä. Ei se vaikeaa ole, mutta ei myöskään oletusvaihtoehto, joten jos Matti Meikäläinen avaa uuden tietokoneen, niin siinä sitten seuraava -nappia klikkaillessa se tili luodaan. Ja näin ollen sinulla on kuin vahingossa Microsoft tili. En sano, että se on hyvä asia, mutta näin se kuitenkin tapahtuu. Se onko tästä sitten helpompi saada se tili myös linkitettyä Steamiin vaikka PSN tiliin verrattaessa, niin paha sanoa. Ehkä.

Jatketaan vielä sen verran, että minähän en ole linkittänyt Microsoft tiliä Steamiin, koska en ole kokenut sitä tarpeelliseksi. Pelaan Microsoftin julkaisemat pelit kuitenkin jotain muuta kautta. Joten en siis siksi tiedä kuinka pakollista tämä on, tai kuinka helppoa.

Viimeksi muokattu:
Taisi vain olla Spencerin toive, että saisi Steamit ym Helixille. No eiköhän näistä aleta ensi vuoden puolella kuulemaan lisää. Epic taisi kyllä sanoa, että olisivat heti mukana jos mahdollista.
On tätä ollut huhutasolla: https://www.purexbox.com/news/2026/...ect-helix-the-most-open-xbox-ever-says-report

Paljon tietysti huhuilu perustuu siihen, miten Xbox Allyt ja Xbox Mode Windowsilla toimivat. On ihan mahdollista, että tämä on ollut suunnitelma, mutta että siitä joudutaan pakittamaan, jotta Helixin hintaa saadaan alemmas.

On ihan mahdollista, että tämä on ollut suunnitelma, mutta että siitä joudutaan pakittamaan, jotta Helixin hintaa saadaan alemmas.

Tämä on myös oma epäilys. Mutta toivottavasti tosiaan näin ei ole, vaan pelikauppoja tulee tarjolle ja siltikin konsolipelit toimii - myös taaksepäin. Tässä olisi potentiaalia.

Tätä siis tarkoitin sillä säätämisellä. Ei se vaikeaa ole, mutta ei myöskään oletusvaihtoehto, joten jos Matti Meikäläinen avaa uuden tietokoneen, niin siinä sitten seuraava -nappia klikkaillessa se tili luodaan. Ja näin ollen sinulla on kuin vahingossa Microsoft tili. En sano, että se on hyvä asia, mutta näin se kuitenkin tapahtuu. Se onko tästä sitten helpompi saada se tili myös linkitettyä Steamiin vaikka PSN tiliin verrattaessa, niin paha sanoa. Ehkä.
Katselet selvästikin tätä asiaa enemmän sen kannalta että asennat koneita jatkuvasti kun taas itse mietin sen kannalta että olen joskus kauan sitten kerran sen tehnyt per käyttämäni kone, joten hankala sitä on säätönä nähdä. Töissäkään en varsinaisesti tee jatkuvasti IT-juttuja ja uusia koneita tulee asennukseen niin vähän että voi olla vuosi ettei tule yhtään uutta: viime vuonna taisin asentaa kaksi konetta.

Tosin nyt kun asiaa mietin, niin ehkä voisi tehdäkin jatkossa ne tilit, niin käyttäjän/toimipisteen tiedot siirtyisi heti kirjautumisen kautta uudellekin laitteelle. Tosin eipä niitä siirrettäviä tietoja yleensä edes ole kun kaikki matsku tuntuu olevan Google Drivessä, joten hyöty lienee lähinnä siinä, ettei tarvitse asentaa uutta paikallista tiliä, mikä ei sinänsä ole erityisen vaivalloista sekään. Lähinnä säästäisin vaivan että tilitiedot olisi itselläni heti tallessa. Joskin nekin kummasti on kuitenkin käyttäjillä aina PostIt-lapulla ja ne "vaihdatämäheti"-salasanat on vuosien jälkeenkin "vaihdatämäheti".

