Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

3 on 3 NHL Arcade -peliseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salee007
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 3 on 3 NHL Arcade peliseuraa

Onko muilla nettipelaaminen toiminut moitteetta? Itse latasin tuon tänään enkä saanut yhtäkään peliä aikaiseksi. Joka ikinen kerta ilmoitti että "this session is no longer available" tjsp. Jopa silloin jos yritin itse luoda peliä. Välillä kyllä näkyi kaveri vastustajana, yhden kerran pääsin jopa niin pitkälle että X:ää painamalla tuli omalle kohdalle teksti Ready, mutta normaalisti X:n painamisesta ei tapahtunut yhtään mitään, kunnes herjasi taas ettei peliä ole saatavilla.

Vastaus: 3 on 3 NHL Arcade peliseuraa

Onko muilla nettipelaaminen toiminut moitteetta? Itse latasin tuon tänään enkä saanut yhtäkään peliä aikaiseksi. Joka ikinen kerta ilmoitti että "this session is no longer available" tjsp. Jopa silloin jos yritin itse luoda peliä. Välillä kyllä näkyi kaveri vastustajana, yhden kerran pääsin jopa niin pitkälle että X:ää painamalla tuli omalle kohdalle teksti Ready, mutta normaalisti X:n painamisesta ei tapahtunut yhtään mitään, kunnes herjasi taas ettei peliä ole saatavilla.

Ei nyt kauheasti ole ollut ongelmia, tuota samaa ilmotusta se heittää noin joka neljäs kerta, joskus useammin, mutta aina se peli sieltä lopulta löytyy..

Vastaus: 3 on 3 NHL Arcade -peliseuraa

Jep, hyvin se toimii, joskus tulee tuota connection lostia, mutta harvemmin. Taitaa olla mahdotonta haastaa joku tietty henkilö peliin? Itse en ole keksinyt muuta konstia, kuin luoda unranked-matsi, jossa jokin villi play to- lukema, esim. 13, jota harvemmin esiintyy, jolloin yleensä kaveri on löytänyt laakista meikäläisen pelin hakiessaan. Toimii se noinkin, mutta olisi semmonen suora haastomahdollisuus kiva plussa..

PSN: nautaelain

Pelaan:
NHL 09
3 on 3 NHL arcade
Motorstorm Pacific Rift

Lisää jos pelaat jotain noista

Anteeksi, että kysyn tätä täällä, mutta miten saan ostettua kyseisen pelin ps-storesta? Siinä ei tule sitä juttua mistä voisi painaa, jotta se ostaisi sen. Sitten se väittää et oon ostanu jo sen ku siinä on se punanen kassi. Mut en kyllä ole. Olen ennen ostanut tuolta jo pelin joka onnistui ihan helposti mutta nyt ei onnistu... ?

Onko sulla se Trial koska se koko peli Full Game upgrade tarvitsee sen trialin
Lisätkää nautaelain jos pelaatte tätä

Nonni. Eilen sen sitten hommasin tuolta storesta ilman suurempia ongelmia. Ihan kivahan tämä peli on, mutta ei oikeen pärjää tuolla netissä ku toi taklaus on tehty niin hankalaksi :D Tai en tiedä onko se hankalaa vai olenko mä vaaan niin huono.

Voikos tässä pelata sillain, että joku sen kaveri pelaa netin kautta samassa joukkueessa kuin sinä? Kun ei veli oikeen suostu pelaamaan mun kanssa, eikä oikeen kaveritkaan hallitse hommaa. :)

Sitten vielä sellaista asiaa, että miten noi statsit voi tallentaa? Eilen pelailin illalla kolmisen rankked gamee mutta ei sinne leadboardiin mitään tullut näkyviin. :confused:

Ylös Bottom