Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Marvel's Wolverine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pari tuntia testattu ja kyllä minä tykkään. Ehkä mulla on fanilasit päässä kun kyseessä on Wolverine, mutta mitä sitten. Onhan tää viihdyttävää rytkettä.

Pari tuntia testattu ja kyllä minä tykkään. Ehkä mulla on fanilasit päässä kun kyseessä on Wolverine, mutta mitä sitten. Onhan tää viihdyttävää rytkettä.
Täällä kanssa ekat raapaisut otettu (Ba Dum Tsihhh)

En jaksanut ladata uusinta päivitystä kun ensiksi ladattiin peliä ikuisuudelta tuntuva aika, sitten käyttöjärjestelmän päivitys ja vielä oli tarjolla tuo viimeisin päivitys, mutta piti päästä jo pelin kimppuun.

Pieruvana on ehkä semi yliampuva, mutta toisaalta se ei ole läheskään niin paha kuin on annettu ymmärtää ja se ei ole mikään 247. Pelissä tehtiin myös selväksi että nyt käytetään aisteja ja se ilmennetään näin.

Ainut mikä häiritsi on tuo Wolverinen kasvojen ulkonäkö, X-Men animaation parissa kasvaneena tottunut näkemään semmosen ärjyn luolamiehen ja siihen nähden millainen tappokone Logan on, niin hänelle on aivan liian "kiltit silmät".

latest

Powerista laitoin noudolla tämän tilaukseen ennen julkkaria, mutta jostain syystä kyseisen myymälän hyllyyn sitä oltiin saatu, mutta omani sain hakea vasta toissapäivänä. Omituinen tapa kohdella ennakkotilaajia, mutta eipä tässä nyt niin kiire ollut.

Tänä aamuna aloittelin ja pari tuntia tuli pelikelloon. Lyhyellä otannolla vaikuttaa osapuilleen siltä mitä odotinkin, eli mukaansa tempavaa ja varsin suoraviivaista toimintatykitystä. Eiköhän tämän parissa tule viihdyttyä mittansa verran, alkuviikosta onkin sopivasti muutama vapaa ja muu perhe kiinni arkivelvollisuuksissa niin voi vetää verhot kiinni ja tykitellä tämän loppuun parissa päivässä.

Ylös Bottom