Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

360 huolto ja taksat, kenelläkään kokemusta (korkattu konsoli)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TapaTurma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TapaTurma

New Member
Elikkäs laukesi tuo laatikko jokunen päivä takaperin pelatessa GH2:sta aluksi alkoi pelit jäätymään vähän väliä ja sitten anto Red lights of deadiä ja kyselisin että paljonko maksaa pistää tuo konsoli huoltoon?

Konsoli siis avattu ja takuusta ei siis enää tietoakaan

Vastaus: 360 huolto ja taksat, kenelläkään kokemusta (korkattu konsoli)

Hmm, vastaakohan tuo uutinen nyt kuitenkaan ihan kysymykseen? Käsittääkseni tuo 105 euroa on pelkästään niille joille takuu vanhenee ns. luonnollisesti, että tuo 105 euroa + verot olisi eräänlainen alennettu hinta. Jos boksi on korkattu voin kuvitella että hinta nousee tuosta (105) vähäsen. Tosin tämä on mutua.

Mulla on kokemusta!!!

Eli jos ei sinettiä löydy niin microsoft ei konsolia suostu korjaamaan:mad: Eli ei auta muu kuin ostaa uus konsoli:(

Mulla tosiaan hajos ja ei ollu sinettiä ni koitin silti laittaa sen sinne saksaa mutta tuli takas korjaamattomana vihaisen "feedback tampering" kirjeen kanssa... :eek:

Eli kusessa on jos niin käy että hajoaa ja sinettiä ei löydy.

TapaTurma sanoi:
Elikkäs laukesi tuo laatikko jokunen päivä takaperin pelatessa GH2:sta aluksi alkoi pelit jäätymään vähän väliä ja sitten anto Red lights of deadiä ja kyselisin että paljonko maksaa pistää tuo konsoli huoltoon?

Konsoli siis avattu ja takuusta ei siis enää tietoakaan

minkä virhekoodin antaa sync ja eject napin yhdistelmällä?

wiltsu sanoi:
Mulla on kokemusta!!!

Eli jos ei sinettiä löydy niin microsoft ei konsolia suostu korjaamaan:mad: Eli ei auta muu kuin ostaa uus konsoli:(

Mulla tosiaan hajos ja ei ollu sinettiä ni koitin silti laittaa sen sinne saksaa mutta tuli takas korjaamattomana vihaisen "feedback tampering" kirjeen kanssa... :eek:

Eli kusessa on jos niin käy että hajoaa ja sinettiä ei löydy.

Ei tuo silti ole pakollista uutta ostaa, kyllä niitä on muitakin firmoja ja ihmisiä jotka osaa kyseisen konsolin korjata. youtubessa ainakin jonkun xboxdummies tms videon näin missä kerrottiin että vaikka sinettiä ei olisi eikä takuuta, korjaavat konsolin parhaansa mukaan yms yms. Ja vaikutti kyllä luotettavalta, en nyt tosin muista kyseistä osoitetta ihan tarkkaan mitä videossa mainostettiin. Feedbackkia olivat ainakin saanut ihan ebay:n kautta jne ja monia kiitoksia tyytyväisiltä asiakkailta. Amerikkaan se siis pitäisi lähettää, mutta muistaakseni hinta oli jotain 100 dollarin paikkeilla ja asiakas maksaa postikulut.

Tiedä sitten kumpi kannattaa ennemmin. Ja kuulemma jos konsolia ei saada korjattua, ei täydy mitään maksaakaan. Että niin siis älä nyt kuitenkaan kokonaan toivoa heitä, ei microsoftin saksalaisäijät ole ainoaa kansaa joka osaa konsoleita korjata. :) Eikä myöskään tuo kyseinen lafka mistä minä puhun. Eli ei muuta kun kyselemään ja etsimään. Tulee varmaan halvemmaks kun microsoftilla olis tullut anyway. Ja no, laatu on varmasti samaa, koska eihän microsoftkaan niitä konsoleita osaa rakentaa kestäviks :D (No hating or consolewarz here though. ;I)

Ainiin ja mikäli tosiaan aiot luovuttaa ja jättää kyseisen konsolin vaan roskistavaraksi ja ostaa uuden (tai niin jo teit) niin voithan sitten tehdä tämän kuuluisan "towel trick":inkin.. eli monta pyyhettä 360:mppisen ympärille ja virrat päälle noin 20 minuutiks(EI pystyasennossa tosin!). (idea on ylikuumentaa konsoli), sitten pyyhkeet pois ja parikyt minuuttia jäähtymistä ja päälle ja pitäisi toimia. Moni siinä onnistunut, koska se sulattaa boxin kolvauksia pehmeiksi ja tavallaan kolvaa ne "uudestaan" ja tasoittaa kolvauksia ettei ne kosketa toisiinsa ja aiheuta oikosulkuja tai mitä ikinä. Usein sen jälkeen boxi toimii ainakin jonkinaikaa (ehkä hyvinkin kauan.)

Mutta en tosiaan suosittele tuota mikäli aiot saada sen OIKEASTI korjattua. Mutta jos ei muuta toivoa ole, niin itse tekisin niin ehdottomasti.. video kyseisestä tempusta mm. tässä:

lyhyesti: http://youtube.com/watch?v=2w4OnKCX6Nc&mode=related&search=

hivenen pidemmin, selitysten kera: http://youtube.com/watch?v=avWs4-wD15w

.. Tai sitten käyt ostamassa uuden xbox 360:mppisen, vaihdat hajonneen rojut niihin uusiin kuoriin, uuden rojut sun omiin kuoriin, samantien kun tuut kotiin ja lähdet palauttaan. Sama myyjä tunnistaa sut mitä ilmeisemmin, vetää takaa powerijohdon vierestä vaan viivakoodin avaamatta tietenkään itse xboxia ja vertaa sitä kuitin ja laatikon viivakoodiin, varmistaakseen että se on sama xbox 360 ja antaa sulle rahat takaisin koska se on rikkinäinen. Ja ei tarvi odotella korjauksia. Mutta muista maksaa käteisellä äläkä anna yhteystietoja, etteivät saa sua kiinni kun microsoft huomaa että se on vaihdettu ;D Sanoo vaan siinä sit että "no joo koska se oli rikki niin olkoon sit.. haluan rahat takaisin, ostan eri konsolin, en mä rupee mitään korjauksia odottaan" :D

Aivan 100% varmasti toimis. :D Voin vannoa että teen niin jos oma boxi hajoaa useammin. Epärehellisyyttä vihaan yms. mutta .. sitä niittää mitä kylvää.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom