Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

360:n rallitarjonta

Vastaus: 360:n rallitarjonta

Uusi WRC-peli pitäisi tulla syyskuussa 2010. Ainakin play.comista voi jo tilata ennakkoon.
Jos vaan tulee yhtä hyvä kuin vanhoista Pleikkarin WRC-peleistä, niin AIJAIJAI... :)
 
Vastaus: 360:n rallitarjonta

Uusi WRC-peli pitäisi tulla syyskuussa 2010. Ainakin play.comista voi jo tilata ennakkoon.
Jos vaan tulee yhtä hyvä kuin vanhoista Pleikkarin WRC-peleistä, niin AIJAIJAI... :)

Joo WRC 2002 oli ainaki kova. Sitten em. Colin McRae Rally sekä V-Rally 3 (uramoodinsa takia).

Tohon uuteen WRC:hen on luvattu kunnon uramoodia joten odotukset on aika huipussaan. Toivottavasti eivät sössi peliä.
 
Vastaus: 360:n rallitarjonta

Oli (taas) pakko tilata Richard Burns Rally peli Xboxille, tai no oikeasti siis 360:selle.

Dirtiä mietin, että ostaisin mutta ei sellaista show hommaa jaksa ja muutakaan rallipeliä, joka tarjois haastetta ei oikein ole vastaan tullut.

Burns on hyvä mutta rasittava samalla, varsinkin bugien vuoksi mutta kuitenkin se on niin rautaa ajettavuudeltaan että ei oo toisenlaista peliä vastaan tullut.

Olen aina ostanut Bursin, kyllästynyt(myynyt) ja ostanut uudestaan, tämä taitaa olla 3 tai 4 kopio ko pelistä:) Mutta ei se maksanut kuin 6.50e Amazonista posteineen.
 
Vastaus: 360:n rallitarjonta

Burns on hyvä mutta rasittava samalla, varsinkin bugien vuoksi mutta kuitenkin se on niin rautaa ajettavuudeltaan että ei oo toisenlaista peliä vastaan tullut.

Olen aina ostanut Bursin, kyllästynyt(myynyt) ja ostanut uudestaan, tämä taitaa olla 3 tai 4 kopio ko pelistä:) Mutta ei se maksanut kuin 6.50e Amazonista posteineen.

Kyllä se originaali Burns on se paras. Ite oon lopen kyllästyny ainakin tohon PC-puolen RSRBR-modiin, minun mielestä ainakin ihan paskasti toteutettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 360:n rallitarjonta

Kyllä mun mielestä RSRBR rokkaa.. harmi vaan ettei RBR toimi 64-shittisessä Windows seiskassa. :mad:
 
Vastaus: 360:n rallitarjonta

Tuli hankittua Huuto.netistä koko ps kakkosen WRC sarja :D
Uutta odotellessa on mukava lämmitellä klassikoilla.
:)
 
Vastaus: 360:n rallitarjonta

Itse käväsin ostamassa Dirtti kakkosen hintaan 29.90. Tuolle hinnalle pelissä on about vastinetta vaikka sitä jenkkihömppää paljon löytyykin. Rally ja Trailblazer pelimuotoja pelailee suht mielellään. Jälkimmäisen ero rallyyn verrattuna on se että nuotit puuttuu mikä joillaan pätkillä kasvattaa otsaan jotakin. Lähinnä jos tien väri on suunnilleen sama kuin ympäröivä maasto niin ei oikeen tahdo nähdä milloin se mutka oikeasti tulee. Ja toisaalta tottunut kuuntelemaan nuotteja eikä niinkään vilkuilemaan minimappia.

Seuraava rallipeliä odotellessa...
 
Vastaus: 360:n rallitarjonta

Täytyy kyllä itsekkin vähän kehua tätä Dirt 2:sta.

Ihan mukavaa viihdettä peli kyllä on ja koukuttaa pelaamaan lisää, vähän tuli mieleen tämä Burnout 3 peli xboxilta, jotenkin vähän samalla lailla rakennettu kisojen rakenne.

Tarpeeksi kova vaikeustaso päälle vaan, itse pelaan savagella, niin pelissä on mukavasti haastetta.

Rallipeliksi tästä ei ole, oikeastaan pelin ralli on itse asiassa rallisprintiä, sen verran lyhyitä on pätkät.

Ainoa mikä ärsyttää on tämä jenkkimeininki pelissä:)
 
Ylös Bottom