Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

5 päivää jäljellä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Code

New Member
Nimittäin Xboxille tärkeään päivään 22.02.02...eli Xboxin Japanin julkaisuun! Pidetään peukkuja että kaikki menee nappiin.

Tässä vähän kuvia suuresta pelikaupasta Laox Tokiosta... Se täytyy sanoa että kun tuohon kauppaan menee niin ei voi olla huomaatta Xboxia ;)

Laox 1
Laox 2
Laox 3
Laox 4
Laox 5
Laox 5.1-nurkkaus

Koko artikkeli on täällä.

Ja lopuksi vielä kuva Shibuyan rakennus 109:sta...

Shibuya 109

Viimeksi muokannut moderaattori:
Hehehee

Heh!

Kun olin viime keväänä Tokios, tos Laoxissa oli täynnä Nintendo Game Boy Advance-mainoksia. Oletan et toi kyseinen Laox on Akihabaran Laox.

Ja tosta Shibuyan 109-rakennuksesta, siihen mainostetaan suurimmat "jutut", viime keväänä siihen samaan mestaan oli mainostettu Japanin kuuluisa laulaja Ayumi Hamasakin uutta pitkäsoittoa:D , Joten XBox on aika iso "juttu":p

hehehee! Japani on erittäin mediapainotteinen maa

jos änkisit halkoon jonkun mikropiirin mikä ei tekis mitään, niin japskit ostais sitä ku hullu puuroa... sellasta väkee ne on x.X

0 päivää jäljellä!!!

Jihaa viime yönä klo 24 suomen aikaa oli H-hetki japanissa ja innostus näyttää olleen valtaisa! Jonot kiersivät koko rakennuksen ympäri ja kaupassa jonot olivat 5.kerroksen rappukäytävien mittaiset! :D Paikalla oli Bill Gatesin lisäksi mm. Sonic Teamin Yuji Naka, Phantasy Star Onlinehan on tulossa myös Xboxille. Pidetään peukkuja että Xbox onnistuu Japanissa!

Tässä kuvia viime yöltä, tai siis Japanin aamusta.

Xbox-hulinaa Japanissa

Tulis Suomeenkin tollanen komea hohtava Xbox-rekka... :)

Tapahtumasta voi myös lukea täältä.

Babelfish auttaa jos japaninkieli ei ole vahva...

Kommentti (Vikaan kuvaan, Coden kertomista kuvista): Whoa! Kelpais kyllä mulle myös...

Aikamoista meininkiä oli Tokiossa... Japsit näyttää ottavan Xboxin avosylin vastaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Aikamoista meininkiä oli Tokiossa... Japsit näyttää ottavan Xboxin avosylin vastaan.
Nii-in, siltähän se näytää. Mutta katsotaanpa parin viikon päästä. Sittenpähän nähdään miten Xboxille kävi.

Ai, että miksikö? No, koska siksi, että kaikille konsoleille on löytynyt Japanissa julkaisunyhteydessä ostajia. Mutta nämä kyseiset henkilöt, jotka ostavat koneensa julkaisun yhteydessä, ovatkin vain hyvin pieni osa Japanin pelikansaa. Esim. kaikki tietää nyt, että DC floppasi täydellisesti Japanissa, mutta silloin kun se julkaistiin kaikki näytti ruusuiselta: konetta ostettiin ihan mukavasti, Resident Emil: Koodi Veronicaa myytiin puolimiljoonaa kappaletta, etc, etc, mutta pian julkaisuhuuman jälkeen, kone ja sen pelit myivät surkeasti.

Originally posted by Nemesis
Nii-in, siltähän se näytää. Mutta katsotaanpa parin viikon päästä. Sittenpähän nähdään miten Xboxille kävi.

Ai, että miksikö? No, koska siksi, että kaikille konsoleille on löytynyt Japanissa julkaisunyhteydessä ostajia.

Mä olen kuullut että Cubelle ei ollut lauchissa kovin paljon ostajia. Onko totta? Mutta pidetäänkö Nemesis yhdessä peukkuja Xboxille että se myisi todella paljon ja että se menestyisi Japanissa loistavasti. Ok? :)

öö... ketä kiinostaa paljonko se siel jossain 100000 kilometrin päässä myy, ainut mikä muo kiinostaa on eurooppa, ja siitäkin muo kiinostaa vaan millon saan omani =)

Originally posted by Wombut
öö... ketä kiinostaa paljonko se siel jossain 100000 kilometrin päässä myy, ainut mikä muo kiinostaa on eurooppa, ja siitäkin muo kiinostaa vaan millon saan omani =)

Noh siis oishan se kiva että Jaappanissakin myis hyvin, varmistais Japanin-pelitalojen tuen jatkossakin. Ei kaikki ole uskollisia niinkuin joku Capcom joka työstää pelejä vaikka konsoli ei myisikään kotimaassa. (vrt. DC)

Kyllähän myös jenkit ja eurooppalaiset pelitalot tekee loistavia pelejä, mut kokonaisuutta ajatellen japsi-pelit ovat hyvä lisä Xbox-pelivalikoimaan. Mutta tietysti jos mennään mikro-tasolle, eli ajatellaan vain yhden pelaajan makua, oot toki tavallaan oikeassa, jo nyt xboxille on tai on tulossa tarpeeksi hyviä pelejä konsolin oston oikeutukseksi. IMO.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Mä olen kuullut että Cubelle ei ollut lauchissa kovin paljon ostajia. Onko totta? Mutta pidetäänkö Nemesis yhdessä peukkuja Xboxille että se myisi todella paljon ja että se menestyisi Japanissa loistavasti. Ok? :)
Juu, ei se Cubenkaan julkaisu mikään 100% menestys ollut.

Mutta tottakai pidetään peukkuja Xboxille. Itse toivon, että jokaiselle kolmelle konsolille löytyisi tilaa. Kaikille kumminkin tulee sen verran hyviä ja erilaisia pelejä, että olisi sääli jos joku konsoli tekisi DC:t (R.I.P.).

Ylös Bottom