DarkShadow
Well-Known Member
Pari tuntia testattu ja kyllä minä tykkään. Ehkä mulla on fanilasit päässä kun kyseessä on Wolverine, mutta mitä sitten. Onhan tää viihdyttävää rytkettä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä kanssa ekat raapaisut otettu (Ba Dum Tsihhh)Pari tuntia testattu ja kyllä minä tykkään. Ehkä mulla on fanilasit päässä kun kyseessä on Wolverine, mutta mitä sitten. Onhan tää viihdyttävää rytkettä.
Joo, ei mitään huolta. Maksimi strandit aukeaa selvästi ennen loppua vaikka ei saisi lähellekään täysiä niistä trialeista. Kunhan keräilee viskipulloja ja ylipäätään pääsee trialit läpi, niin ei mitään hätää.Jos yhtään lohduttaa niin niitä trialeita on niin paljon ettei läheskään kaikista tartte saada parasta arvosanaa jotta saa ne maksimi "strandit" auki.
AP pisteitä tarvitaan 68 jotta saa adaptation 10 tasolle joka on maksimi.
Tästä mainitsin jo heti silloin, kun otin ensituntumat pelistä. Kamera on aivan liian lähellä Wolverine selkää, lisäksi se on kankea eikä ollenkaan dynaaminen. Tosi helposti vihollisen hyökkäykset tulevat ruudun ulkopuolelta.Taisteluita hankaloittaa tuo aivan surkea kamera. Spider-Maneissa kamera toimi hemmetin hyvin, vaikka olisi ollut paljon porukkaa kimpussa, mutta tässä se ei todellakaan toimi ja aivan liian monta kuolemaa tullut sen takia.
Se kameran oletusnopeus on aivan liian hidas, joten ainakin sitä kannattaa korottaa. Itse huomasin sillä olevan ihan merkitystä. Toki lähtökohtaisesti yritän asemoida hahmon niin, ettei selkään/näkymättömiin pääse liian helposti hiipimään. Ruudun reunassa on myös oma ilmoitus lähestyvistä hyökkäyksistä, mutta en ole ihan varma, että onko se vain pitkän kantaman aseita varten.Taisteluita hankaloittaa tuo aivan surkea kamera. Spider-Maneissa kamera toimi hemmetin hyvin, vaikka olisi ollut paljon porukkaa kimpussa, mutta tässä se ei todellakaan toimi ja aivan liian monta kuolemaa tullut sen takia.
Samaa mieltä kameran nopeudestaSe kameran oletusnopeus on aivan liian hidas, joten ainakin sitä kannattaa korottaa. Itse huomasin sillä olevan ihan merkitystä. Toki lähtökohtaisesti yritän asemoida hahmon niin, ettei selkään/näkymättömiin pääse liian helposti hiipimään. Ruudun reunassa on myös oma ilmoitus lähestyvistä hyökkäyksistä, mutta en ole ihan varma, että onko se vain pitkän kantaman aseita varten.
Itse alan olemaan loppupuolella ja aikalailla samat fiilikset tästä, kun sullakin. Olen tykännyt, mutta onhan tämä tämmöinen tuttu ja turvallinen Sony peli tai miten tätä voisikaan kuvailla.Olipa tässä helppo platina. Ei mitään taitoon tai vaikeuteen liittyviä trophyjä. Ei oikeastaan edes mitään pitkäjänteisyyteen liittyvää, kun hahmon maksimilevelit jäi yhtä vaille läpipeluun jälkeen. Se tietysti helpotti paljon, kun peli käytännössä ohjaa kaikkien kerättävien juttujen äärelle, mutta silti.
Muuten pelistä. No, ne alkufiilikset pysyivät aika muuttumattomina loppuun asti. Peli on nätti, mutta ennalta-arvattava ja riskitön. Toiminta on brutaalia, mutta pidemmän päälle aika pahasti itseääntoistavaa. Kamera ei ole hyvä. Kädestäpitely on vahvasti läsnä. Wolverinen ääninäyttelijä onnistuu hyvin. Samoin muutama muu.
Joo, tämä on vielä jotenkin asteen verran tutumpi ja turvallisempi kuin mikään aiemmin, kun on niin rajattu ja ohjattu kokemus. Pidin Spider-Maneista (ykkösosa ja Miles Morales) selvästi enemmän. Pitäisi varmaan nyt pelata Spider-Man 2, niin saisi senkin tähän Insomniac-vertailuun mukaan.Itse alan olemaan loppupuolella ja aikalailla samat fiilikset tästä, kun sullakin. Olen tykännyt, mutta onhan tämä tämmöinen tuttu ja turvallinen Sony peli tai miten tätä voisikaan kuvailla.
Erikoisvihollisissa huomasi sen kuinka Wolverinelta loppui vähän työkalut kesken. Ne erikoisliikkeet mitä matkan varrella opitaan kokemuspisteitä käyttämällä eivät loppujen lopuksi olleet kovin kummoisia, paitsi se ihan ensimmäinen pyörimisliike. Sitten kun sellainen isompi ja ennenkaikkea kestävämpi vihollinen on vastassa, niin tuntuu että hutkit tiiliseinää mille ei tapahdu mitään, kunnes sitten yhtäkkiä tapahtuukin. Loppua kohden onneksi saatähän mennessä oon tykänny tarinasta ja hahmoista. Ainoa joka on alkanut ärsyttelemään on kaikki "erikoisviholliset" joilta tuhoutumaton tappokone saa kuoliniskun välittömästi jos ei torjunta tai väistö onnistu. Jouduin laskemaan vaikeustason tämän takia kun alkoi vetuttamaan. Muuten kyllä on mainio peli.
Itse olen pääasiassa pitänyt tarinasta ja hahmoista, mutta kieltämättä sieltä minä löydän itse sitä kritisoitavaa. Taistelu on ollut mielestäni sujuvaa. Lisätaitoja olen avannut viiveellä. Kamera ei aina pysy mukana toiminnassa, mutta kyllä se ihan sievästi siihen yleisnäkymään siirtyy taistelun alkaessa. Kiinnitin tähän ihan erikseen huomiota eilen pelatessani. Ongelmat tulevat korkeintaan ahtaissa tiloissa ja nurkissa, mutta onneksi näitä ei tule liikaa vastaan.tähän mennessä oon tykänny tarinasta ja hahmoista. Ainoa joka on alkanut ärsyttelemään on kaikki "erikoisviholliset" joilta tuhoutumaton tappokone saa kuoliniskun välittömästi jos ei torjunta tai väistö onnistu. Jouduin laskemaan vaikeustason tämän takia kun alkoi vetuttamaan. Muuten kyllä on mainio peli.