Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kai siitä jotain saa. Mutta kannattaa ottaa jos konsolin haluaa - pelkkää konsolia todennäköisesti ei tule ennen tammikuuta...

Ja onko se killzone oikeasti niin kuraa? Olen ps3 2 ja 3 pelannut ja ainakin yksinpelinä voittaa codit kyllä. Olen tosin cod kohderyhmän ulkopuolella. Nimimerkillä muutama viikko 30v synttäreihin
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävin tänään Sellon Anttilasta haistelemassa, jos olisi saanut koneen jo käteen. Pitivät kuitenkin tiukasti julkaisupäivämäärästä kiinni. Ei auttanut edes se, että sanoin mm. verkkokaupan ja Gamestopin jakaneen konsoleita jo avokätisesti. Tarkisti toki koneelta, että onko päivän aikana tullut uutta ohjeistusta, mutta eipä ollut tullut. Mulle olis henkilökohtaisesti ollut helpompaa käydä nappaamassa kone jo tänään matkaan, kun perjantai on aikalailla täyteen buukattu. No joo, perjantaina sitten duunin jälkeen kone kainaloon. Kaipa tuota jossain välissä viikendiä kerkeää testailemaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävinpäs sitten tästä ketjusta innostuneena kurkkaamassa Prismat Turku Itäharju sekä Salo Halikko ja molemmista sama vastaus, todennäköisesti ei ehdi hyllyyn tällä viikolla...

Jos jollain jossain ylimääräisenä varattuna Killzone-bundle niin saa ilmoitella ;)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

10 minuutiksi riitti ne koneet.
Taitaisi olla helpompaa löytää takapihalta kultaa ja timantteja :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuhannet kiitokset verkkokaupan vinkin laittaneille. Luultavasti ennätin oman joulunspessupaketin tilata. Nyt vaan jännittämään vaihtuuko pallukan väri huomenna.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko kukaan tilannut VPD:sta tuota killzonebundlea ja saanut minkäänlaista ilmoitusta onko tulossa nyt perjantaina niille ketkä tilannut? Itse tilasin siis 1.12, pahoin pelkään että saan omani vasta 27.12 kuormasta :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Huhhuh, että meni taas nopeasti. Tuttuun tapaan myöhästyin taas muutamalla minuutilla. :eek:

Soittelin Gigantin asiakaspalveluun ja kertoivat, että loppuviikon KZ Bundle -erästä pitäisi riittää kaikille ennakkoon varanneille. Ensi viikolla tulossa myös heti perään toinen erä ko. bundlea. :) Eli, jos nyt joltain vielä puuttuu, niin kannattaa Gigantin suunnalta kysellä pleikkaria.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuhannet kiitokset verkkokaupan vinkin laittaneille. Luultavasti ennätin oman joulunspessupaketin tilata. Nyt vaan jännittämään vaihtuuko pallukan väri huomenna.

Samoin täältä kiitokset! Minkäs värinen sen pallukan pitäisi olla? Mulla on vihreä ja odottaa käsittelyä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Huhhuh, että meni taas nopeasti. Tuttuun tapaan myöhästyin taas muutamalla minuutilla. :eek: Soittelin Gigantin asiakaspalveluun ja kertoivat, että loppuviikon KZ Bundle -erästä pitäisi riittää kaikille ennakkoon varanneille. Ensi viikolla tulossa myös heti perään toinen erä ko. bundlea. :) Eli, jos nyt joltain vielä puuttuu, niin kannattaa Gigantin suunnalta kysellä pleikkaria.
Tuo "ensi viikolla uusi erä" täsmää sen kanssa mitä tänään kuulin Verkkokaupasta. Eli jos on konsolia edelleen vailla eikä paikalliset marketit/gigantit tärppää niin kannattanee pistää tilausta vetämään johonkin suuntaan niin ehkä on ensi viikolla kone varattuna. Lisäksi verkkokaupasta varattiin tänään tajuton määrä noita - varaukset ovat 7pv. Loogisesti aina jokunen noista raukeaa kun varaaja ei sittenkään hae pois. Eli ensi viikon keskiviikkona voi senkin vuoksi yhtäkkiä löytyä konsoleita...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko kukaan tilannut VPD:sta tuota killzonebundlea ja saanut minkäänlaista ilmoitusta onko tulossa nyt perjantaina niille ketkä tilannut? Itse tilasin siis 1.12, pahoin pelkään että saan omani vasta 27.12 kuormasta :p

Minulle tuli tänään viestiä, että huomenna laittavat tulemaan. Tilasin bundlen 26.11.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kajaanin prismassa killzone bundleja 12kpl. Tämä siis klo.20.00
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Minulla on yksi kz bundle kouvolan cittariin tilattuna, jos joku on jäänyt ilman kouvolassa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onkohan mahdollisuuksia saada Hämeenlinnan alueelta jostain bundlea tai ilman? Tässä kun ei enään paljon ole valinnan varaa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Lahden Launeen Prismasta sain VIIMEISEN PS4 konsolin kello 19:30
Myyjä ehdotti että menen tekemään loton

Ainoa huono puoli että televisio ei pysty toistamaan noita ääniä. Rötisee ja paukkuu
--> loput palautusrahat sitten uuteen PeliTelkkuun kiinni :D
Sen verran vanha töllötin ja yksi HDMI portti.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Lahden Launeen Prismasta sain VIIMEISEN PS4 konsolin kello 19:30
Myyjä ehdotti että menen tekemään loton

Ainoa huono puoli että televisio ei pysty toistamaan noita ääniä. Rötisee ja paukkuu
--> loput palautusrahat sitten uuteen PeliTelkkuun kiinni :D
Sen verran vanha töllötin ja yksi HDMI portti.

Jaahas se oli sitten siinä... :( minulle viime perjantaina myyjä sanoi että ensi perjantaiksi saavat noh ei voi mitään taitaa jäädä ens vuoden puolelle se ps4..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Dodiii! Sain itsekkin noudettua tänään oman kopioni tuosta KZ bundlesta Kampin Gamestopista. Kovo vaihdettu onnistuneesti ja nyt on laite käyttövalmis. Ihan hyvin oisin ylihuomiseen odottaa, mutta kelpaa se näinkin :D. Pikaisen testin jälkeen konsolin pitäisi olla toimivaa mallia.
 
Ylös Bottom