Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

17 TFT näyttö haussa

Hirski

New Member
Täällä varmasti on PC vehkeistä hyvin tietäviä joten auttakaas hieman.

Olen hankkimassa uutta näyttöä joten minkä merkkinen ja mallinen olisi hyvä kun
markkinoilla näyttää olevan monenlaista littua tarjolla.

Kriteerit:

-17 TFT
-Vasteaika Videoiden katseluun/editointiin/pelaamiseen riittävä.
-Hinta luokka max 450
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Verkkokaupassa Acerin AL1715ms / 12ms 277,90 EUR

Teknisillä näyttää olevan valtakunnallisessa kampanjassa Acerin AL1711S / 16ms 289EUR
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Itse suosittelisin säästämään muutaman kympin lisää ja hankkimaan 19" tft:n...
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Seuraavassa Mikrobitissä (02/05) pitäisi olla testissä pelaamiseen soveltuvat 19" TFT-näytöt.
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

itse asiassa tutkin juuri tarjolla olevia ja huomasin tämän.

Samsung Syncmaster 910N 19 TFT
12ms vaste aika
398
www.mikromaja.com

ei taida olla hassumpi?
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Fujitsu Siemensin SCALEOVIEW S19-1 -malli on ollut käytössä kohta vuoden ja olen ollut tyytyväinen. Hintakin on jo tätä nykyä alle 500e.
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Meikällä on tämä ja erittäin tyytyväinen olen ollut :)

ViewSonic VP171s 17" hopeanvärinen TFT-näyttö, TCO-99. Laajenna horisonttia tällä ultra-kapean, vain 17mm:n kehyksen omaavalla näytöllä. Ideaalinen usean näytön ympäristöihin. 1280x1024 optimaalinen tarkkuus. Korkea 260 nitsin kirkkaus ja 500:1 kontrastisuhde. Supernopea 16ms video-vasteaika mahdollistaa laadukkaan täysiliikkeiden 62.5 fps kuvan. XtremeView suorituskyky, jopa 140 asteen katselukulma. Koko ilman standia 371.0mm x 309.0mm x 55.3mm .

Verkkokauppa.comissa 448,90e.
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Psyko sanoi:
Meikällä on tämä ja erittäin tyytyväinen olen ollut :)

ViewSonic VP171s 17" hopeanvärinen TFT-näyttö, TCO-99. Laajenna horisonttia tällä ultra-kapean, vain 17mm:n kehyksen omaavalla näytöllä. Ideaalinen usean näytön ympäristöihin. 1280x1024 optimaalinen tarkkuus. Korkea 260 nitsin kirkkaus ja 500:1 kontrastisuhde. Supernopea 16ms video-vasteaika mahdollistaa laadukkaan täysiliikkeiden 62.5 fps kuvan. XtremeView suorituskyky, jopa 140 asteen katselukulma. Koko ilman standia 371.0mm x 309.0mm x 55.3mm .

Verkkokauppa.comissa 448,90e.

Kiitos vinkistä,et sä sit yhtään tarkempia Specsejä voinut kirjoittaa Psyke :p

No mä tutkailen noita 19" tuumaisiakin kun näyttää olevan aika lähellä 17" hintoja .
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Hirski sanoi:
Kiitos vinkistä,et sä sit yhtään tarkempia Specsejä voinut kirjoittaa Psyke :p

No mä tutkailen noita 19" tuumaisiakin kun näyttää olevan aika lähellä 17" hintoja .

Suosittelen samaa merkkiä suuremmassakin koossa :)
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Koulusta löytyy ViewSonicin kuvaputki ja TFT näyttöjä, molemmat toimineet hyvin, mutta TFT-näytöissä on kyllä sen verran suuri vasteaika ettei niillä kannata pelata, sen verran halpiksia ovat, mutta siis ei mitään ongelmia ole ollut :)
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

No itse ostin tässä uuden koneen, niin pitihän se uus näyttökin hommata. Suosittelen tätä näyttö. Elikkäs Acer 17tuumanen TFT näyttö!








Mun helmi: Intel pentium 3.2Ghz, Näytönohjain: NVidia GeForce6600 PCI Express väylä, Kiintolevy: 200gt YM
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Tuoppi sanoi:
No itse ostin tässä uuden koneen, niin pitihän se uus näyttökin hommata. Suosittelen tätä näyttö. Elikkäs Acer 17tuumanen TFT näyttö!

Acer on valmistanut aika useitakin 17" TFT-näyttöjä. Mitään hajuahan sinulla ei tietenkään ole spekseistä tai näytön mallista, vai miten?
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

Jos joku osaa suositella jotain hyvää 19" TFT:tä pelikäyttöön niin olen kiitollinen.

Tälläistä vähän kattelin jo BenQ 19" FP937S+ 8ms
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

No tää mun näyttö on acer TFT Näyttö AL 1711s
17TUUMANEN Hinta: 360 Mustasta Pörssistä.
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

FatDiamond sanoi:
Tälläistä vähän kattelin jo BenQ[/] 19" FP937S+ 8ms

Kannattaa varmaan kysellä muilta kokemuksia tuosta merkistä, itse en tuosta tiedä ainakaan mitään.
 
Vastaus: 17 TFT näyttö haussa

juu eli jos joku omistaa tai on vastaavan merkin TFT näyttö niin kertokaa ihmeessä onko hankinnan arvoin 19"
 
Ylös Bottom