Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Atte-kun

New Member
Morjensta. En tästä aiheesta vielä ketjua löytänyt, pahoittelen mikäli olen väärässä. Eli siis ongelma on sellainen, että kun pelaan online-pelejä kyseisessä pelissä ja sitten katson leaderboard tilastoja niin minulle sinne ei päivity mitään. Kaikissa osa-alueissa on vain viivat, ihan kuin en olisi yhtään ottelua vielä pelannutkaan. Osaisiko joku auttaa asian kanssa?
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Sama juttu on ollut minulla ja kyllä pelaan ranked matseja.
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Pelaathan ranked pelejä?

Juu unohtu sanoa, eli pelaan siis ranked pelejä. Serverille yhdistää ihan normaalisti koska eihän noita pelejä pääse muuten edes pelaamaan, mutta jostain syystä vain ne tilastot ei päivity minulle.
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Mulla on ihan sama vika.

Kyllähän se vähän kirpasee, kun kaverit luulee etten uskalla pelata onlinessa :p
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Kyllähän se vähän kirpasee, kun kaverit luulee etten uskalla pelata onlinessa :p
Haha, totta :D Ei sillä, että omissa tuloksissa olis mitää esittelemisen arvoista, mut oishan se hauska nähdä. Laitoin nyt ea:n tukeen mailia asiasta. Katsotaan mitä tulee takaisin.
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Eiköhän reitittimestäsi ole vain estetty jokin portti, jota tuo peli haluaisi käyttää tilastojen päivittämiseen... kannattaa laittaa uPnP päälle, mikäli se ei ole reitittimessä ja/tai pleikkarissa jo päällä, jolloin vian johtuminen reititysongelmista saadaan karsittua pois.
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Eiköhän reitittimestäsi ole vain estetty jokin portti, jota tuo peli haluaisi käyttää tilastojen päivittämiseen... kannattaa laittaa uPnP päälle, mikäli se ei ole reitittimessä ja/tai pleikkarissa jo päällä, jolloin vian johtuminen reititysongelmista saadaan karsittua pois.
Se on nyt päällä molemmissa, ei päivity edelleenkään. ea:lta tuli seuraavanlainen maili:
Koita hävittää tallennukset ja rosterit konsolin kovalevyltä. Näin peli käynnistyy puhtaalta pöydältä, mikä toivon mukaan eliminoi ongelman.
Tarkista myös tämän:

Confirm that you have updated the PlayStation 3 computer entertainment system with the most recent system software . You can check the version you have installed on your PlayStation 3 by selecting:
1.Settings.
2.Then System Settings.
3.Then System Information.
Koita myös luoda uuden profiilin ja yritä hankkia kokopanot uudelleen. Tarkista myös PS3:en verkkopalvelu tuelta jos sieltä löytyy jotain...Suosittelen myös vilkaisemaan, josko virallisilta foorumeilta(JForum - Java Discussion Board )

Eipä tuostakaan juuri apua ollut. Alkaa oleen vitsit vähissä. Oudointa on se, että kaikki muut nettipelit toimii ihan moitteetta.
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Eipä tuostakaan juuri apua ollut. Alkaa oleen vitsit vähissä. Oudointa on se, että kaikki muut nettipelit toimii ihan moitteetta.

Niinpä, kaikki muut toimii ongelmitta. On minulla myös toi NHL 09 eikä siinä mitään sen suurempia ongelmia ole tilastojen tallennuksessa.
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

No katos. Nyt se toimii. Sen Upnp:n laitoin eilen illalla eikä auttanut ainakaan silloin. Tuossa aamusella kytkin pleikan wlanin sijasta piuhan päähän ja pelailin pari tuntia. Tarkistelin välillä onko mitään tapahtunut ja ei ollut. Kuitenkin nyt lopettaessa oli tilastot sinne ilmestyneet. Tiedä sitten onko toi upnp vaikuttanut jotenkin viiveellä vai sitten se, että en käytä enää wlan-kytkentää? Tiedä häntä. Toimii kuitenkin.:D
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Todennäköisesti reitittimesi WLAN on automaattisesti reitittävässä tilassa, ja käyttämäsi verkkoliitäntä on siltaavassa tilassa, jolloin pleikkakin keskustelee "mukisematta" ulkomaailman kanssa. Varsinkin yhdistelmäboksit on ongelmallisia, joissa siis on palomuurit, wlanit, adsl:t sun muut hilppeet samassa, yleensä se WLAN on se, jonka ominaisuuksista ja toiminnallisuuksista on karsittu. Suositeltavaa onkin, että jokaista toiminnallisuutta varten olisi oma laatikkonsa.
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Eikö tossa voi mitenkää valita kavereita nettipeliin? Ei jaksais mitään random tyyppejä vastaan aina pelailla. :eek:
 
Vastaus: 3 on 3 nhl arcade tilasto-ongelma

Ei taida pystyä, itse olen homman toteuttanut niin, että olen valinnut custom unranked matchin ja laittanut play to- lukemaksi jonkun villin numeron, esim. 9 tai 13 tms, ja pyytänyt kaveria hakemaan matsia, jossa play to vastaa tuota lukua. Yleensä parilla yrityksellä päästäänkin sitten nenäkkäin pelaamaan, ja matsin jälkeen vaan rematchia kehiin, niin kaveri pysyy linjoilla..
 
Ylös Bottom