Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vastaus: Project C.A.R.S.
Millä asetuksilla pelaat peliä? Kaikki herkut täysillä? Jos on niin olipa jälleen yllättävää että peli ei näytä lähellekään siltä mitä tekijöiden trailereista ja videoista saa kuvan :)
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!
As of right now this is every known bungie code, in order to claim them copy the following link into your browser and then use your login:
www.bungie.net/sr/User/coderedemption
Have fun everyone, and if anyone...
Vastaus: E3 2014 (10-12.6., Los Angeles)
Rockstar ilmoittanut myös että GTA V saapuu tänä syksynä PS4:lle, xbox onelle ja pc:lle.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52261/
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]
Eikös jossain uutisoitu että tämä peli siirtyy ikävästi ensi vuoden puolelle? Vai muistanko täysin väärin? On kyllä ehdottomasti tämä peli täälläkin odotuslistan kärkisijalla :)
Vastaus: Oculus Rift -datalasit [PS4/XOne/PC]
Ei mitenkään tässä vaiheessa. Facebookin osalta laitteen kehitykseen ei aiota puuttua. Oculuksella on nyt ainakin rahoitus turvattuna, siten se vaikuttaa.
Vastaus: PlayStation 4
Vähän osviittaa tulevan päähineen hinnasta varmaankin antaa OVR:n devkitin kakkosversion myyntihinta? http://www.roadtovr.com/oculus-rift-developer-kit-2-dk2-pre-order-release-date-specs-gdc-2014/
Varsin hienoa että tähän on saatu OLED näyttö, booyah!
Noissa umerican...
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]
Onko mitään käryä milloin tuo BETA aukeea PC pelaajille? Jotain juttua luin että vaihtuis open betaksi xbonella ja pc:lla?
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot
VPD:n Facebooksivulta kopioitua... "Saamme tuntuvat lisäerät PS4-konsoleita varastoon viikoilla 3 ja 4. Tilaa omasi nopeasti, tilaukset käsitellään tilausjärjestyksessä!" Ja hintakin näyttää olevan euron halvempi kuin edellisissä erissä :)
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot
Saimpa mielenkiintoista infoa äsken kun pirautin VPD kauppaan kyselläkseni oman Killzone bundlen kohtaloa. Selvisi että kyseistä Bundlea ei ole tulossa lisää. Koskaan. Ikinä.
Itse olen tehnyt ko tilauksen 1.12 ja sain tietää että olen...
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot
Onko kukaan tilannut VPD:sta tuota killzonebundlea ja saanut minkäänlaista ilmoitusta onko tulossa nyt perjantaina niille ketkä tilannut? Itse tilasin siis 1.12, pahoin pelkään että saan omani vasta 27.12 kuormasta :P
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN-koodilunastuksessa edelleen ongelmia
Hyvin paljon mahdollista. Nuo joulukuussa tulevat konsolit on luultavasti myyty jo myöskin. Sain vpd:lta samanlaista infoa että saan oman konsolini vasta tammi-helmikuussa. Vaikka nettitilaus kuitenkin antoi päivämääräksi...
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN-koodilunastuksessa edelleen ongelmia
Tulipa vihdoinkin pistettyä tilaus sisään. Ps4+killzone bundle tulossa tänne suuntaan. Hintaa jäi kaikenkaikkiaan 380euroa joka on ihan käypä hinta :P
Bundleja vissiinkin tulossa 13.12 myyntiin mutta ensimmäinen erä on sekin...
Vastaus: PlayStation 4
Mitä jos ei kuitenkaa niit hankintakuvia spämmäiltäis? Kone on jo nähty ja kaikki tietää millanen se on jne, kiinnostaa ihan sikana miltä se pleikkari ja härpäkkeet näyttää siinä olkkarin maton päällä... Huoh. Laittakaa ne kuvat vaikka sinne facebookkiin.
Vastaus: Persona 5 [Hype]
Eipä tuo nyt niin erikoista ole ettei tälläisestä sarjasta ole kuullut. En minäkään ole. Varmaankin juuri siksi koska kaikkia ei roolipelit kiinnosta, niinkuin pätkääkään, ja vielä vähemmän japskiropet.