Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2kk Live raaputus kortti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZypherX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ZypherX

New Member
Eli olenko ymmärtänyt oikein: Kun sain Halo 2:n mukana tuon 2kk:n Live raaputuskortin, voin aloittaa Livettämisen ilman tuon Live starter kitin hommaamista?
Eli siis tarvitsen vain laajakaista yhteyden ja luottokortin?
Yhteys nimittäin löytyy ja kaverilta saisin varmaan kiristettyä sampon visa electronin numeron ja hinku päästä mättämään Halo kagosta nettiin on kova, mutta starter kittiin olisi varaa vasta jouluna...

Mites sitten tuon 2kk:n jälkeen? Laskutetaanko se 60?(?) suoraan (kaverini :D ) tilitä tuon jakson jälkeen? Tuo 60?(?) kattaa sitten ilmeisesti taas vuoden (12kk) eteenpäin, eikö?

Ainut vaan että tuon voice communicattorin saisin hommattua erikseen sitten vasta joulun aikoihin, mutta eiköhän tuo pelaaminen luonnistuisi ilman ääniyhteyttäkin...

Ja vielä on ihan pakko varmistaa kertaalleen (vaikka olen lukenut näitä ongelma ketjuja tästä aiheesta aika paljon), että jos kytken xboxin nettiin pc:n sisäisen (pci) verkkokortin kautta, niin tulisi käyttää nimenomaan ristiinkytkettyä RJ-45 piuhaa?

Vielä kysyisin että mitenkä tuollainen piuha (tässä tapauksessa RJ-45) kestää pakkasta, lunta ja muita Suomen sää oloja? :rolleyes:
Ajattelin vaan, että kun piuha pitäisi vetää tietokoneesta kahden huoneen poikki olohuoneeseen xboxin luokse ja tuolloin piuhalle tulisi pituutta jtn 20-25m, mutta vaihtoehtoisesti piuhan voisi vetää ikkunan kautta (ulkokautta) ja riittäisi joku 7-10m piuha :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 2kk Live raaputus kortti...

ZypherX sanoi:
Eli olenko ymmärtänyt oikein: Kun sain Halo 2:n mukana tuon 2kk:n Live raaputuskortin, voin aloittaa Livettämisen ilman tuon Live starter kitin hommaamista?
Eli siis tarvitsen vain laajakaista yhteyden ja luottokortin?
Jep

Mites sitten tuon 2kk:n jälkeen? Laskutetaanko se 60?(?) suoraan (kaverini :D ) tilitä tuon jakson jälkeen? Tuo 60?(?) kattaa sitten ilmeisesti taas vuoden (12kk) eteenpäin, eikö?
Jos et peruuta tilausta, niin tietääkseni se jatkuu sen jälkeen itsestään ja kaveriltasi katoaa rahaa. Tosin voit vaihtaa tiliisi kytkettyä luottokorttia sitä ennen.

Ainut vaan että tuon voice communicattorin saisin hommattua erikseen sitten vasta joulun aikoihin, mutta eiköhän tuo pelaaminen luonnistuisi ilman ääniyhteyttäkin...
Onnistuu ihan hyvin, tosin jostain peleistä saattaa saada kenkää ääniyhteyden puuttumisen takia. Joillakin kun tuntuu olevan kauhea pakko päästä huutelemaan kaikille.

Ja vielä on ihan pakko varmistaa kertaalleen (vaikka olen lukenut näitä ongelma ketjuja tästä aiheesta aika paljon), että jos kytken xboxin nettiin pc:n sisäisen (pci) verkkokortin kautta, niin tulisi käyttää nimenomaan ristiinkytkettyä RJ-45 piuhaa?
Jep

NviperO sanoi:
Onnistuu ihan hyvin, tosin jostain peleistä saattaa saada kenkää ääniyhteyden puuttumisen takia. Joillakin kun tuntuu olevan kauhea pakko päästä huutelemaan kaikille.

Minulle ainakin tuo headset on tärkeimpiä osatekijöitä Live-kokemuksissa. Ei moninpeli olisi lähellekään nin hauskaa esimerkiksi Halossa, jossei saisi huutaa "INAF!" selkäänsä näyttelevälle Hakkiz-paralle ;) Kannattaa todellakin hommata se headset. Kunhan vain oppii puhumaan ja tuntee vähän porukoita niin on todella hauskaa hupia jo pelkästään juttelemallakin.

EDIT: Ja Halossahan sitä vasta puhutaan. Esim. lipunryöstössä on jatkuvaa jubailua siitä, missä lippu menee ja kuka vie ja minne ja milloin ja miksi. Onneksi nämä kuulee ilman headsettiäkin, mutta helpommin homma hoituu sen kera. Minulla itselläni on 3 headsettiä: 1 hajonnut originaali (Kunnolla teippaamalla/tuunaamalla saisi kokoon), sen tilalle saatu Mad Catzin urpo sekä 1 ehjä originaali.

Sampo Visa Electron käykö se

mulla on itellä Aktian Visa Electorn käykö se tohon liveen

Mordor sanoi:
Sampo Visa Electron käykö se

mulla on itellä Aktian Visa Electorn käykö se tohon liveen
Sammon Visa electron käy. Muiden pankkien heikommin...

