Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Koskis

New Member
Moi!

Tulipa homattua tuommoinen Microsoftin wlan mötikkä tuonne boxin taakse. Ikävä kyllä, laite nyt vaan ei tuppaa toimimaan. On ollut itsellä jo aikaisemmassa boxissa kyseinen härväke, eikä koskaan aikaisemmin ole ollut mitään ongelmia. Mötikkään syttyy punainen valo, joten sen pitäisi olla toimiva, mutta silti se jämähtää samantien, kun alkaa testaamaan Network Connectionia. Mötikkä siis ei löydä ainuttakaan verkkoa, vaikka vieressä oleva PS3, Wii, iPhone ja läppäri löytävät kaikkia helposti. Routterin olen buutannut ja asetukset palauttanut useampaan kertaan, myös konsolia olet värkännyt ja palauttanut siihenkin asetukset kohdalleen... Olen kokeillut käyttää myös etupaneelin USB liitäntöjä. Verkkopiuhalla boxi toimii ongelmitta.

Voiko siis olla mahdollista, että laite on vain yksinkertaisesti rikki?
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Yhtenä ratkaisu ehdotuksena voisi olla WPA2 salauksen poisto. En tiedä onko se sinulla käytössä tai pitäisikö edes sovittimen se löytää, mutta itsellä ei ainakaan löytynyt vaikka muilla laitteilla toimi ongelmitta. Suunnattoman säätämisen ja hiusten repimisen jälkeen vaihdoin WPA salauksen ja toimii. Eli voit vaikka ottaa WLAN verkosta salauksen pois (jos edes on) ja koittaa löytyykö sitten.
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Yhtenä ratkaisu ehdotuksena voisi olla WPA2 salauksen poisto. En tiedä onko se sinulla käytössä tai pitäisikö edes sovittimen se löytää, mutta itsellä ei ainakaan löytynyt vaikka muilla laitteilla toimi ongelmitta. Suunnattoman säätämisen ja hiusten repimisen jälkeen vaihdoin WPA salauksen ja toimii. Eli voit vaikka ottaa WLAN verkosta salauksen pois (jos edes on) ja koittaa löytyykö sitten.

Jos wlan-palikka on toiminut samoilla asetuksilla aiemmassa boksissa, niin tuskinpa kyse on kuitenkaan salauksen yhteensopimattomuudesta. Itse epäilisin ennemmin laitevikaa.

Tämä selviää sillä, kun kokeilee sitä palikkaa taas toiseen boksiin, että toimiiko. Äkkiseltään ei tule muita vaihtoehtoja mieleen...
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Adapteri oli rikki...
Kävin lainaamassa kaverilta vastaavaa ja samantien heitti läpi.
Nyt vaan metsästämään sitä kusipäätä, kuka tän rikkinäisenä myi.
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Adapteri oli rikki...
Kävin lainaamassa kaverilta vastaavaa ja samantien heitti läpi.
Nyt vaan metsästämään sitä kusipäätä, kuka tän rikkinäisenä myi.
Kannattaa soitella Mikkisoftalle ja sanoa, että on rikki (eikä välttämättä heti kertoa, että "ostin käytettynä, eikä kuittia ole"). Itselleni myytiin rikkinäinen (tai ehkä meni postissa rikki who knows) Wireless Wheel ja homma hoitui takuupuodin kanssa, vaikkei mitään kuitteja tai vastaavia ollut. Lähettivät uuden ratin postissa, eivätkä edes pyytäneet postittamaan rikkinäistä sinne.
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Moikka ostin xbox 360 elitelle tälläsen Xbox 360 Wireless N Networking Adapter
en saa sitä mitenkään löytämään langatonta verkkoa :/ vihreä valo vaan välkkyy eikä mitään ilmesty.
Minulla on wippiesin homebox

kiitos avusta jo etukäteen :)
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

en saa sitä mitenkään löytämään langatonta verkkoa :/ vihreä valo vaan välkkyy eikä mitään ilmesty.
Latasitko sen langattoman verkkosovittimen ajurit mukana tulleelta CD:ltä, vai oliko konsolisi verkossa jo ennen tuon adapterin käyttöönottoa jollain tavalla?
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

ei konsoli ollut verkossa aikasemmin ja yritin ladata ajurit mut mitään ei tapagtunut ku laitto levyn sisään ja käynnisti uudestaan :/
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Hei,kysyisin tässä tästä verkkoadapterista.Kun ajattelin hankkia moisen kun on langaton yhteys.Käykö tuo,löytääkö se yhteyden vaikka kannettavasta jossa on sisäänrakennettu modeemi?
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

ei konsoli ollut verkossa aikasemmin ja yritin ladata ajurit mut mitään ei tapagtunut ku laitto levyn sisään ja käynnisti uudestaan :/
Mikä on WLAN-tukiasemasi merkki ja malli? Millä asetuksilla se toimii (esim. 802.11b/g/n, 2,4 GHz, WPA-salaus, jne)?
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Mulla on elitessä langaton verkkoadapteri (vanhempi malli), mutta yhteyden kanssa on ongelmia.
Reitittimenä on tällä hetkellä A-link RR24AP, ja se on todella surkea.


Mikä reititin olisi hyvä, kun käyttää boxia langattomasti??
Pitäisi olla todella helppokäyttöinen, ja pitäisi löytyä 802.11a tuki.
Lisäksi siihen pitäisi saada läppäri kiinni langattomasti, ja pöytäkone ethernet-piuhalla.
 
Vastaus: 360 Langaton verkkoadapteri ei löydä verkkoa

Mulla on elitessä langaton verkkoadapteri (vanhempi malli), mutta yhteyden kanssa on ongelmia.
Reitittimenä on tällä hetkellä A-link RR24AP, ja se on todella surkea.


Mikä reititin olisi hyvä, kun käyttää boxia langattomasti??
Pitäisi olla todella helppokäyttöinen, ja pitäisi löytyä 802.11a tuki.
Lisäksi siihen pitäisi saada läppäri kiinni langattomasti, ja pöytäkone ethernet-piuhalla.

Itse omistan Buffalo whr-g125 ja oon kyl tykänny kovasti. (tarvii modeemin kylkeen) Helppo käyttää ja toimii hyvin. xboxin kanssa en ole kokeillut kun menee piuhan kanssa mutta läppäri toiminu ongelmitta sen kanssa ja kännykkäkin mitä nyt olen vähän testimielessä "surffaillut". Porukoille hommasin jonkin aikaa sitten vissiin juurinkin ton A-link RR24AP kun halpa oli ni kyl se oli paskaki. pöytäkoneessa testasin kahdella eri verkkokortilla eikä kumpikaan löytänyt w-lania. ja siinä se piti vielä erikseen laittaa päälle.
 
Ylös Bottom