Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48 h Live-aikaa

Nyt alkaa olee sen verran epätoivonen hetki, kun omat koodit kaikki käytetty ja kohta 2 viikkoa odottanut postista uutta live aikaa uuden pelin myötä (Resident Evil: Operation Racoon City), että pikkasen alkaa nuppi leikkaamaan jo kiinni. Joka aamu noussu katsomaan ovelle oisko jo tullu, mutta ei... Nyt tarttis kyllä kipeästi live aikaa, että sais ees jotain mielekästä tekemistä, jos joku vois olla pelastava enkeli ja pistää koodia mulle YV, ois se unelmien täyttymys. Lupaan hyvittää kyllä jotenkin :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Elikkäs.. Itsehän en omista xboxia, mutta kaverini omistaa ja täyttää tuos piakkoin vuosia. Ja ajattelin lahjaksi mm. MW3 boxilleensa.

Hänellä ei ole live-aikaa, mutta ajattelin että oilisi kiva, jos saisin siihen vielä 48h live-aikaa pelin kylkeen. Niin pääsisi mättäämään vähän MP:tä.

Oisko kellään heittää ylimäräistä koodia? Privalla, mieluiten.

Kiitosta! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Täällä kaivattais kanssa 48h liveaikaa YV:nä. Tosi huonoon saumaan pääs katkeemaan gold-aika.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

^Joko koodipula helpotti?
Minä tarvitsen koodin, pitäisi olla jo pelaamassa kavereitten kanssa Guitar Heroa Liven välityksellä. :S

Pommittakaa YV:llä jos löytyy, auttakee miestä mäessä.

E: Kiitoksia noose01:lle, koodin sain alle 10min.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Liikenisikö joltain 48h live aikaa.Just loppu ja ei oo rahaa ja tänään ostin Nhl 12 ja kova halu pelata livessä. koittaa onko parempi kun nhl 11. kiitos jos pystytte antaa.

-SS
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos löytyy 48h live koodia keltään niin saa toki heittää YV:llä. Loppui tuo live aika muutama viikko sitten ja olishan noita multiplayereita kiva hakata tylsinä viikonloppuina. =)

Kiitos etukäteen mikäli koodi heltiää.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Oisiko jollain ystävällisesti heittä live aikaa, pääsis pelomaan forza nettiin. Laittaake yv.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Heittäkääs YV:llä joku nopee 48-h live aikaa, ku pitäis saada 2pvä lisää livee ku just loppu ja tarttisin nyt semmosen.. Heittäkees ny nopee :D
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Näitä ei taida enää saada lisättyä oman Gold-tilauksen jatkoksi, ainakin tässä pelin mukana tulleessa todetaan, että "not valid for current Xbox LIVE Gold members".

Tyhmää sinänsä.

Tässä nopeimmalle siis koodi; olisi mukavaa jos viitsitte ilmoittaa, kun olette käyttäneet:

VVFV9-JW7FT-TJRWB-PCYY6-KP4PX
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Näitä ei taida enää saada lisättyä oman Gold-tilauksen jatkoksi, ainakin tässä pelin mukana tulleessa todetaan, että "not valid for current Xbox LIVE Gold members".

Tyhmää sinänsä.

Tässä nopeimmalle siis koodi; olisi mukavaa jos viitsitte ilmoittaa, kun olette käyttäneet:

VVFV9-JW7FT-TJRWB-PCYY6-KP4PX
Kiitosta koodista! :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Onko mahdollista käyttää tuota 48 h goldia tarjuksen hyödyntämiseen? Jos on niin ottaisin koodin vastaan yksityisviestillä hyvin mieluusti niin saisi Beyond good and evilin puoleen hintaan...
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

On nyt semmoinen tilanne, että olen 40 gamerscoren päässä 1000 G Assassin's Creed: Revelationsissa, eli siis 2 multiplayer achievementtia jäljellä, ja olisi aivan taivaallista, jos joku antaisi minun hoitaa homman kotiin tämän kahden vuorokauden kortilla. :cool:
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Hei nyt on epätoivonen tilanne ollaan sovittu futisjengiläisteni kanssa pitävämme fifa turnauksen livenä välityksellä. Tietenkin olen mennyt uhoamaan olevani paras mutta juuri kun yritin liveen mennä huomasin liveaikani loppuneen. Nyt tarttis sitä livee ettei kaverit luule että jänistän
biggrin.gif
. Pistäkäävää YV tuleen tai voitte toki suoraan boksilla lähettää GT : NikoFNG
 
Ylös Bottom