Kenelläkään kokemuksia 3rd party RGB kaapeleista? Tarkoituksena tuollainen olisi ostaa, mutta ei noista 3rd party tuotteista koskaan tiedä. Halvalla pitäisi saada. Itse olen ajatellut Polarpandan RGB kaapelia. Kenelläkään kokemuksia tuosta?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hankin juuri tuon, olen pettynyt. Kevyttä liikkuvaa häiriöraitaa kuvassa. Ei nyt pahasti haittaa, mutta.. Luulin aluksi että johtui Scart-jakoboksistani, mutta ei.. Halvalla ei saa hyvää. Piuha on todella ohut, vielä ohuempi kuin 3rd party RGB-piuha Dreamcastissani. Puhumattakaan DVD-soittimen piuhasta, joka on varmaan kolme kertaa paksumpi (kunnollinen häiriösuojaus jne.)Beza sanoi:Kenelläkään kokemuksia 3rd party RGB kaapeleista? Tarkoituksena tuollainen olisi ostaa, mutta ei noista 3rd party tuotteista koskaan tiedä. Halvalla pitäisi saada. Itse olen ajatellut Polarpandan RGB kaapelia. Kenelläkään kokemuksia tuosta?
Jyyki sanoi:Onko kenelläkään tietoa pystyykö digitaaliporttiin liitetystä kaapelista ottamaan Scart-RGB:n ulos? Olen jossakin nähnyt kuvia kaapelista, joissa DA-muunnin on vasta television puoleisen liittimen päässä. Onko tuollaista mahdollista saada toimimaan PAL-Cubella?
fxtl sanoi:Töllöni on 50 Hz, jos irroitan laitteesta _kaikki_ ylimääräiset piuhat kuva ehkä hiukan paranee, mutta tämä ei ole kunnollinen ratkaisu. Yksistään antennipiuhan irroitus ei auta mitään.
Tilasin Play.com:sta toisen piuhan, jos se vaan nyt ikinä saapuu (ollut jo kauan Out Of Stock). 3rd party sekin, koska ei sitä virallista & todennäköisen paskalaatuista kiskuripiuhaa viitsi millään ostaa. Helvetin Nintendo ja eurooppalaisten sorto näissä näyttöasioissa.
PAL-Cuben digital outista en osaa sanoa mitään. Varmaankin sieltä on disabloitu aivan kaikki, samalla kun poistivat S-Videon