Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

Qwerty1

Well-Known Member
Nimi: Crimson Desert
Kehittäjä: Pearl Abyss
Julkaisija: Pearl Abyss
Alustat: PlayStation, Xbox, PC
Lajityyppi: toimintaseikkailu
Julkaisu: 19.3.2026
Kotisivut: https://crimsondesert.pearlabyss.com/en-US/Main

Crimson Desert on avoimen maailman toiminta-seikkailupeli, joka sijoittuu Pywelin mantereelle, missä kauneus ja julmuus elävät rinnakkain.
Astu Kliffin, Greymane-ryhmän johtajan, rooliin ja lähde matkalle halki mantereen palauttaaksesi kaiken menettämäsi.

Tutki kartoittamattomia maita, kohtaa salaperäisiä ryhmittymiä ja koe itse maailma, joka on yhtä henkeäsalpaava kuin armoton.
Brutaalin Black Bears -hyökkäyksen aikana Kliff menettää Greymane-toverinsa, perheensä kaikessa paitsi nimessä.
Pywelin mantereella riehuvan sekasorron keskellä, missä lukemattomat tarinat avautuvat eri polkuja pitkin, hän lähtee etsimään hajalle joutuneita selviytyjiä, jälleenrakentamaan kaatuneen Greymane-joukon ja palauttamaan kotimaan, jota he kerran kutsuivat omakseen.

Jännä ettei tälle pelille vielä ollut ketjua, tai en ainakaan löytänyt vaikka julkaisuun ihan nurkan takana.

Vaikuttaa kyllä kiinnostavalta ja hyvältä näyttää mitä videoita tästä kattonu, täytyy kuitenkin arvostelua odottaa tai muitten pelaajien mielipiteitä tästä ennen ku tulee ostettua,

mites muut?

Viimeksi muokattu:
Mulla tämä on suurimpia odotuksia tälle vuodelle, tosi hyvältä vaikuttaa kaiken sen perusteella mitä pelistä on nähnyt. Oikeastaan juuri sellaiselta peliltä, mitä itse peliä tekiessä laittaisin mukaan. Toki pieni jarru on päällä et onko liian hyvää ollakseen totta, ja miten suorituskyky pleikalla. Mutta kyllä tää tulee julkaisuna ostettua, se on varma.

Black Desert Onlinea pelasin sen verran et sen tälle sivustolle arvostelin, ja siinä kaiken muun tuskan alla pelin taistelu oli parasta antia. Joten Crimson Desertin taisteluiden osalta oon kyl vähiten huolissani. Ehkä tää on se mitä Dragon's Dogma kakkosen piti olla... Joskin ei sekään nyt mikään iso pettymys itselleni ollut.

Ylös Bottom