Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
Suurin hyöty pelaajalle on ehkä se että jos euroopassa julkaistusta jenkki/japsi-pelistä löytyy 60hz-tila voi pelistä nauttia juuri sellaisena kuin pelintekijä on tarkoittanut. Toki ruudun välkkymisen väheneminen on muutenkin kiva juttu etenkin peleissä joissa on paljon valkoista ja/tai ongelmia vilkkeen kanssa.
Sonyn telkkarit ainakin ovat pelittäneet hyvin 60hz pelien kanssa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
Ohhoh, liekkö jotain särki? Auttoiko töpselin vetäminen seinästä (television buutti heh). RGB-tila toimii varmaan kuitenkin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
VF4 Pyörii ainakin huomattavasti nopeammin 60Hz tilassa.
"Hassu" juttu: Sonyn 29" töllöni (n. 6v. vanha) väänsi 60Hz NTSC tilassa sinisen ja vihreän väärin päin sekä S-Video että komposiitti-signaalilla!!
Mielestäni ei ennen ole vastaavaa ongelmaa ollut.......
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirvasto
NTSC kuvalle on kontrastin ja kirkkauden lisäksi vielä hue/saturation säätö jolla voi säätää NTCS signaalin huonoa väritoistoa. Oisitko vahingossa koskenut tuohon?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Panasonicilta ainakin TX-32PK3 ja TX-28PK3 tukevat 60Hz-tilaa.
TX-28DK1:stähän myydään välillä edullisestikin, mutta enpä tiedä sen 60Hz-tuesta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
näkeekö sen 50hz ja 60hz eron helposti?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mun edellisessä telkassa rupes se kuva tärisee tai jotai kun valitsi sen 60hz vaihtoehdon, mun uudessa televisiossa se näkyy ihan normaalisti. Tarkottako tämä sitä että mun uusi tv tukee 60hz?
Well...wow, nice to know. Thanks.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Sitäpä se tarkoittaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Se tietenkin vähän riippuu. Minä ainakin näen heti. Esim. Rogue Leaderissa 60 Hrz:iin vaihdettaessa kuva pehmenee ihan perkeleesti.