Vaan joo, menee jo pahasti off topiciin. En epäile etteikö tileistä ja synkronoinneista olisi hyötyä mutta itse en jaksa lähteä MS:n ekosysteemiin kun olen jo muualla (Google) niin syvällä. Sinänsä ihan sama olisiko se MS vai Google mutta Google ehti ensin. Enkä kyllä MS:n puhelinta ostaisi muutenkaan vaan Androidilla mennään. Puhelin se kuitenkin itselle sen ekosysteemin lopulta valitsi. Tosin Apple ei ollut ikinä vaihtoehto.

Katselet selvästikin tätä asiaa enemmän sen kannalta että asennat koneita jatkuvasti kun taas itse mietin sen kannalta että olen joskus kauan sitten kerran sen tehnyt per käyttämäni kone, joten hankala sitä on säätönä nähdä. Töissäkään en varsinaisesti tee jatkuvasti IT-juttuja ja uusia koneita tulee asennukseen niin vähän että voi olla vuosi ettei tule yhtään uutta: viime vuonna taisin asentaa kaksi konetta.
Katselen tätä enemmän sen kannalta miten normaali Windowsin asennusprosessi menee. Toki töiden kautta on paljon joutunut myös asentelemaan koneita, mutta silloin se prosessi ei vastaa juurikaan normaalia kuluttajatietokoneen asennusta.
Tosin nyt kun asiaa mietin, niin ehkä voisi tehdäkin jatkossa ne tilit, niin käyttäjän/toimipisteen tiedot siirtyisi heti kirjautumisen kautta uudellekin laitteelle. Tosin eipä niitä siirrettäviä tietoja yleensä edes ole kun kaikki matsku tuntuu olevan Google Drivessä, joten hyöty lienee lähinnä siinä, ettei tarvitse asentaa uutta paikallista tiliä, mikä ei sinänsä ole erityisen vaivalloista sekään. Lähinnä säästäisin vaivan että tilitiedot olisi itselläni heti tallessa. Joskin nekin kummasti on kuitenkin käyttäjillä aina PostIt-lapulla ja ne "vaihdatämäheti"-salasanat on vuosien jälkeenkin "vaihdatämäheti".
Tässä muun muassa syitä miksi työelämässä vähänkin isommassa firmassa niin tiedostojen kuin käyttöoikeuksien hallinta on yleensä keskitettyä. Ei niitä siinä paikallisella koneella värkätä. Se on lähinnä ruutu ja tapa päästä käsiksi muualla oleviin sovelluksiin, tiedostoihin ja asioihin.
Vaan joo, menee jo pahasti off topiciin. En epäile etteikö tileistä ja synkronoinneista olisi hyötyä mutta itse en jaksa lähteä MS:n ekosysteemiin kun olen jo muualla (Google) niin syvällä. Sinänsä ihan sama olisiko se MS vai Google mutta Google ehti ensin. Enkä kyllä MS:n puhelinta ostaisi muutenkaan vaan Androidilla mennään. Puhelin se kuitenkin itselle sen ekosysteemin lopulta valitsi. Tosin Apple ei ollut ikinä vaihtoehto.
Juu, ihan ymmärrettävää. Se ei silti tarkoita etteikö joku joka vaan ostaa Windows PC:n pelikoneeksi menisi niillä oletusvalinnoilla ja sitten hänellä jo olisikin Microsoft tili. Lisäksi onhan sinullakin Microsoft tili, kun olet ilmeisesti useammankin Xboxin omistanut. Sillä samalla tilillä voisit kirjautua myös Windowsiin.

Ja jos nyt puhutaan tileistä ja kirjautumisista, niin täytyyhän Steam Machineenkin kirjautua. Tuskin se prosessi kauheesti eroaa esim. siitä miten Xboxiin ja Playstationiin kirjaudutaan. Tai mahdollisesti tulevaan Project Helixiin.

Tämä on myös oma epäilys. Mutta toivottavasti tosiaan näin ei ole, vaan pelikauppoja tulee tarjolle ja siltikin konsolipelit toimii - myös taaksepäin. Tässä olisi potentiaalia.

Eikö Euroopan unioni käytännössä pakottanut Appleakin avaamaan iPhonen sovellusten jakelua siten, että käyttäjät voivat ladata sovelluksia myös muualta kuin Applen omasta sovelluskaupasta? Siinä mielessä ei olisi täysin yllättävää, jos vastaavaa kehitystä nähtäisiin tulevaisuudessa myös konsoleissa.

