Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

60Hz 21" telkkarit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ricky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ricky

New Member
Ai että olin aamulla innoissani kun kauan odottamani NHL 2k4 tuli postista. Kyseessä oli siis Usa versio, ei pal ja kun käynnistin pleikan niin se näkyi vain mustavalkoisena :( Pleikassa on modpiiri jotta pystyy pelaamaan myös muunmaan pelejä mutta ilmeisesti NTSC pelit käyttää tuota 60Hz tilaa jota mun televisio ei ymmärrä :( telkkari on pari viptta vanha Nokialainen, asetuksista löysin NTSC kohdan mutta sitä ei pysty laittamaan päälle ja kyllä minulla on RGP-kaapeli. Onko mitään tehtävissä vai pitääkö pyytää pukilta uutta televisioo? Jos näin on niin suositelkaa hyvää 21" telkkarii joka OSAA 60Hz!

Mikäli käytössä tosiaan on RGB-kaapeli, NTSC-pelien tulisi näkyä väreissä.

Kaapelissasi on vikaa, tai sitten televisiosi ei tue RGB:tä.

t. Ola

Vaikuttaako asiaan kun mulla on myös I-can digiboxi kytkettynä, scart1 liittimestä menee telkkarin scarttiin ja scart2 menee RGB kaapeli pleikkariin. RGB kaapeli kyllä pitäs olla ihan toimiva, miten saan selville tukeeko tuo telkkari sitten rgb/ntsc?! Telkkari on mallia: Nokia 5121-T (Model MP2 51 A2)

tein lisää kokeilua.. Eli laitoin pleikasta suoraan RGB:n telkkariin ja värit näkyy :) !!! Miten saan värit näkymään ettei tarvitse noilla kaapeleilla räplätä, telkkarissa vain yksi scart, digiboxissa kaksi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ricky
tein lisää kokeilua.. Eli laitoin pleikasta suoraan RGB:n telkkariin ja värit näkyy :) !!! Miten saan värit näkymään ettei tarvitse noilla kaapeleilla räplätä, telkkarissa vain yksi scart, digiboxissa kaksi

Ostamalla kytkimen, joita myydään esim. www.partco.fi, muistaakseni. Sillä saat RGB kuvaa ja saat useampia lähteitä kytkettyä yhteen liittimeen

Ylös Bottom