Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48 h Live-aikaa

Haluaisin päästä jouluna pelaamaan gta onlinee ja myös haloa :) eli tännekin voi laittaa jos on ylimääräistä!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Voin lähettää vastineeksi xbox avatar koodeja, muun muassa master chief female armorin!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joku viittis lähettää trialin (48h, 7day tai 1kk) privaviestinä mulle, niin olisin tosi kiitollinen :D Sain bännit livestä mun profiilil niin tein uuden ja en viittis mennä maksaa kahtakymppiä jotta saan 2viikkoo peliaikaa kun tos toises on jo. Kiitos :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Oisko kellään antaa 2 päivän liveaikaa. olisin hyvin kiitolinen. yhteydenotot yvllä
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

pari koodia jos sais ennen torstaita niin olis jees :)

yv:llä kiitos

tai jos jollain on myydä halvalla 2kpl 1/3kk niin niitäkin voi tarjota.

Edit: Saatu Kardaanilta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48 h Live-aikaa

En olis ikinä uskonut, että joudun tätä tekemään, mutta... Olisko jollain heittää livekoodia? Ei oikeestaan väliä onko 24,48h,14pvä. Jotain ongelmia kortin kanssa tällä hetkellä ja ei saa maksettua sillä yhtään mitään. Kiitokset jo etukäteen sille mahtavalle käyttäjälle, jolta löytyy :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Gamecodesin kautta saa ostettua vaikka puhelinmaksulla, jos nettipankki ei pelaa.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jaahas :) Tää olikin uutta tietoa. Kiitoksia tästä.

Edit

Unohdetaan tuo. Ihan pikkuisen ylihintaista tuolla :D
Ei ne ihan halvimpia ole. Joskus jouduin tuolta ottamaan, kun kortti ei halunnut toimia. Ajattelin vaan vinkata, jos kova hätä on pelailemaan. :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Ei ne ihan halvimpia ole. Joskus jouduin tuolta ottamaan, kun kortti ei halunnut toimia. Ajattelin vaan vinkata, jos kova hätä on pelailemaan. :)

Juu hyvä vaan kun vinkkasit niin tietää, että on tuollainen mesta missä pystyy kännykällä maksamaan :) Taidan vaan ottaa suosiolla vuodeksi kerrallaan kun saan ton kortin toimimaan.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Löytyi kaapin pohjalta parit laput, varmaan pelien mukana tulleet.

48h: XGCRK-77QRM-4PP9R-H442W-BVM2M
48h: MX49F-Y6DFW-67BVV-BFT2G-WG693
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Muutama lirpake löytyi:
48H: W2NR8-3PJGF-4FTMP-KQDXT-FVT74
48H: XDBCP-MBG7W-VKC7J-MPTTY-XTCVW
7D: D69TM-6CG9R-MTTPK-3TVDQ-MBFJH
14D: V44GK-FYKX7-KBDXR-RFGGP-P3MGC
14D: VMD7D-6TMT8-7X9X3-8VQW7-97HTF
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Parin viikon loma alkoi, joten mulle voi laittaa privaa trialeista jos ei satu tarvitsemaan :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Onko kenelläkään tarvetta parin viikon Live-ajalle?

Tein tuossa hyllyjen siivousta ja löysin nipun 14 päivän ilmaiskortteja sekä muutaman kahden ja kolmen päivän kortteja.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Onko kenelläkään tarvetta parin viikon Live-ajalle?

Tein tuossa hyllyjen siivousta ja löysin nipun 14 päivän ilmaiskortteja sekä muutaman kahden ja kolmen päivän kortteja.
Vieläkös jonkun näköistä korttia löytyy? Jos löytyy niin viitsitkö privana tiputtaa mulle?
 
Ylös Bottom