Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

15. marraskuuta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BaDari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikäs muuten on Halo2:n viimeksi ilmoitettu julkaisu päivä? Eikös sen pitänyt olla ensi vuoden alussa? Viime vuonna puhuttiin, että se tulis jouluna 03. Jotenkin vaikkaan, että turha sitä on jouluksi odottaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Mikäs muuten on Halo2:n viimeksi ilmoitettu julkaisu päivä? Eikös sen pitänyt olla ensi vuoden alussa? Viime vuonna puhuttiin, että se tulis jouluna 03. Jotenkin vaikkaan, että turha sitä on jouluksi odottaa.

Siis Halo 2 ei virallista julkaisupäivää koskaan ole ollutkaan, sanottiin vain että se olisi ' April 1st 2004 ' joka olisi aprillipäivä mutta sitten he ovat sanoneet että Halo 2 julkaistaan sitten ku se on valmis ja huhupuheiden mukaan se olisi jo valmis mutta vain aika näyttää.

Ja nyt uusimmat huhupuheet ovat todellakin tuo että 15. marraskuuta microsoft kertoisi Halo 2 julkistamispäiväksi sen 28. päivä ja sitten vielä 15. päivä olisi mahdollista livellä hommata Halo 2 demo mutta en oikein tuohon kyllä itse usko.
Eli ei kannata herätellä mitään toiveita tai mitään muutakaan vaan odottaa 5 päivää ja katsoa mitä tapahtuu, tosin ihan jänskäähän tämä arvuuttelu tietenkin on. xD
Ja koska kyse on Mikkisoftasta niin en kyllä sitä epäile etteikö se olisi mullistavaa :D

Kuitenkin joku "Whiii EA:n pelit alkavat tukea Liveä, ja koska EA on isoin peli julkaisija on tämä mega juttu". Unohtakaa Halo 2:sen turhat toiveenne ;)

Alkaa vaan naurattamaan kun kaikki alkaa kuvitella mitä villeimpiä toiveitaan. Jossain vaiheessa huhut muuttuvat todellisuudeksi ja koko homma vaan paisuu paisumistaan. Kannattaa varmaan pitää pöksyt jalassa odotella kiltisti mitä oikein todellisuudessa tapahtuu. Kuten jo joku tokaisikin "time will tell". Sen paremmin tätä aihetta ei voi kommentoida :)

Älä ny vesseli vie toisilta arvuuttelun iloja hyvänennnaika ;{). Mä oon samoilla linjoilla ton Unreal-Haukan kans. Eli jonkunnäkönen Lite-versio onpi arvaukseni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ghost_rider
Bungie laittaa Halo 2:n demon ilmaislevitykseen Liven välityksellä. Jos ollaan kiltisti saadaan Live-moninpelidemo.. ;)

Ja tuokin kuuluu sarjaan 'villejä huhupuheita'.
Itse kuulemani mukaan Bungie on sanonut että he eivät laita Halo 2 demoa liikenteeseen ennenkuin koko peli on päässyt markkinoille.

itse olen sen kannalla että kattava online demo voisi kääntyä itse peliään vastaan, ei se halo 2 olisi enään niin hätkähdyttävä ja erikoinen jos lähes valmiin pelin demoa on tahkonut jo kuukausi tolkulla... mielummin odotan koko peliä ja ihmettelen sen kauneutta, tai kiroan sen alimpaan helvettiin raakileena (jokatapauksessa odotan innolla =)

Väki nyt tosiaan höpöttää kaikkea Haloon liittyvää.
Tietääkseni tuo Halo Deluxe Edition on vain strategia-opas jossa tulee mukana joku DVD.
Bungie ainakin joskus sanoi että he eivät tee Halo 1 versiota jossa olisi live-tuki.
Enkä ymmärrä kylläkään mitä järkeä siinä olisi kun miettii että Halo 2 live-tuella tosiaan olisi tulossa ensi vuonna.

15.11.2003

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan BaDari
Väki nyt tosiaan höpöttää kaikkea Haloon liittyvää.
Tietääkseni tuo Halo Deluxe Edition on vain strategia-opas jossa tulee mukana joku DVD.
Bungie ainakin joskus sanoi että he eivät tee Halo 1 versiota jossa olisi live-tuki.
Enkä ymmärrä kylläkään mitä järkeä siinä olisi kun miettii että Halo 2 live-tuella tosiaan olisi tulossa ensi vuonna.

Totta, ei olisi mitään järkeä tuoda markkinoille Halo: combat evolved -livepakettia nyt, kun Halo 2:den julkaisukin on jo ovella.
Koska, jos nyt live-pelaajat pääsisi kokemaan Haloa livessä
(ai-ai-aaah), niin Halo 2:den "silmiä hivelevä suur-mega-spektaakkeli-ultimate-experience-setti" ei olisi enää niin "silmiä hivelevä suur-mega-spektaakkeli-ultimate-experience-setti".

Olisi kyllä Pelitti saanu enemmän painottaa sitä, että kyseessä on yksinkertaisesti huhu. Noh, huomennahan se nähdään. :)

Ylös Bottom