DarkShadow
Well-Known Member
Pari tuntia testattu ja kyllä minä tykkään. Ehkä mulla on fanilasit päässä kun kyseessä on Wolverine, mutta mitä sitten. Onhan tää viihdyttävää rytkettä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä kanssa ekat raapaisut otettu (Ba Dum Tsihhh)Pari tuntia testattu ja kyllä minä tykkään. Ehkä mulla on fanilasit päässä kun kyseessä on Wolverine, mutta mitä sitten. Onhan tää viihdyttävää rytkettä.
Joo, ei mitään huolta. Maksimi strandit aukeaa selvästi ennen loppua vaikka ei saisi lähellekään täysiä niistä trialeista. Kunhan keräilee viskipulloja ja ylipäätään pääsee trialit läpi, niin ei mitään hätää.Jos yhtään lohduttaa niin niitä trialeita on niin paljon ettei läheskään kaikista tartte saada parasta arvosanaa jotta saa ne maksimi "strandit" auki.
AP pisteitä tarvitaan 68 jotta saa adaptation 10 tasolle joka on maksimi.
Tästä mainitsin jo heti silloin, kun otin ensituntumat pelistä. Kamera on aivan liian lähellä Wolverine selkää, lisäksi se on kankea eikä ollenkaan dynaaminen. Tosi helposti vihollisen hyökkäykset tulevat ruudun ulkopuolelta.Taisteluita hankaloittaa tuo aivan surkea kamera. Spider-Maneissa kamera toimi hemmetin hyvin, vaikka olisi ollut paljon porukkaa kimpussa, mutta tässä se ei todellakaan toimi ja aivan liian monta kuolemaa tullut sen takia.
Se kameran oletusnopeus on aivan liian hidas, joten ainakin sitä kannattaa korottaa. Itse huomasin sillä olevan ihan merkitystä. Toki lähtökohtaisesti yritän asemoida hahmon niin, ettei selkään/näkymättömiin pääse liian helposti hiipimään. Ruudun reunassa on myös oma ilmoitus lähestyvistä hyökkäyksistä, mutta en ole ihan varma, että onko se vain pitkän kantaman aseita varten.Taisteluita hankaloittaa tuo aivan surkea kamera. Spider-Maneissa kamera toimi hemmetin hyvin, vaikka olisi ollut paljon porukkaa kimpussa, mutta tässä se ei todellakaan toimi ja aivan liian monta kuolemaa tullut sen takia.
Samaa mieltä kameran nopeudestaSe kameran oletusnopeus on aivan liian hidas, joten ainakin sitä kannattaa korottaa. Itse huomasin sillä olevan ihan merkitystä. Toki lähtökohtaisesti yritän asemoida hahmon niin, ettei selkään/näkymättömiin pääse liian helposti hiipimään. Ruudun reunassa on myös oma ilmoitus lähestyvistä hyökkäyksistä, mutta en ole ihan varma, että onko se vain pitkän kantaman aseita varten.