Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

24: The Game

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 24: The Game

Pelivinkkejä kannattaa varmaan etsiä toiselta alueelta.

Tää on muuten nyt play.comissa vajaat 15e, että kannattaa ostaa :)
Itse tilasin jo, sarjan ystävä kun olen. Pelaan varmaan Xenosaga 2:n jälkeen, mutta testissä vaikutti ihan kivalta.

Pibe sanoi:
Pelivinkkejä kannattaa varmaan etsiä toiselta alueelta.

Tää on muuten nyt play.comissa vajaat 15e, että kannattaa ostaa :)
Itse tilasin jo, sarjan ystävä kun olen. Pelaan varmaan Xenosaga 2:n jälkeen, mutta testissä vaikutti ihan kivalta.

Paitsi että peli on ollut playssa jo useamman päivän loppuunmyyty! Itse huomasin muutama päivä sitten jo tuon tarjouksen, mutta se oli jo siinä vaiheessa loppuunmyyty.. :(

Playlla näyttäisi olevan Kaksneljää taas varastossa. Huh, onneksi tarkastin "vielä kerran" ja sain omani tilattua - ei voi tietää, miten pitkään tavaraa riittää.

Aika keskikertaista menoa, mutta johtui varmaan siitä kun pelasin Resident Evil 4 läpi ennen tätä. TV-sarjan fanina oli pakko peli läpäistä, mutta innostus ei riittänyt availemaan kaikkia extroja.

Onko ostamisen arvoinen peli? Kirstun pohjalla näyttää olevan muutama ylimääräinen kolikko.

Kamesennin sanoi:
Onko ostamisen arvoinen peli? Kirstun pohjalla näyttää olevan muutama ylimääräinen kolikko.
Luultavasti tuota löytyy jo bauttiarallaa kolmenkympin hintaan, ja jos ei arvostelusta (linkki ylempänä) käy selväksi, niin ainakin itse pidän hyvinkin kannattavana hankintana. Varsinkin jos 24 sarjana on lähellä sydäntä.

Omistan pelin ja läpi on vedetty, ajat sitten. Ihan ok pelihän tämä oli, vähän GTA tyylisiä oli jotkut tehtävät.

Ja monipuolinen oli peli kyllä, juu. Asteikolla 1-10 olis 7-8.

Ylös Bottom