Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

20 lippua jaossa Paul Van Dykin keikalle 21.9.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pteittinen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pteittinen

New Member
Jos pidät trancesta, tunnet varmasti nimen Paul Van Dyk. Kyseinen herra heittää DJ-keikan Helsinki Clubilla 21.9., eli kuluvan kuukauden sunnuntaina.

Keikka on jo loppuunmyyty, mutta ei hätää: Playstation jakaa 20 lippua tilaisuuteen. Kisa pöllähtää esiin PlayStationin Suomen sivuilla torstaina 18.9. aamupäivän aikana, ja liput menevät niille, jotka nopeimmin ehtivät toimia kilpailun ohjeiden mukaan.

Osoite on siis fi.playstation.com ja joskus klo 11 jälkeen kannattaa alkaa rämpyttää Refreshiä. Koska Helsinki Clubille on 20 vuoden ikäraja, pätee sama ikäraja myös tähän kisaan.

Re: Re: 20 lippua jaossa Paul Van Dykin keikalle 21.9.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Aaaaaarmoa! Pitääkö noiden huippujuttujen tapahtua juuri silloin kun minä olen ulkomailla..?

jaa, olenko minä jäänyt jostain paitsi, kun nimi Paul Van Dyk ei sano yhtään mitään....

Re: Re: Re: 20 lippua jaossa Paul Van Dykin keikalle 21.9.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
jaa, olenko minä jäänyt jostain paitsi, kun nimi Paul Van Dyk ei sano yhtään mitään....
Et oo jääny todellakaan mistään paitsi. :)

Re: Re: Re: 20 lippua jaossa Paul Van Dykin keikalle 21.9.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pteittinen
...trancesta... ...Paul Van Dyk...

Et todellakaan.

"voitit juuri 2 lippua Paul Van Dykin keikaille Helsinki Clubille sunnuntaina" wuhuu \o/ :)

Trancea kuuntelen jonkin verran ja PVD:n nimenkin tunnistan, mutta enpä ole ikinä hänen tuotoksiaan kuunnellut. No, nyt korjaantuu sekin...

Mäkin voitin liput sinne keikalle. Kerrankin kävi onni kilpailussa. :)

Harmi vaan että se keikka on sunnuntaina. Voi olla aika tuskaa vääntäytyä töihin maanantai aamuna, kun keikka on loppunut 04.00...

Sitä vartenhan töitä tehdään, että on varaa joskus pitää hauskaa. Ellei sitten satu olemaan hauskassa työpaikassa, kuten minä täällä KonsoliFINissä :cool:

Ylös Bottom