Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

5.1 kaiuttimet xboxiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AuDio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

AuDio

New Member
Pistäkää tuohon hyviä linkkejä suomalaisille sivuille joista löytysi dolby 5.1 kaiutin-sarjoja xboxille.

Tuon oon käynyt jo tsekkaamassa, mutta konsolifin:issä oli kaiuttimet minun makuuni hintaan 289 . Eihän noissa mitään vikaa ole ja en ole vielä edes varma mitkä kaiuttimet aion ostaa.

Käyppäs vähän googlailemassa Logitechin Z-680 kaiuttimien arvosteluja, saanut erittäin hyvät arvostelut. Hinta taitaa pyöriä siinä 380 tietämissä, eli ilmeisesti vähän kalliimpaa mitä lähdit hakemaan, mutta varmasti huomioon otettava vaihtoehto.

Tuo creativen paketti on mahtava peli käytössä.. ja muutenkin aivan uusi ulottuvuus jos vertaa siihen että pelaisi television kaiuttimilla. :D

Eli jos ei tahdo maltaita maksaa niin creative rock! :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan x - The sign
Tuo creativen paketti on mahtava peli käytössä.. ja muutenkin aivan uusi ulottuvuus jos vertaa siihen että pelaisi television kaiuttimilla. :D

Eli jos ei tahdo maltaita maksaa niin creative rock! :)

Jepulis!

Kylläh.
Kaverilla on just toi Inspire 5.1 Console 5500D XBOX
sarja ja se on kyllä mun mielestä ihan täysin riittävä peli/leffa käyttöön. Vaikko jotkin hifistithän nyt automaattisesti sanoo tohon että "turhempaa nyt ei olekkaan ku creativen sarjat"
ja noi ei nyt oo niin kalliit ku jos ostaa jonkin 1000 kotiteatterin
sarjan

Ylös Bottom