Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Paitsi että Retro Studios ei ole 2nd-party. Nintendo omistaa lafkan 100-prosenttisesti, mikä tekee siitä 1st partyn.Kanis sanoi:Toinen esimerkki on Retro Studios, joka on tehnyt Metroid Primen Ison N:n valvovan silmän alaisuudessa.
Zelme sanoi:Paitsi että Retro Studios ei ole 2nd-party. Nintendo omistaa lafkan 100-prosenttisesti, mikä tekee siitä 1st partyn.
Mielestäni kyllä Camelotin, NST:n, Retro Studiosin, Halin ja Intelligent Systemsin pelit ovat 1st-party -pelejä. Tai joku noista saattoi olla 2nd-party. En muista tarkalleen. Ei first party -pelejä ole pelkästään Kyotossa väsätyt Nintendo-pelit.Solid Snake sanoi:Ei tee. Minun käsitykseni mukaan 2nd parteja ovat ulkouolisen lafkan yksinoikeuspelit ja esim. Nintendon omistatuksen alla olevat lafkat, jotka eivät kuitenkaan ole Nintendon itse tekemiä pelejä vaan periaatteessa ulkopuolisen lafkan, kuten tässä tapauksessa Retro Studios.
Zelme sanoi:Mielestäni kyllä Camelotin, NST:n, Retro Studiosin, Halin ja Intelligent Systemsin pelit ovat 1st-party -pelejä. Tai joku noista saattoi olla 2nd-party. En muista tarkalleen. Ei first party -pelejä ole pelkästään Kyotossa väsätyt Nintendo-pelit.
Turha tästä on kaiketi alkaa inttämään ilman päteviä todisteita. Mielestäni asia on niin kuin esitin, mutta ei minulla todisteita ole esittää. Tosin en ole etsinytkään.