Vastaus: 360:n rallitarjonta
Dirtin ongelma hauskuuden kannalta oli se, että siinä ei voi mennä reilussa bäksissä kuten sarjassa yleensä. Siinä ei voi kaahata kuten kaahailuissa pitäisi voida. Toisaalta siinä ei myöskään ajeta kieli keskellä suuta kuten realistisemmissa rallipeleissä. Tuntuma on liian luja ja kiskomainen. Todellinen niitti Dirtille oli CMR 2.0:n tuikkaaminen läppäriin: yksinkertaista, vauhdikasta ja pirun hauskaa rallia vielä tänäkin päivänä. Sega Rallyssa oli vähän CMR 2.0:n Arcade-tilan makua. Me likes. Avainkysymys kuuluu, miten kolikkopelimäisen pelin sisältö riittää kotikonsolilla.
tsinivuo sanoi:No tässähän se vasta onkin keskiakseli. Auto kääntyy joko 45 astetta vasempaan tai oikeaan. Dirtin kevytrealisimi oli jees, tämä överöinti ei enää niin.
Dirtin ongelma hauskuuden kannalta oli se, että siinä ei voi mennä reilussa bäksissä kuten sarjassa yleensä. Siinä ei voi kaahata kuten kaahailuissa pitäisi voida. Toisaalta siinä ei myöskään ajeta kieli keskellä suuta kuten realistisemmissa rallipeleissä. Tuntuma on liian luja ja kiskomainen. Todellinen niitti Dirtille oli CMR 2.0:n tuikkaaminen läppäriin: yksinkertaista, vauhdikasta ja pirun hauskaa rallia vielä tänäkin päivänä. Sega Rallyssa oli vähän CMR 2.0:n Arcade-tilan makua. Me likes. Avainkysymys kuuluu, miten kolikkopelimäisen pelin sisältö riittää kotikonsolilla.