Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2:n kuukauden tarjoukset

mud

Member
Kysymys.

Nyt kun peleissä alkaa olemaan näitä muutaman kuukauden ilmaisia Live-testisessioita, niin tarvitseeko näitä hyödyntäessä olla jo Live? Itselläni on esiasennettu(?) Live eli se näkyy alkuvalikoissa, mutta riittääkö se hyödyntämään tarjousta?
Kiitos jo etukäteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Trial Offer on tarkoitettu sellaisille henkilöille, joilla ei vielä ole Liveä.

Käyttääkseen Trial Offeria ei tarvitse olla minkäänlaista Liveä asennettuna Xboxiin, koska sen voi asentaa pelilevyltä. Kun Live-valikko on Xboxin Dashboardilla, sen kautta pitää luoda oma Live-tunnus, johon tarvitsee sitä Trial Offerin tilauskoodia sekä luottokorttia (myös Sampo-pankin Visa Electron käy). Tietysti kiinteä internet-yhteys on myös löydyttävä ja Xbox on kytkettävä tavalla tai toisella verkkoon. Mutta muuta ei sitten tarvitakaan.

Jos haluaa päästä osalliseksi äänikommunikaatioon, kaupasta on käytävä hakemassa joko Starter Kit, jossa saa 12 kuukautta peliaikaa (huom. et voi käyttää samaa Gamertagia!), tai erillinen Xbox Communicator (en ole varma onko näitä vielä Suomessa).

Kokeiluajan jälkeen Live-tilaus jatkuu automaattisesti joko kuukausi- tai vuosimaksuin. Maksutavan voi päättää itse. Vuosimaksu on noin 60 euron luokkaa. Kuukausimaksuilla maksettaessa yhden vuoden hinta on hieman korkeampi.
 
Onhan tuo 2:n kuukauden ilmainen live noiden pelien kaikissa versioissa? Ajattelin tilata
mikromaakarit -nettikaupasta Top Spinin, eikä sivulla lukenut tuosta mitään.
 
valitettavasti ei. vain harvoissa peleissä on mukana live-aikaa. kyllä se on hyvin esillä pelin kuvauksessa jos sitä on mukana.
top spin on muuten loistava valinta live-peliksi. on aikakin että saadaan lisää suomalaisia pelaajia. en ole törmännyt vielä yhteenkään.
 
Elikkäs, nyt olen ihan sekaisin tän liven kanssa... Aion hankkia Project gotham racing 2, jossa on tuo 2kk live-kokeilu. Luonnollisesti teen tuolla 2kk -tarjouksella sen accountin sinne liveen. Sitten kun tuo 2kk alkaa olla lopussa, mitä teen sitten? Ajattelin ostaa nyt saman tien tuon starter kitinkin, ja käyttää sen headsettia, ja kun 2kk on lopuillaan, otan sen starter kitin ajan käyttöön. Mutta miten ja minne syötän sen starter kitin koodin? Ja milloin se on syötettävä? En halua, että luottokortilta veloitetaan mitään, koska se ei ole edes minun, ja käytän sitä vain, jotta saan liven toimimaan (toki minulla siis lupa kortin käyttöön on).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Petronome
Elikkäs, nyt olen ihan sekaisin tän liven kanssa... Aion hankkia Project gotham racing 2, jossa on tuo 2kk live-kokeilu. Luonnollisesti teen tuolla 2kk -tarjouksella sen accountin sinne liveen. Sitten kun tuo 2kk alkaa olla lopussa, mitä teen sitten? Ajattelin ostaa nyt saman tien tuon starter kitinkin, ja käyttää sen headsettia, ja kun 2kk on lopuillaan, otan sen starter kitin ajan käyttöön. Mutta miten ja minne syötän sen starter kitin koodin? Ja milloin se on syötettävä? En halua, että luottokortilta veloitetaan mitään, koska se ei ole edes minun, ja käytän sitä vain, jotta saan liven toimimaan (toki minulla siis lupa kortin käyttöön on).

