Kyllä, ja tuolta '89 kaudelta myös se ainoa Vernonin Vezina ehdokkuus. Osgood oli ensimmäisellä noista Cupeista vain luukunavaaja, mutta kahdella muulla oli toki isossa roolissa, siksi varmaan pääsi unohtumaan. Mutta kuten sanoit, nää on näitä, ehkä en itsekkään näin nopeasti olisi Rinnettä...