Juu eli toisin sanoen, jappaset ja jankutat taas ihan turhaan niin että ketju täyttyy tällä tyhjänpäiväisellä, varsinaisesti peliin liittyvällä soopalla.
Niin no, en minä edelleenkään yksinäni "jappase" tai "jankuta". Jos olisit tuota viestitelyä seurannut niin voisit lukea että tuo asia selvästi piti toistaa kun sitä ei ymmärretty sen toimesta, joka siihen väitti jatkuvasti vastaan ja selitti ihan muista asioista, mihin itse alunperin edes vastasin.
Olet toistanut nyt samaa asiaa useamman viestin. Kaikki ymmärtää mitä tarkoitat. Jatka eteenpäin.
En minä asioita toistaisi ellei joku väittäisi vastaan tai selkeästi olisi ymmärtämättä sanottua.
Niin. Tämä eroaa TÄYSIN siitä 13 vuoden takaisesta. Saamme videomuodossa sen mikä aiemmin tuli lehdessä, joiden kuia muuten ei voinut pinch zoomata...
En tiedä missä tynnyrissä olet elänyt mutta minä olen kyllä yli 13 vuotta sitten nähnyt peleistä pitkiä esittelyvideoita. Ei ollut todellakaan silloinkaan vaihtoehtona vain lehti. Kovasti tunnut nyt tästä kyseisestä Netflix-hommasta tekevän isompaa mitä se oikeasti on.
Eikä siinä, GTA VI voi olla huikea peli enkä sitä etukäteen tuomitse, mutta nämä sinun HEHKUTUKSET MAINONNASTA on jotain ihan älytöntä.
Ethän sinä näekään siinä mitään ihmeellistä. Minä taas näen, ei tällaisa ole aiemmin markkinoinnissa näkynyt. Täytyy muistaa että jos pelkästään se fakta, että PELIENNAKKO juikaistaan NETFLIXISSÄ, kertoo siitä että viimeistään Matti Meikäläinenkin kohta tietää miteniso media peliala on ja tämmöisiä taideteoksia julkaistaan.
Ei se ole mikään "PELIENNAKKO", vaan tarkempi hyppy pelin tarjontaan. Ennakolla yleensä on tarkoitettu previewiä eli ennakkotestiä. Tämä Netflixiin tuleva vaikuttaisi kaiken perusteella olevan esittelyvideo. Niitä on nähty ennenkin eli ei mitenkään ihmeellistä.
Olen myös jo useaan kertaan todennut että ainoa ero aiempiin vastaaviin on Netflixin kuuden tunnin ennakko. En myöskään pidä tuota mitenkään erikoisena markkinointina, sillä mainontaa ja promoamista on nähty varmaan 80-luvulta asti todella mielikuvituksellisissa paikoissa, tilanteissa ja yhteyksissä.
Eikä siinä, saat sinä itse pitää tuota vaikka maailman kovimpana ihmeenä mutta ei se kyllä käytännössä sitä ole. Se on vain eri palvelu, jonka kautta sen voi katsoa.
Aimmin nämä tiedot olivat harrastajien tiedossa jotka hankkivat tietoa pleistä ja foumelta. Nyt GTA tulee oleman medioiden etusivuilla, ja voin vain kuvitella miten paljon se saa näkyvyyttää somessa.
Niin, GTA VI on sellainen ilmiö että se näkyy varmasti jopa meillä uutisissa yms. Se ei silti tee tuosta Netflix-jutusta tai itse mainonnasta mitenkään ihmeellistä. Se tuote, eli peli, on tässä se millä on enemmän merkitystä.
Negalla tarkoitan sitä, että et näe mahdollisuuksia mitä tästä voi seurata. On aivan esi asia julkaisa bändijuttu suosikissa kuin
Minähän nimenomaan näen ne eikä ne ole hyvä juttu. Vai haluatko sinä että sisältöä menee entistä enemmän tilauspalveluiden taakse? Jos haluat, niin sitten ollaan aika ääripäissä tässä kohtaa.
Pahoittelut. Olen lukenut palstaa pitkään ja täällä on parti keskustelun myrkyttäjää jotka täyttävät ketjut peleistä jotka heitä ei kiinnosta laionkaan. Annoin vähän takasin. Toivoisin vain keskusteluun logiikkaa, eri mieltä saa olla. Mutta inttämistä en jaksa, missä poterot on kaivetti ja toisen näkemystä ei suostuta uskomaan tai tulla edes puoleen väliin....
Minua kiinnostaa GTA mutta tässä oli alunperin kyse siitä että väitit ettei mainos ole mainos. En myöskään myrkytä mitään tarkoituksella, sillä jos tuollaista älytöntä väitettä ei olisi kukaan kirjoittanut, niin ei olisi ollut tarvetta vastata sellaiseen. Minä myös toivoisin keskusteluun logiikkaa ja punaista lankaa, sillä olet hyppinyt aika paljon ja kauas siitä, mistä tämä alunperin lähti.
En myöskään tiedä miten voisin tulla vastaan asiassa, jossa joku käytännössä sanoo mustaa valkoiseksi.
Joo ja siinä ei ole mitään väärää! Mutta ärsyttää että jotkut käy ketjusta toiseen kertomssa miten peli on huono. Kerta riittäisi
Ei tässä kohtaa ole edes keskustelun aiheena ollut peli vaan sen mainonta. Mitä ihmettä? Kuulutat logiikkaa mutta itse et tiedä mistä oli puhe.