Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yksi 3DS-roolipeli on käynyt pyörähtämässä KFIN-arvostelukoneessa. Peli on nimeltään Yo-kai Watch ja se on kuulkaas oikein mainio, tämä linkki kertoo lisää: Pokémoniksi Pokémonin paikalle
Ja näin sivuhuomiona: harvoin olen näin tyytyväinen arvostelun yleisilmeeseen. Tuo iso nostokuva sopii kohdillensa kuin nakutettu.
3 tähteä? Sana "mainio" on kokenut melkoisen* inflaation.![]()
Kiva että sitä arvosteluskaalaa oikeasti käytetään. Nämä tosiaan vaihtelevat muutenkin mediasta toiseen, mutta miellän kyllä 3 tähteä jo hyväksi esitykseksi, mitä arvosteluteksti tukikin. Tiukalla viiden tähden skaalalla 2 on keskinkertainen ja 1 huono. 4 menisi erinomaisen puolelle ja vitosia pitäisi jakaa vain harvoille ja valituille.Toivottavasti tsekkasit myös muutakin kuin tähdet. Kuten vaikka itse arvostelutekstin.
Peli on sen verta lämminhenkinen ja pidettävä, että tekee pahaa antaa vain kolme tähteä, mutta ei iljennyt neljään tuota pyöristää millään.
Toivottavasti tsekkasit myös muutakin kuin tähdet. Kuten vaikka itse arvostelutekstin.
Peli on sen verta lämminhenkinen ja pidettävä, että tekee pahaa antaa vain kolme tähteä, mutta ei iljennyt neljään tuota pyöristää millään.
Onko kellään noista kokemuksia?
Pitää paikkansa. iOS-versiosta on kaikki pelilliset elementit poistettu, mutta jos haluaa vaan tarinan fiilistellä läpi, se kyllä onnistuu.999 taitaa olla nykyään jopa ios vehkeille tarjolla, mutta muistan lukeneeni, että siitä puuttuu puzzlet kokonaan.
Olen pelannut 999:n ja virtues last rewardin. Nuo on osa zero escape trilogiaa jonka kolmas osa tuo zero time dilemma on eli ilman aiempien osien pelaamista tuota ei kannata hommata.