Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Jonkinnäköstä kelloaikaakin vois lyödä tiskiin mielellään viimeistään lauantaina. Kerkee vähä varautua. :)
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Jonkinnäköstä kelloaikaakin vois lyödä tiskiin mielellään viimeistään lauantaina. Kerkee vähä varautua. :)
Totta. Miten olis klo 16? Avaisin huoneen klo 15:45.

Mä voisin ilmottautua mukaan. Pitäis todennäköisesti päästä, ei ainakaa näillä näkymin ole syytä, miksi en pääsisi
Kertoisitko vielä FC-numerosi. Edit: Ehdin jo katsoa sen tuolta listalta. Olet muutenkin jo lisättynä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Äh, ois grillailua frendiporukalla tuohon aikoihin :(

Oma toiveeni olisi klo 20 ->
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Lisättäköön nyt vielä sen verran että itselleni sopii oikeastaan kaikki ajat väliltä 16-22.
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Höh, itekin jodun nyt sitten loppujen lopuksi vetäytymään kisasta:(. Iski sen verran kiireitä päälle tälle viikendille, että jostain on pakko yrittää karsia. Noh, joku toinen kerta sitten... Siinä mielessä ongelmaa ei ole, että nyt joku onnellinen pääsee varasijalta kisaan mukaan:).
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Minulle käy mikä tahansa aika paitsi 19.00-20.30
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Höh, itekin jodun nyt sitten loppujen lopuksi vetäytymään kisasta:(. Iski sen verran kiireitä päälle tälle viikendille, että jostain on pakko yrittää karsia. Noh, joku toinen kerta sitten... Siinä mielessä ongelmaa ei ole, että nyt joku onnellinen pääsee varasijalta kisaan mukaan:).
Eli se olisi näillä näkymin minä. :eek: Mukana! Ja 18:00-21:00
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Mulle näillä näkymin sopii kaikki ajat klo 17 jälkeen. Tulikin menoja tuolle päivälle niin en aiemmin kerkeä.
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Kisa alkaa siis klo 18!

Toivottavasti Calathiakin ehtii krillailuiltansa. Ilmoitatko jos et kuitenkaan ehdi niin vapautetaan paikka jollekkin toiselle.

Ja hienoa että Niksi pääset mukaan. Lisään listalle.
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Selviydyin sittenkin sunnuntaiksi ihmisten ilmoille. Tarkkailen tätä keskustelua tuossa kuuden aikoihin jos kaikki ei selviäkään, niin haukkana otan paikan sieltä. ;)
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

hyvä homma tuo klo 18 ajot. Sopii mullekkin paremmin.
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Migge voisitko lisätä mut sun kaverilistaas ku näyt vielä kysymysmerkkinä.
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

jamppe on jo lisätty ja näkyy kokonaan. Enskae näkyy kysymysmerkkinä.

Arvelisin että Wi-Fi Connection 24 nopeuttaa tietojen vaihtoa Wii-konsolien välillä.
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Valitettavasti en kerkeä kuudeksi :(
Harmi, olisi ollut hienoa pelata porukalla.
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

No niin, nyt sitä menoa sitten ilmaantuu juuri kun peliin on enää reilut pari tuntia! Pitää kuudelta hakea systeri karatesta, joten sopisiko mitenkään että pelaisitte pari erää ilman minua ja liittyisin sitten 18.30 aikoihin mukaan?
 
Vastaus: 12 -pelaajan Grand Prix 27.4.

Eli tetsuo ottaa nyt Calathian paikan.

Vaari: Voit liittyä mukaan myöhemmin jos huoneessa on silloin vielä tilaa.

Eli Vaarin paikka on nyt auki, jos jotakuta kiinnostaa.

En ole vielä päättänyt kuinka monta GP:tä jaksan pelata, mutta ainakin kolme ja todennäköisesti neljä. :)
 
Ylös Bottom