Itse en ainakaan lähtis pysyvänä ratkaisuna vetämään RJ-45sta ulkokautta.
:rolleyes:

Oletko hankinnut langatonta vaihtoehtoa? Pieni tukiasema motukan viereen ja pieni vastaanotin boksiin? Ei johtoja.

Kesällä vedin kotosalla verkko piuhaa kulkemaan ulko kautta, en usko että se siitä mitenkään huonoa tykkää, kunhan ei mene sitä taivuttelemaan pakkasella. Ite naputtelin piuhan kulkemaan seinääpitkin. Irtonaisena se tietysti on altis rasitukselle, jolloin muovi eristeet voi pakkasella murtua.

APUVATA!!!

Oon nyt yrittäny kytkee tota xboxii nettiin tän koneen kautta, mutta tuli seinä vastaan....

Oon kattonu ohjeta xbox.com saitilta http://www.xbox.com/en-gb/live/start/connect/sharedpc/xp.htm

mutta tossa kohassa: "Below Internet Connection Sharing, click the Allow other network users to connect through this computer's Internet connection check box." homma tyssää... Tuolla "advanced" tabin alla ei nimittäin ole tollasta vaihtoehtoo ollenkaa :(
Pelkästään se palomuuri asetus juttu siel... ei mtn ICS juttui :(

Olen siis yhdistämässä xboxia tiestikan hpna kortin kautta.

seinä -> hpna -kortin rj-11 paikka
kortin rj-45 paikka -> lyhyt ristiinkytketty rj-45 piuha -> muuntaja -> tavallinen suora rj-45 piuha -> xbox

olikohan tuossa nyt kaikki olennainen listattuna...(?)

Mitä pitäis tehä? Apuja?

Haluis päästä viel tänään pelittämään Halo 2:sta...

Voiko toisen 2 kk trial offerin käyttää ekan perään? Riittääkö kun syöttää uuden kortin koodin ja mahd. luottokortin numeron (tai 4 viimeistä) vai pitääkö valita se Unsubscribe Live ensiksi?

Sniper sanoi:
Voiko toisen 2 kk trial offerin käyttää ekan perään? Riittääkö kun syöttää uuden kortin koodin ja mahd. luottokortin numeron (tai 4 viimeistä) vai pitääkö valita se Unsubscribe Live ensiksi?
Ei.

2kk trial lapulla voi vain luoda uuden tilin. Ei jatkaa yhtään mitään.

dasb00t sanoi:
Ei.

2kk trial lapulla voi vain luoda uuden tilin. Ei jatkaa yhtään mitään.

Eli jos mä haluan käyttää toisen trial offerin niin mun täytyy peruuttaa nykyinen tili ja tehdä uusi uudella gamertagilla?

Sniper sanoi:
Eli jos mä haluan käyttää toisen trial offerin niin mun täytyy peruuttaa nykyinen tili ja tehdä uusi uudella gamertagilla?

Mulla on kohta trial aika lopussa, mutta ostin tuon starter kitin. Joten pitääkö minunkin nyt lopettaa Liven tilaus ja aloittaa uusi tuolla Starter kitin mukana tulleella?

Slash80 sanoi:
Mulla on kohta trial aika lopussa, mutta ostin tuon starter kitin. Joten pitääkö minunkin nyt lopettaa Liven tilaus ja aloittaa uusi tuolla Starter kitin mukana tulleella?
Ei pidä. Account management -> Modified (muistaakseni?) ja pystyt lisäämään tuon uuden koodin vanhan tilalle. Näin säilytät vanhan Gamertagisi ja saat uudet 12kk aikaa.

miten se peruutetaan tuon 2kkn jälkeen? ja mitkä electronit hyväksytään?

koira sanoi:
miten se peruutetaan tuon 2kkn jälkeen? ja mitkä electronit hyväksytään?
Se pitää peruuttaa ennenkö tuo 2kk menee täyteen tai tililtä otetaan vuosimaksua vastaava summa. Electroneista toimii Sampon Visa Electron varmasti.

Löytyskö kellään tollasta ylimäärästä raaputuskorttia? Ens kuussa ittelle tulossa
XO ja viimestään sen kanssa Liven laitan pelittämään. Siinähän taitaa kuulokemikki
tulla mukana, joten en starter kittiä enää viittis ostaa. Ja kaikki noi omat raaputusarvat
on näköjään hukkuneet..

Nisupulla sanoi:
Ilmainen silver-liittymä sisältyy konepaketin hintaan. Erään huhun mukaan ensimmäisen kuukauden saisi vetää goldilla.
Jep, tiedossa. Ois vaan päässy jo pelittämään loppukuun vanhalla boksilla
livessä. Ollu jo sairaan kauan harkinnassa liittyä, en oo saanu vaan aikaseks.
Nyt ois ylimäärästä aikaa pelailla ja pari live peliäki..
Eihän siinä tartte ku sen koodin? Ni jos joltain löytyy ni privailkaa mulle.
Saatte "maximum respectit" ja hyvän mielen! :D

Selittäkääpä minulle miten lopetan 2kk ilmaisen kokeilu version jälkeen alkavan maksullisen liven ennen kuin rupeavat laskuttamaan

Ylös Bottom