Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48 h Live-aikaa

Voisin vastaanottaa kahen päivän läpyskän ilomielin.

(vaikka tossa pari viestiä ylempänä on minun viesti, niin en ole saanut liveä missään vaiheessa, ja pyydän nyt uudestaan :I )
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Käytetty. Kiitos paljon koodista, pääsee pelailemaan Halo warsia kavereiden kanssa taas :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Oisko kellään tarjota koodia? Saikulla alkuviikon niin ois ihan kiva ekaa kertaa kesällä lähtee taas kokeileen liveen!:D
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Käy niin lähellä roskista nuo laput, että parempi kun heittää tänne.

PTFH2-J3TXK-78KF9-XFJGY-XFQ3Y
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Olis myös kiva jos ilmotettais aina kun noi käytetään, ettei turhaan niitä lähe yrittään. :D
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Haa, kaapin perukoilta löyty vielä toinenkin. :D

J6YBV-8MMBK-388HJ-BHRMP-RGYP4
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joltain löytyis turha 48-h lappunen nii oisin kovin kiitollinen jos pystyis jakamaan joko tähän tai privaviestillä. Pääsis kokeilemaan nyt vapailla ton battlefield 3 moninpeli ja tekemään päätöksen et ostaako sitä live-aikaa vai ei.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos jollain on jossain käyttämätön 48h live aika niin olisin todella kiitollinen jos laittaisit YV:nä tulemaan tänne päin :) tartteis päästä BF3:ta tykittämään kun on sairasloma tässä päällä enkä viitsisi uutta liveä ostaa kahden päivän takia. Kiitos! :D
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Kahen päivän liven voi antaa mulle, sen tarpeessa kun olen. Livessäkään en ole 147 päivään pelannut.

Kiitos, mikäli joku sitten heittäiski livet mun suuntaan.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Minulle vois joku kans antaa ystävällisesti antaa tälläisen kahden vuorokauden paketin. Arvostaisin sitä todella. Vaikka YV:llä. Kiitos jo etukäteen!
Änärin demon takia, liven ostan vasta kun saan 13:sta.
 
onko joku niin kiltti että antaa live aikaa mulle 48h ko ois pakko päästä pelaa mw3 liveen kamujenkaa
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Minulle vois joku kans antaa ystävällisesti antaa tälläisen kahden vuorokauden paketin. Arvostaisin sitä todella. Vaikka YV:llä. Kiitos jo etukäteen!
Änärin demon takia, liven ostan vasta kun saan 13:sta.

Mulla on semmonen käsitys, että tää kahden vrk:n paketti ei oo ns. gold live. Eli sillä ei voi ladata näitä gold jäsenille suunnattuja demoja, eli vasta sit ku on kaikille avoin demo
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Telkkari roudattiin ja kaikki on valmiina, mutta system linkissä ei ollutkaan sitä pelimodea, joten nyt joku pelastakaa ja heittäis yhen 48h trialin! :) KIITOS
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Mulla on semmonen käsitys, että tää kahden vrk:n paketti ei oo ns. gold live. Eli sillä ei voi ladata näitä gold jäsenille suunnattuja demoja, eli vasta sit ku on kaikille avoin demo


Olet käsityksesi kanssa ihan oikeassa. Tai ainakin minulla on tuo "ongelma" etten saa ladattu 48h trial korteilla mitään gold-jäsenille suunnattua tavaraa. Tullut tässä kesän aikana käytettyä noita 48h kortteja pois kun en ole vielä uudistanut gold-tiliä.
 
Tänne päin voi antaa live aikoja jos on ylimääräisiä tai ei muuten tarvi.Ois pakko päästä koikeilee pelejä livessä.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Ois pakko päästä koikeilee pelejä livessä.
Eikö liveaikaa ihan kaupasta saa viikkorahoilla jos noin kova hätä on että tarvii parin päivän välein itkeä täällä trialia? Ite ainakin katon vähän kenelle annan täällä 48h kortteja, ettei mene tommosille juuri liittyneille ja 2 postia (molemmat tähän ketjuun) laittaneille
 
Ylös Bottom