Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Tämä. Lukenut sivustoa kauan ja aina nämä samat nimimerkit vääntävät vääntämisen ilosta sivu tolkulla. Yksi sanoo yhden väärän sanan tai sanamuodon niin siitä alkaa kymmenen sivun jankkaaminen... Lopettakaa, niin ärsyttävää.
Pahoittelut. Olen lukenut palstaa pitkään ja täällä on parti keskustelun myrkyttäjää jotka täyttävät ketjut peleistä jotka heitä ei kiinnosta laionkaan. Annoin vähän takasin. Toivoisin vain keskusteluun logiikkaa, eri mieltä saa olla. Mutta inttämistä en jaksa, missä poterot on kaivetti ja toisen näkemystä ei suostuta uskomaan tai tulla edes puoleen väliin....

Pahoittelut. Olen lukenut palstaa pitkään ja täällä on parti keskustelun myrkyttäjää jotka täyttävät ketjut peleistä jotka heitä ei kiinnosta laionkaan. Annoin vähän takasin. Toivoisin vain keskusteluun logiikkaa, eri mieltä saa olla. Mutta inttämistä en jaksa, missä poterot on kaivetti ja toisen näkemystä ei suostuta uskomaan tai tulla edes puoleen väliin....
rankasti menee OT mutta tunnustan itse ajoittain olevani aika järkkymätön mielipiteideni kanssa (jaksan vääntää tikusta asiaa) vaikkei topic olisi edes lähellä sydäntä. Saa sitä mielipide olla kuitenkin vaikkei olisikaan elämän ja kuoleman kysymys. Ja kyllä, melkoisen hanakasti sitä mielipidettäni puolustan jos sille päälle satun.

rankasti menee OT mutta tunnustan itse ajoittain olevani aika järkkymätön mielipiteideni kanssa (jaksan vääntää tikusta asiaa) vaikkei topic olisi edes lähellä sydäntä. Saa sitä mielipide olla kuitenkin vaikkei olisikaan elämän ja kuoleman kysymys. Ja kyllä, melkoisen hanakasti sitä mielipidettäni puolustan jos sille päälle satun.

Saahan sitä olla mieltä asioista, mutta viisautta on myös kuunnella mitä vastapuolella on sanottavaa. Välillä sitä saattaa jopa oma mielipide muuttua kun oppii ymmärtämään asioita paremmin.
Hyvä lainaus:
”Most people do not listen with the intent to understand; they listen with the intent to reply.” — Stephen R. Covey

Tuolla aiemmin joku sanoikin että markkinoinnista tulee vain negatiiviset fiilikset jos peli ei alunperinkään kiinnostanut.

Itseäni peli kiinnostaa ja 100€ versio lähtee jossain kohtaa ostoon, MUTTA en kauheasti arvosta koko näytön täyttäviä pop-up mainoksia, joita olen saanut. Sitä voi olla innoissaan pelistä ja silti ärtyä markkinoinnille.

Silti kannattaa välillä jättää ovi auki uusillekin ajatuksille. Mutta ehkä se riittää tästä nyt GTA-ketjussa :D
Jotta saadaan ihan kunnolla sikailtua OT puolelle, tuli mieleen tuosta sinun sinänsä upeasta lainauksesta:
1786642085549.png

Tuosta kuuntelemisen tärkeydestä tuli tuo mieleen. Oiskos eka ketju internetin ihmeellisissä maailmoissa missä Hindujumalat sotketaan sotkemaan GTA6 ketjua

Viimeksi muokattu:
Joo ja siinä ei ole mitään väärää! Mutta ärsyttää että jotkut käy ketjusta toiseen kertomssa miten peli on huono. Kerta riittäisi

Netflix esittelyjä saattaa olla kolme eri videota kaikki pituudeltaan n.20 min. Ellei Netflix peruuta sitä ensimmäisen osan jälkeen.

Ihan loogista ja käteväksi jo Youtubessakin monien pelien osalta koettu: Siellä voi olla sitten erilaisia asioita per video, eli vaikka "world", "story", "gameplay" yms. Helpottaa siinä mielessä jos haluaa infoa vain tietystä osa-alueesta eikä vaikkapa tarinasta yhtään mitään.

Ylös Bottom