Account Management -> Modify -> Inset Subscription code. Sitten vaan raaputat Starter Kitin mukana tulleen koodin ja laitat tuohon, ei muuta.
 
Voikos sen starter setin koodin syöttää sinne valikkoon milloin vain sen 2kk aikana? Eli vaikka kun se account on luotu, ja se ensimmäinen koodi syötetty, niin vaikka parin päivän päästä voi syöttää sen starter setin koodin? Ja sitten kun se 2kk on ohi, ottaa live automaattisesti tuon starter setin ajan käyttöön? Pitääkö se luottokortilta veloittaminen jotenkin huomioda, vai kumoaako tuo uusi koodi automaattisesti sen luottokortilta veloitettavan uuden tilauksen?
 
Hmm.. eikös toi 2kk-tarjous (huom. uusille Livettäjille) ole ihan 2kk-tarjous vai lukeeko jossakin että se tarjous kumoutuu jos pelaaja ostaa Starter Kitin? Eli itse käsittäisin niin että ensin lyödään koodi siitä 2kk-lapusta ja tämän jälkeen 2 kuukauden sisällä siitä Starter Kitistä koodi, jos tuo jälkimmäinen kumoaa tuon tarjouksen sen takia että sattuu syöttämään koodin liian aikaisin niin silloin tuo 2kk-tarjous ei ole muuta kuin harhaanjohtavaa mainontaa tms. ja sehän ei ole hyväksyttävää.

Käytännössä en tiedä kuinka toimii, muutakuin mitä olen lukenut ja nätisti on tainnut toimia.
 
Jep, kyllä se taitaa toimia niin, että uusi koodi pistetään juuri tuon 2kk aikana. Sitten kun tuo 2kk on kulunut, alkaa suoraan se 12kk. Näin siis sillä perusteella, mitä luin muilta forumeilta.
 
Kertokaapas voiko monta live trialia käyttää peräkkäin vai voiko niitä käyttää vain yhden? Tästä on monta eri käsitystä ja microsoftin live sivutkaan eivät ole niin yksiselitteiset. Joten jos jollakin on faktaa asiasta niin kertokaa.
 
Minulla EI OLE faktaa, joten älkää vaivautuko lukemaan, jos ei kiinnosta :)

Mutta itse luulisin, että niitä live trialeja voi käyttää niin monta kuin ehtii (muistaakseni niissä sanotaan, että 'parasta ennen' 31.3.04, jos en aivan väärin muista. Eli toisin sanoen luulisin, että niitä voi käyttää niin monta kuin tuohon pvm:ään mennessä ehtii. Eli ei enää kovin montaa.
 
Kokeilin tuota useamman trialin käyttämistä peräkkäin ja jos en väärin muista niin toisen 2 kk:n trialin lisäämistä ensimmäisen perään ei hyväksytty. Starter kitin mukana tulleen vuoden käyttöoikeuden pystyi ongelmitta lisäämään kahden kk:n trialin perään - kuten pitääkin.

-J
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HerkkuSieni
Miksi tarvitaan luottokortti jos käytössä on ilmaista peliaikaa?

No ainakin henkilö voidaan tunnistaa tuon avulla. Mutta onhan siellä maksullistakin sisältöä josta veloitetaan erikseen ja näin voidaan myös näppärästi jatkaa Liven "tilausta" tämän 2kk:n jälkeen mikäli henkilö ei lopeta tiliä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jii
Kokeilin tuota useamman trialin käyttämistä peräkkäin ja jos en väärin muista niin toisen 2 kk:n trialin lisäämistä ensimmäisen perään ei hyväksytty. Starter kitin mukana tulleen vuoden käyttöoikeuden pystyi ongelmitta lisäämään kahden kk:n trialin perään - kuten pitääkin.

-J


Toimiiks toi myös toisten päin kun RS3 mukana tulee 2kk liveaikaa ja mulla on jo käytössä toi 12kk aika?
 
Ylös Bottom