Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2d retro tasoloikkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jahei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jahei

New Member
Onkos cubelle olemassa suoraan mitään vanhan ajan 2d marion kaltaisia tasoloikkia?
player-palikallahan saisi nuo gameboyn pelit cubella toimimaan, joten se taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto jos tykkää välillä pelailla tuollaisia vanhemman tyylin tasoloikkia.

Vastaus: 2d retro tasoloikkia?

Marion kilpailijan Sonicin seikkailuja löytyy nimikkeellä Sonic Mega Collection (sisältää muistaakseni 13 peliä). Ja sitten on Megaman Anniversary Collection, jossa on alkuperäiset pelit 1-8.

Shmn sanoi:
Marion kilpailijan Sonicin seikkailuja löytyy nimikkeellä Sonic Mega Collection (sisältää muistaakseni 13 peliä). Ja sitten on Megaman Anniversary Collection, jossa on alkuperäiset pelit 1-8.

Saakos tuota Megaman Anniversary Collectionia suomesta jostain? Tai edes euroopasta?

AjN sanoi:
Saakos tuota Megaman Anniversary Collectionia suomesta jostain? Tai edes euroopasta?

Ei taida saada; en ainakaan löytänyt miltään kokeilemiltani eurooppalaisilta tai Suomalaisilta nettikaupoilta, ja sitten löytyi googlella addressi jossa valiteltiin PAL -julkaisun puuttumista ja vaadittiin sitä.

Video Games Plus myy tuota NTSC -versiota uutena hintaan 29.99$CDN (n. 22), joten suosittelisin melkein Freeloaderin hankkimista jos ei vielä sellaista löydy (säästää muutenkin noissa pelikuluissa aika lailla kun tilaa ulkomailta, ja saa vielä julkaisut aikaisemmin).

Freeloaderin saa tällä hetkellä halvimmalla (tietääkseni) Lik-sangista (n. 17), ja RGB-piuha noin 4.

GBA-playeria suosittelen, sillä mä olen ollut siihen todella tyytyväinen. Päälle vielä Horin ohjain ja siinä on aika hyvä paketti eli GC:n uudet pelit ja sitten GBA:n loistava 2D-edustus. Eniten tulee ainakin mun pelattua juuri tuolla GBA-playerilla, kun en esim. SNESiä omista.

Jos Sonicit iskevät, niin jo suositeltu Mega Collection on aika hyvä. Viewtiful Joe ei ole ihan vanhan ajan tasoloikka, mutta samassa hengessä mennään, että se voisi myös kiinnostaa sua.

Kiitoksia avusta. Kauppaan siis ja GBA-player sekä pari klassikkoa kainaloon.

Ylös Bottom