Ajatus siitä, että pelaaja voisi ostaa pelinsä haluamastaan kaupasta eikä olisi sidottu vain yhteen ekosysteemiin, kuulostaa ainakin kuluttajan näkökulmasta varsin järkevältä. Siksi esimerkiksi Xbox Helix kiinnostaa jonkin verran minua. Jos Microsoft todella vie konsolia enemmän PC:n suuntaan ja mahdollistaa useiden kauppapaikkojen käytön, se voisi olla merkittävä muutos koko konsolimarkkinalle.

Konsoleista tekee konsoleita myös muut asiat kuin useiden kauppapaikkojen puute. Suljettuun järjestelmään on hieman hankalampi saada sisään haittaohjelmia. Pelit toimivat oletuksena, ilman että tarvitsee pohtia että hajottiko edellinen laitteisto/järjestelmäpäivitys taas jotain. Fyysinen media elää ainoastaan konsoleilla.

Mikäli ei välitä konsolipelaamisesta, PC-pelaaminen on ollut vaihtoehto jo aika pitkään. Ei se ole uusi juttu. Totta kai Microsoft haluaa muuttaa konsolipelaamisen PC:n suuntaan, koska siellä pelaaminen on yhtä kuin Microsoft. Vaikka tarjolla on lukuisia eri kauppapaikkoja, hyvin suuri enemmistö käyttää niitä Windowsissa. En tiedä miten avoimeksi Helix lopulta muodostuu, mutta ainakin perinteisessä PC:ssä on vaihtoehtoina muutakin kuin Microsoftia. Ja se on hyvä juttu se.

Siinä mielessä ei olisi täysin yllättävää, jos vastaavaa kehitystä nähtäisiin tulevaisuudessa myös konsoleissa.

Näinhän se on, meille kuluttajille tosiaan olisi aivan erinomaista, jos "walled garden" jäisi historiaan myös konsoleilla, mutta ainakaan vielä näin ei ole ollut. Me lopulta maksetaan enemmän vain siksi, että näin on. Kilpaillut markkinat toimii tässäkin paremmin kuin suljettu kauppapaikka ja monopoli.

Suhtautuisin varauksella näihin "meille kuluttajille"-julistuksiin. Lopultahan se tarkoittaa vain ja ainoastaan kirjoittajan omien intressien täyttymistä, mikä on vain puettu isompaan kuoreen.

Meille kuluttajille - eli minulle - olisi mieluisaa, mikäli perinteinen konsolipelaaminen ei kuole pois sen vuoksi että se muuttuu PC-pelaamiseksi. Konsolipelaaminen kun ei ole aiemminkaan sulkenut minua pois PC-pelaamisesta. Tälläkin hetkellä kaupasta saa ostettua komponentteja, valmiiksi kasattuja koneita sekä esimerkiksi minitietokoneratkaisuita (Minisforum ym.). En siis ymmärrä, että miksi täysin vapaaehtoinen konsolipelaaminen on jotenkin haitallista. Ei kai kenenkään ole pakko ollut ostaa näitä laitteita, jos ne ovat niin haitallisia?

Eikä Pleikkarin käynnistäminen pystytä seinää konsolin ja tietokoneen välillä niin, etten näe PC:n tarjontaa ja hintatasoa. Ainakin itselleni on ihan tietoinen valinta, että pelaan enemmän konsoleilla, vaikka se maksaisi enemmän. Steamin avautuminen Pleikkarilla ei johtaisi siihen, että saan hankittua fyysisen version yhtäkkiä jostain toisesta paikasta. Se johtaisi siihen, että viimeistään tuolloin fyysinen media kuolisi tästä harrastuksesta pois ja valmistajien omat kaupat jäisivät tarpeettomaksi. Se taas puolestaan tarkoittaisi konsolipelaamisen muuttumista PC-pelaamiseksi. Mutta sitä kai tässä haetaankin, "pois monopolista ja kohti kilpailtua markkinaa". Se kilpailtu markkina vailla monopolia on suomeksi: Steam 75 % PC-pelaamisesta, Windows 93 % Steam-käyttäjistä.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom