Kingdom Come: Deliverance (2018) - pelti kiinni keskiajalla!

No kakkosen kimppuun siis.

Ite katoin youtubesta tarinakoosteen ym, vaikka ei se tietenkään sama asia ole. Olis hyvä jos tän ykkösen pystyis pelaa jotenkin pikakelauksella. :D Aikoinaan tämä kyllä kiinnosti mut jäi syystä tai toisesta, mut ehkä se remake kakkosen jälkeen ei tunnu niin kököltä vaikka ei siinä kauheesti kai parannuksia ihan siihen alkuperäiseen ole, toki raffat paremmat mut ihan se pelattavuus ym? Mut ehkä ei ole niin masentava lasku jos hyppäis ps4 versioon tän kakkosen jälkeen. :rolleyes:

Olen todella iloinen, että aloitin pelaamisen nimenomaan tästä ensimmäisestä, koska oletan että kakkosessa hypätään jo asteen verran valmiimpiin saappaisiin. Kokemuksesta olisi jäänyt silloin iso osa uupumaan.
Mahtavaa että porukka lähtee tähän ja tykästyy! Itsellä kävi sama ja olen aina oikeasti iloinen muiden puolesta kun pääsevät tämän kokemaan. Vähän myös kadekin, sillä itse ei voi kuin odotella sitä kolmatta osaa. Ellei lähde kokeilemaan hardcorella... :D

Itse tartun ehkä nyt PS5-versioon. Tekisi mieli tosin enemmän aloittaa kakkosesta :D
Jos ei maksa hirveästi niin osta edes eka testiin ja kokeile että onko ihan mahdotonta tuskaa. Tosin itsellä se vähän jopa oli ja kesti melkoisen hetken että peliin tykästyi. Vähän varmasti pelaajasta kiinni että tykästyykö ja kauanko kestää että niin käy.

Itse oman syyn kerroin jo kakkosen ketjussa, tästäki tulossa 200-300h ikuisuuspeli, ei vaan pysty/riitä maltti että olis aloittanut tästä ja joskus kuukausien/vuosien päästä sitten hyppäis kakkosen pariin. Jos jää kauhee nälkä kakkosen jälkeen niin aloitan sitten PS5 remake version ykkösestä.
Onhan siellä vielä lisäritkin kakkosessa. Ei olleet yhtä hyviä kuin ykkösessä - paitsi viimeinen - mutta jos pelistä tykkää, niin ne on sitä samaa laatua kuitenkin. Jos itse olisin aloittanut kakkosella, niin ihan varmasti olisin hypännyt heti ykkösenkin pariin, sen verran loistava tuo maailma ja "pelisarja" kuitenkin on.

Ite katoin youtubesta tarinakoosteen ym, vaikka ei se tietenkään sama asia ole. Olis hyvä jos tän ykkösen pystyis pelaa jotenkin pikakelauksella. :D Aikoinaan tämä kyllä kiinnosti mut jäi syystä tai toisesta, mut ehkä se remake kakkosen jälkeen ei tunnu niin kököltä vaikka ei siinä kauheesti kai parannuksia ihan siihen alkuperäiseen ole, toki raffat paremmat mut ihan se pelattavuus ym? Mut ehkä ei ole niin masentava lasku jos hyppäis ps4 versioon tän kakkosen jälkeen. :rolleyes:
Jos ruudunpäivitys on 60 fps tai edes sulavampi, niin veikkaisin että jo se tekee ihmeitä. Ja vaikka siellä nyt joku vähän jatko-osaa enemmän tökkisikin, niin pelissä on kuitenkin niin paljon hyvää tarinan ja muun puolesta että kyllä siinä hyvät puolet painaa paljon enemmän kuin ne vähemmät pienet.

Jos ei maksa hirveästi niin osta edes eka testiin ja kokeile että onko ihan mahdotonta tuskaa. Tosin itsellä se vähän jopa oli ja kesti melkoisen hetken että peliin tykästyi. Vähän varmasti pelaajasta kiinni että tykästyykö ja kauanko kestää että niin käy.
Onneksi PS4-versio on tullut joskus ostettua lisäreineen :D Miksei antaisi tälle reilun mahiksen.

Innostuin jo kun storessa olisi nyt kingdom come deliverance 5,99€ mutta se on vain PS extra jäsenille. :(

Edit: Unohtakaa se on ilmainen extra jäsenille, eli ihan saa tolla rahalla. Nyt on kyl sen verran halpaa että pitäskö laittaa backlogiin? :rolleyes: Royal edition olis 8€. :oops:

Ostakaa suoraan se Royal, niin on sitten lisäritkin eikä ole kauheasti lisää normipelin hintaan. Tai no, onhan siinä se uhka että jos ei peli iske, niin on ostanut lisärit peliin, joka jää kesken jo emopelin osalta.

Mutta paljoa se ei kyllä rahallisesti ole. Tosin ne lisäritkin saa aika halvalla vastaavista tarjouksista mutta pitää sitten odotella sellainen ale-hetki.

Tässä voisi olla jossain vaiheessa nälkää aloitella itsekin tämä saaga ja vaikka jatko-osa ilmeisesti on vähän helpommin lähestyttävä, niin tekisi itsekin mieli rohkeasti aloittaa nimenomaan alusta. Jos tämä ei maistu, niin tuskin kakkonenkaan, mutta kakkonen jos maistuu, niin ykkönen ei ehkä enää sitten toimikaan niin hyvin.

Harmillista tosin ettei ykkönen ole kakkosen tapaan Xbox Play Anywhere, koska tämä aivan varmasti toimii sekä kannettavana PC:n puolella että ihan isolta ruudulta konsolilla, niin olisi kiva saada nämä versiot yhdellä hinnalla molemmille alustoille. Nyt kun pitää valita, niin olisikohan tämä sitten PC-versiona otettava.

Ylös Bottom