Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2002 kovimmat pelit!

1. WWF Smackdown!
2. Tekken 4
3. MOH: Frontline
4. Wipeout Fusion
5. Colin Mcrae Rally 3

(Joo, mgs2 ei unohtunut... en kelpuuta moista listalleni)
 
Tässä on jo mainittu ne kaikkien tuntemat nimet. Itse odotan varmaankin eniten Suikoden III:a, joka ehkä saattaisi ehtiä Eurooppaankin vuoden 2002 lopuksi. Jossakin Iso-Britannian pelilehdessä on kuulemma ollut siitä videokin, vaikka sitä ei ole ihan vielä julkaistu Japanissakaan.
 
Suikoden III

Suikoden III:sta olen tekemässä juttua haastattelun muodossa lähiaikoina, erittäin mielenkiintoinen ja kaunis RPG.
 
ovatko Leo Stenbuck ja Peepmaster ainoat jotka noteeraavat uuden Medal of Honorin? itse odotan peliä kuin kuuta nousevaa. se on varmasti parempi kuin MGS2! heh heh...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aadi
ovatko Leo Stenbuck ja Peepmaster ainoat jotka noteeraavat uuden Medal of Honorin? itse odotan peliä kuin kuuta nousevaa. se on varmasti parempi kuin MGS2! heh heh...

itse jätin väliin ykkös pleikkarin molemmat, joten tämä on kai ostettava, jos se on hyvä...
 
Tietenkin:

1. Colin McRae Rally 3
2. MGS2
3. Ace combat 4

Näistä ostan vain Colinin - luultavasti.

Ai niin ja Timesplitters 2 on ostettava.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aadi
ovatko Leo Stenbuck ja Peepmaster ainoat jotka noteeraavat uuden Medal of Honorin? itse odotan peliä kuin kuuta nousevaa. se on varmasti parempi kuin MGS2! heh heh...

hmm...no ehkä se onkin..omassa FPS genressään..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake


itse jätin väliin ykkös pleikkarin molemmat, joten tämä on kai ostettava, jos se on hyvä...
mä ostin MOH 1:n. kaksin peliä tuli tahkottua aika hitsisti:))
 
ace combat 4
mgs 2
ff x
colin 3
toca race driver
mitä tahansa mikä liittyy gran turismoon ;)
 
1.Metal Gear Solid 2
2.blood omen 2
3.Final Fantasy 10 (vaikka pelkaan pahoin etta juoni on yhta koyha kun edellisissakin)
 
Final Fantasy X
Metal Gear Solid 2
ICO
Wipeout Fusion
Getaway
Stuntman
Tekken 4
Virua Fighter 4
Soul Calibur 2
Aliens: Colonial Marines
Outcast 2
Grandia 2 (Extreme?)
Primal
Britney Spears
Final Fantasy XI (?)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Final Fantasy X
Metal Gear Solid 2
ICO
Wipeout Fusion
Getaway
Stuntman
Tekken 4
Virua Fighter 4
Soul Calibur 2
Aliens: Colonial Marines
Outcast 2
Grandia 2 (Extreme?)
Primal
Britney Spears
Final Fantasy XI (?)


Britney Spears? Jos haluaa kauniita naisia katsella, on niitä varten elokuvat ihan erikseen. Pelit ovatkin sitten erikseen. Tulee mieleen muutaman vuoden takainen Spice Girls peli. Huh huh...
 
Mr. mosquito. --> kuka olis uskonu näkevänsä pelin,jossa lennetään hyttysellä ja imetään verta. vaikuttaa hyvältä ja erottuu massasta. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuamo
Mr. mosquito. --> kuka olis uskonu näkevänsä pelin,jossa lennetään hyttysellä ja imetään verta. vaikuttaa hyvältä ja erottuu massasta. :)


Eihän tätä peliä nähdä euroopassa. Ainakin minun tietojeni mukaan.
 
Ylös Bottom