Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Niinhän hän juuri sanoi, ettei tässä ole mitään uutta tuossa mielessä. Lähestymistapa vain on uusi, kun on Netflixissä.
Minusta tässä on koko ajan mm. keskusteltu siitä että onko kyse mainoksesta vaiko ei ja että onko se itse video jotain uutta. Sen jakelutapa ei muuta sitä itse pelin esittelyä mihinkään, vaan se on vain laajempi pelin esittely: ei mitenkään uusi asia mielestäni. Ilmeisesti se sitä kuitenkin on koska Rockstar, GTA ja Rockstar-asiantuntija + toimari, tai jotain?

Tässä alla on se kohta viestistä, mihin itse alunperin vastasin ja mistä alkoi tuo hehkutus että koska Rockstariin liittyvät tahot sanoo, niin kyseessä on jotain ihmeellistä ja uutta vaikka kaikki viittaa ihan normaaliin laajempaan esittelyyn sitä kuuden tunnin Netflix-yksinoikeutta lukuunottamatta:
Ei se ole mainos.

---

Ehkä vähän ennenaikaista ennustaa, että nyt tämä tapa yleistyy, kun kiistatta maailman suosituin pelisarja tekee niin. :D
En sanonut tai väittänyt että tuo tuosta välttämättä yleistyisi. Sitä ei vain voi kieltää etteikö usein isot ohjaisi ja näyttäisi suuntaa kokonaisille aloille. Itsekin pidän GTA-pelisarjaa monessa asiassa poikkeuksena mutta kyllä se toimii myös suunnannäyttäjänä sekä hyvässä että pahassa koska on niin iso juttu.

Enkä nykyaikana pitäisi edes outona että sisältöä, jota porukka katsoo ja kuluttaa, siirtyisi tilauksien taakse. Tässä GTA näyttää että pelien trailereista on porukka maksamassa, joten eiköhän siellä jatkossa nähdä vastaavaa muistakin peleistä. Vastaanotto näyttää että jääkö se uudeksi normaaliksi vaiko ei. Itse toivoisin että ei mutta onhan tässä nähty että kaikenlaiseen ollaan valmiita rahaa työntämään.

Huvittavinta kuitenkin on, että mainokset olisi viimeinen asia, mistä kannattaa maksaa. Onkin mielenkiintoista nähdä että onko pelaajat ensimmäinen porukka joka maksaa siitä.

Minä sanoin ainoastaan että kyse on mainoksesta. Ei siinä sen ihmeempiä merkityksiä ollut. Mielestäni sinä taas sanoit että kyse ei olisi mainoksesta.

Tällä mainostetaan peliä mutta se ei ole mainos. Miksi vänkäät väen vängällä muita ihmisiä vqastaan jos sua ei kiinnosta ole hiljaa tai älä puutu lilluka nvarsiin.

Mikä ei ole mainos? Arvostelu Mikä taas voi olla mainos? Ennakkojuttu, uutinen, juoru, lähes mikä tahansa.
Jännä kun näitä vastaavia olen kyllä itse nähnyt vuosikymmenen tai enemmänkin ajan. Veikkaan että samalla hakusanalla löytyy aika monen pelin "extended look" jos kokeilee. Sitten on kaikenlaista "deep diveä" sun muuta nimeä samalle asialle.

Kyse on vain pidemmästä katsauksesta peliin, nimensä mukaisesti. Se ei ole uusi asia. Ainoa uusi asia on se, että siitä pitäisi tilauspalvelun muodossa maksaa jos haluaa nähdä ensimmäisten joukossa.

Niin, jos haluaa nähdä KUUSI TUNTIA aiemin. Jos tämä on oikea elämän ongelma, onnitelen sinua, sait top tier accountin :D

Kaikki muu on höpöhöpö-hypeä, jonka pohjana on vain tuote ja sen mainosmatsku. Ihan niin kuin aina.

Ei tuo itselle on iso asia koska pärjäisin ilman koko matskuakin mutta ei tuo hyvä suuntaus ole että yhä enemmän asioita menee tilauspalveluiden ja vastaavien taakse. Kannattaa siis nähdä asia vähän laajemminkin kuin vain yksittäisenä juttuna.

Mikään ei ole muuttunut. Tällä julkisuudella on jo tullut imaista mainosta roppakaupalla ja Netflixistä löytyy sitä porukkaa, jotka eivät ole vielä PS5 ostaneet.

Sieltä jäi "ja"-sana pois. Tekstissäsi oli asiantuntija ja toimari. Minun pointtini taas oli että nämä henkilöt liittyy niin suoraan tuotteeseen, että kyse ei ole yhtään samasta kuin jos joku ulkopuolinen taho tekisi jutun tuotteesta.
Kuka sen tuotteen siis tekee kun tiedät? En minä odota mitään poulueetonta rapottia, siksi sellaisia rerporttereita ei juuri ole. Mutta odotan mielenkiintoista lisätietoa pelistä.

MIten saat tästäkin asiasta negan? RS haluaa koittaa uutta ja tämä on uutta. Tuomitaan kun savu on hälvennt

Ylös Bottom