Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
6. Entries must be submitted through the post to Xbox 10 Games Offer, PO Box 2863, 345 Edinburgh Avenue, Slough, Berkshire, SL1 4BT, UNITED KINGDOM and must be received by no later than 12:00 p.m. on 14th December 2007.
http://www.xbox.com/en-GB/10gameseach/termsandconditions.htm
feldon sanoi:Tämähän käy mielenkiintoiseksi. Kertokaa mattimyöhäiset kokemuksia: kannattaako enää lähettää kuitteja vai menikö jo? Tekisi mieli osallistua.
tt76575 sanoi:Voi hieman sekoittaa, kun Microsoftin sivuilla lukee, jotta
Mutta itse lomakkeessa puhutaan sitten 2008 vuodesta...
Kumpaahan nyt kannattaa uskoa. Pessimistinä sanoisin, että nyt on jo liian myöhäistä lähettää lomakkeita.
Xbugs sanoi:Jottei asia olisi liian selkeä, päivämääristä on liikkeellä itse asiassa kolmea eri tietoa. Suomenkielisessä lomakkeessa mainitaan kampanjan päättymispäiväksi 31. 12. 2007...
Mutta jos kyseessä on oikea ystävä, tuskin on pelkoa, että hän käyttää väärin sinun serial numberiasi.Nikoza sanoi:Keskiviikkona pitäisi tulla se Elite. Joku voisi lähettää yv:llä, että miten tämä homma toimii.
Ymmärsin sen näin:
1. Joku lähettää minulle lomakkeen (jossa on lähettäjän tiedot ylhäällä)
2. Täytän sen
3. Annan sen takaisin lähettäjälle tai lähetän sen sinne osoitteeseen?
4. Odotan
5. Minä ja toinen henkilö saa 10 peliä ilmaiseksi ja sähköpostiin tulee ne 10 koodia
6. Pelaamaan! Mwuhahahaaa..
Hmmm... tuossahan toinen näkee tuon konsolin serial numberin? Sitähän voi käyttää toisiin tarjouksiin? Epäilyttävää
Ja siis onko tuo tarjous voimassa 14.12 vai 31.12?!
Suomenkielisestä lomakkeesta:
Liitä mukaan kopio kuitista, josta käy ilmi Xbox 360 -konsolisi sarjanumero ja että se on ostettu hyväksyttävältä jälleenmyyjältä 1.10.2007 ja 31.12.2007 välillä
Se sarjanumero pitäisi löytyä konsolin takaa?tt76575 sanoi:Lienee joku virhe, sillä eikai konsolin sarjanumeroa kuitista näe...
Nikoza sanoi:Se sarjanumero pitäisi löytyä konsolin takaa?
Tavi! Siitä kuitista näkee, että poksion ostettu aikavälillä jotain mikä olikaan-14.12.07tt76575 sanoi:Juu sieltähän se löytyy, mutta ihmettelinkin että eikai sitä kuitista pitäisi löytyä...
Radikus sanoi:Avatkaa nyt ne saatanan silmät jo
Diko sanoi:"Tunnetulta vähittäismyyjältä..."
Kuuluuko tilt.fi näihin?