Remeded
Well-Known Member
Ei siinä @shamaniac tekstejä tykkään lukea ja herra kirjoittaa monesti varsin asiaa. Mut välil tosiaan sit väännetään samaa asia ja 100 lainausta tekstiä ja sitä jatkuu sit semmoset 10 sivua. 
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pahoittelut. Olen lukenut palstaa pitkään ja täällä on parti keskustelun myrkyttäjää jotka täyttävät ketjut peleistä jotka heitä ei kiinnosta laionkaan. Annoin vähän takasin. Toivoisin vain keskusteluun logiikkaa, eri mieltä saa olla. Mutta inttämistä en jaksa, missä poterot on kaivetti ja toisen näkemystä ei suostuta uskomaan tai tulla edes puoleen väliin....Tämä. Lukenut sivustoa kauan ja aina nämä samat nimimerkit vääntävät vääntämisen ilosta sivu tolkulla. Yksi sanoo yhden väärän sanan tai sanamuodon niin siitä alkaa kymmenen sivun jankkaaminen... Lopettakaa, niin ärsyttävää.
rankasti menee OT mutta tunnustan itse ajoittain olevani aika järkkymätön mielipiteideni kanssa (jaksan vääntää tikusta asiaa) vaikkei topic olisi edes lähellä sydäntä. Saa sitä mielipide olla kuitenkin vaikkei olisikaan elämän ja kuoleman kysymys. Ja kyllä, melkoisen hanakasti sitä mielipidettäni puolustan jos sille päälle satun.Pahoittelut. Olen lukenut palstaa pitkään ja täällä on parti keskustelun myrkyttäjää jotka täyttävät ketjut peleistä jotka heitä ei kiinnosta laionkaan. Annoin vähän takasin. Toivoisin vain keskusteluun logiikkaa, eri mieltä saa olla. Mutta inttämistä en jaksa, missä poterot on kaivetti ja toisen näkemystä ei suostuta uskomaan tai tulla edes puoleen väliin....
rankasti menee OT mutta tunnustan itse ajoittain olevani aika järkkymätön mielipiteideni kanssa (jaksan vääntää tikusta asiaa) vaikkei topic olisi edes lähellä sydäntä. Saa sitä mielipide olla kuitenkin vaikkei olisikaan elämän ja kuoleman kysymys. Ja kyllä, melkoisen hanakasti sitä mielipidettäni puolustan jos sille päälle satun.
Tai sitten "I reject this reality and replace it with my own." - Adam SavageSaahan sitä olla mieltä asioista, mutta viisautta on myös kuunnella mitä vastapuolella on sanottavaa.
Hyvä lainaus:
”Most people do not listen with the intent to understand; they listen with the intent to reply.” — Stephen R. Covey
Silti kannattaa välillä jättää ovi auki uusillekin ajatuksille. Mutta ehkä se riittää tästä nyt GTA-ketjussaTai sitten "I reject this reality and replace it with my own." - Adam Savage
Jääräpäät on jääräpäitä.
Jotta saadaan ihan kunnolla sikailtua OT puolelle, tuli mieleen tuosta sinun sinänsä upeasta lainauksesta:Silti kannattaa välillä jättää ovi auki uusillekin ajatuksille. Mutta ehkä se riittää tästä nyt GTA-ketjussa![]()

Joo ja siinä ei ole mitään väärää! Mutta ärsyttää että jotkut käy ketjusta toiseen kertomssa miten peli on huono. Kerta riittäisirankasti menee OT mutta tunnustan itse ajoittain olevani aika järkkymätön mielipiteideni kanssa (jaksan vääntää tikusta asiaa) vaikkei topic olisi edes lähellä sydäntä. Saa sitä mielipide olla kuitenkin vaikkei olisikaan elämän ja kuoleman kysymys. Ja kyllä, melkoisen hanakasti sitä mielipidettäni puolustan jos sille päälle satun.
Ei kait kukaan täällä sellaista ole sanonut että peli olisi huono? Eihän me edes tiedetä siitä mitään muuta kuin mitä voi GTA-peliltä olettaa.Joo ja siinä ei ole mitään väärää! Mutta ärsyttää että jotkut käy ketjusta toiseen kertomssa miten peli on huono. Kerta riittäisi