Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 tunnin gold live.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raacu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Raacu

New Member
Mul olis yks tommonen mutta en osaa käyttää sitä? mihin h*lvettiin se koodi pitää syöttää oikeen? joíhinki kohtiin oon sitä yrittäny mut se vaa vänkää vastaan että tää ei oo prepaid koodi tjt. ja by the way toimiiko se kortti vaan siinä pelissä minkä mukana se on tullu vai voiko sillä pelata muita pelejä livessä?
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

Kokeilukoodit taitavat toimia vain uuden tilin avaamisen yhteydessä. (Eli tee uusi Silver-tili ja syötä koodi sille kirjautuneena.)

Koodi toimii kaikkien pelin kanssa.
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

ei tarvi tehä uutta tiliä. meet liven ja sit siinä lukee joku radeem code tai tämmönen ja siihen pistät sen
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

Anrii sanoi:
ei tarvi tehä uutta tiliä. meet liven ja sit siinä lukee joku radeem code tai tämmönen ja siihen pistät sen

Mielestäni on kyllä juuri niinkuin Xbugs kertoi, eli toimii vain uutta tiliä avatessa noi 48h koodit. Itsekin olen moista yrittänyt lisätä vanhaan tiliini eikä onnistunut. Taitaa se lukea siinä kortissakin.
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

Kyllä noiden 48h korttien pitäisi vanhojen tilien kanssa käydä. Joskus keväämmällä kun piti TDU:sta moninpeli achievementit kerätä niin käytin yhden tuollaisen siihen tarkoitukseen. Eli kuten Anrii tuossa ylempänä neuvoi, menet Marketplace-välilehdelle, redeem code ja syötät sen koodin sinne.
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

typeräähän se olis jos joutuis uuden tilin avaamaan, sitäpaitsi uudentilin avaamisen yhteydessä tulee kuukauden kulta muutenkin.
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

Nikki sanoi:
typeräähän se olis jos joutuis uuden tilin avaamaan, sitäpaitsi uudentilin avaamisen yhteydessä tulee kuukauden kulta muutenkin.

Typerää tai ei, ainakin Xbox.com kertoo asian olevan niin. (Itse en ole kyllä tuollaista 2 vuorokauden koodia XO:lla testannut, joten tämä on kyllä kierrätystietoa.)

Niitä ilmaisia kuukauden kokeilujaksoja uusien käyttäjätilien perustajille ei saa kuin rajallisen määrän.
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

oon kyllä sinne live market placen Redeem code kohtaan sitä yrittänyt työntää mutta se vaa sanoo että this code is not valid tai jotai sinneppäi. siin kortis lukee et pitää väsää tili ja mennä live marketplaceen ja kun se kysyy sitä koodia ni pitäs syöttää. mut ei se mitään kysy. oon kokeillut myös mennä account managementin kautta syöttää mut ei se vaa ota sitä koodia.
susi homma. ei voi vaan olla ilmasta se liven käyttö(gold):(
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

Raacu sanoi:
oon kyllä sinne live market placen Redeem code kohtaan sitä yrittänyt työntää mutta se vaa sanoo että this code is not valid tai jotai sinneppäi.

Juuri näin itsellenikin kävi kun yritin GoW:n mukana tullutta 48h korttia lunastaa olemassaolevaan tiliin. En sitten tiedä onko noissa korteissa jotain eroa keskenään, jos joillain toimii ja joillain ei.
 
Vastaus: 48 tunnin gold live.

Minä yritin Splinter Cellin kanssa, mutta ei onnistunut. Need For Speediä taas pääsee pelaamaan ihan tosta vaan ja niin paljon kuin lystää. Mistä erot johtuvat, ja miksi en pääse sillä koodilla sisään?

EDIT:
Pienellä präntillä, josta ei ilman suurennuslasia saa selvää, huomasin, että ilmainen jäsenyys on vanhentunut. Ostin pelini siis liian myöhään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom