Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

+ 40v. COD4 turnaus

VIRTAHEPO

New Member
Eiköhän sovita joku ilta pelattavaksi +40.v turnaus COD4:sta josta ois pois kikattavat juniorit ja ainostaan tosi sissit paikalla !!!??? Oisko mitään ideaa tämmösessä ????
 
Vastaus: + 40v. COD4 turnaus

Neljän vuoden kuluttua sitten...
 
Vastaus: + 40v. COD4 turnaus

Kaikessa määrin ala-ikänen täällä, mutta aattelin vaa ehdottaa että oiskohan +30v vähän järkevämpi? :D
40v porukkaa täällä ei tietääkseni kovin paljoa ole, jos melkein ollenkaan. 30v taas onkin eri asia.
 
Vastaus: + 40v. COD4 turnaus

No jos + 40 tuntuu liian korkeelta niin voihan sitä vaikka vähän alentaa. Ois vaan kiva koittaa miten "vanhoilla" äijillä pysyy ohjain kourassa
 
Vastaus: + 40v. COD4 turnaus

No jos + 40 tuntuu liian korkeelta niin voihan sitä vaikka vähän alentaa. Ois vaan kiva koittaa miten "vanhoilla" äijillä pysyy ohjain kourassa

Kyllähän se pysyy. Mitä nyt tulee välillä nukahdeltua ja horistua mikkiin jotain käsittämätöntä... :rolleyes:
 
Vastaus: + 40v. COD4 turnaus

Mie olen kiinnostunut jos ikärajaksi sovitaan järkevämpi plus kolmekymmentä. Pelimuodoksi FFA 8 pelaajaa tai jotain objektiivia normina.

Mutta miksi tässä pitää harrastaa ikärasismia? Osa noista parikymppisistä tai alle kakaroista ei ossaa pelata edes yhtä hyvin kuin me puolisokeat, hittaat ja kankeat nitroja napsivat wanhukset...
 
Vastaus: + 40v. COD4 turnaus

ohhoh, noh onpahan minulla reilut 19 vuotta aikaa harjotella että pääsee tälläiseen eliittiin :D
 
Vastaus: + 40v. COD4 turnaus

Eiköhän sovita joku ilta pelattavaksi +40.v turnaus COD4:sta josta ois pois kikattavat juniorit ja ainostaan tosi sissit paikalla !!!??? Oisko mitään ideaa tämmösessä ????

Loppuuko se kikkattelu muuten ihan saletisti 40 vuotiaana. Olen tiedosta huojentunu! Enää 7 pitkää vuotta... Tänks! :)
 
Ylös Bottom